Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem laikiem w tych tematach gdyż do PC powróciłem po kilkunastu latach. Złożyłem zestaw z Inno3D GeForce RTX 4060 Twin X2 OC 8GB GDDR6X DLSS moje pytanie jest następujące. Przy partii przykładowo w BF 2042 na ultra bez włączonego DLLS karta osiąga temperatury 70/75stopni, gdzie hot-spot sięga do 89,7. Czy to są normalne temperatury w tym modelu czy jest coś nie tak z moją karta ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne dla modelu z dwoma wentylatorami, w średnio przewiewnej obudowie. Można to poprawić, używając MSI Afterburnera i tam nieco wyżej ustawić krzywą pracy (będzie głośniej), można też dodać wentylator czy dwa do obudowy, dla lepszego obiegu powietrza.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obudowa to Ventum 200 Air. Wczoraj jeszcze testowałem Manor Lords na ultra i wrzucam screen z hwinfo. Zastanawa mnie ta duża różnica między gorącym punktem GPU a temperaturą GPU. 
 

image.png.8a8c5a6b685892217193c77816a64ebc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeśli masz jeszcze taką możliwość, to polecam wymienić na model Asus Dual (v1 lub Evo, v2 ma gorsze chłodzenie) lub najlepiej Asus ProArt jeżeli zależy Ci na ciszy.

Edytowane przez Krisol
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

20 stopni różnicy to sporo ogólnie jak na jakąkolwiek wersję GPU (typowo jest to naście stopni - 11-14 stopni). Temperatury ogólnie niskie nie są, bo chłodzenie z tych gorszych:

Co do ASUS ProArt, to z tego co kiedyś sprawdzałem, cenę mają one wysoką, a chłodzenie nie jest takie dobre, jak np. ASUS TUF (nawet nie wspominając o ROG STRIX). Także wolałbym takiego TUF niż PROART.