Skocz do zawartości
azgan

God of War Ragnarök - PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

Ja gram na takich ustawieniach + wszystko ultra, fps zablokowany na 100 i oprócz incydentu z dźwiękiem, o którym pisałem wcześniej, żadnych innych problemów nie miałem póki co ;) W grze 10 godzin

i0ep9gxh.png

Edytowane przez maras2574

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak skrótowo to gra w trybie ULTRA odpowiada wersji PS5 Quality, natomiast Performance ma tam kilka cieć, ale generalnie nie ma żadnych ulepszeń względem PS5 (nie licząc jakosci obrazu). Mało tego, przez jaki bug są problemy ze streamingiem danych czy brakiem niektórych elementów względem wersji PS5.

Edytowane przez MroczneWidmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super granie wywaliło mi dziś crasha w Vanaheim jak co nieco się szwendałem stwierdziłem dobra nie będe się kręcić, ide do przodu z fabułą. 

Dotarłem do Asgardu i scrashowało przy probie wejścia na mur, teraz gdy chce wczytać zapis to od razu przy próbie wczytania wywala crash no pięknie :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może te crashe to kwestia zasilacza?

 

Zawsze lepiej mieć nadmiarowy (moc x2) i topowych marek. Ja tę zasadę stosuję i crashe to rzadkość, nawet przy skopanych tytułach.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kolo.d napisał:

Może te crashe to kwestia zasilacza?

Nie rozśmieszaj mnie ten port jest skopany i wymaga dopracowania, na crashe narzekają niemal wszyscy, i do tego w różnych momentach, jakoś przez ponad 20h jak grałem nic nie było ale im dalej w las tym bardziej się sypie, zrobiłem weryfikacje nie mogło sprawdzić dwóch plików więc dociągnęło na nowo sprawdze raz jeszcze, ale nawet w recenzji DF widac że port ma swoje cyrki i daleko mu do bezporoblemowego działania.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, frog67 napisał:

Nie rozśmieszaj mnie ten port jest skopany i wymaga dopracowania, na crashe narzekają niemal wszyscy

Jedno nie wyklucza drugiego - to że port jest skopany to fakt, ale dużo szybciej crashe pojawiają się na sprzęcie ze zbyt słabym do reszty zasilaczem.

Nie wiem jaki masz, więc trudno mi się odnieść do tego, czy to ten przypadek.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po weryfikacji wczytałem trochę wcześniejszy zapis a nie ten który szlag trafił i wszystko poszło bez problemu.

34 minuty temu, kolo.d napisał:

Jedno nie wyklucza drugiego - to że port jest skopany to fakt, ale dużo szybciej crashe pojawiają się na sprzęcie ze zbyt słabym do reszty zasilaczem.

Nie wiem jaki masz, więc trudno mi się odnieść do tego, czy to ten przypadek.

Akurat u mnie zasilacz ma dość spory zapas i leci na obciążeniu coś koło 55-60% więc jest optimum.

Seasonic platynka więc żadne byle gówno.

Wyszedł patch numer 3 a w nim poprawki m.in do crashy.

Spatial Audio

 

  • Fixed crash related to spatial audio that could occur in multiple locations throughout the game with random intervals
  • Fixed an issue with audio dropping out when spatial audio was enabled

 

Mouse Input/Camera

 

  • Fixed mouse input focus issue where mouse would not control camera, but could still control menus
  • Moved mouse controls to use raw input instead of GameInput driver

 

HDR

 

  • Fixed an issue where HDR would not retain its setting on subsequent game starts

 

VRAM Utilization

 

  • Texture Quality now uses fixed sized texture caches in VRAM instead of growing to use all of available VRAM
  • VRAM usage shown in the settings menu now reflects the amount of VRAM allocated based on the current settings as a percentage of amount recommended by operating system. Usage over 100% will work but can lead to performance degradation.
  • Modified VRAM texture cache algorithm to reduce VRAM usage that may have caused performance to degrade over time

 

Controller

 

  • Fixed an issue with 3rd party controllers having stick drift

 

Animation

 

  • Fixed animation issues in 32:9 super ultrawide screen in Open Your Heart cinematic

 

Edytowane przez frog67
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tesselacja powyżej średnich ustawień dalej skopana w świecie poza światami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, MroczneWidmo napisał:

Tak skrótowo to gra w trybie ULTRA odpowiada wersji PS5 Quality, natomiast Performance ma tam kilka cieć, ale generalnie nie ma żadnych ulepszeń względem PS5 (nie licząc jakosci obrazu). Mało tego, przez jaki bug są problemy ze streamingiem danych czy brakiem niektórych elementów względem wersji PS5.

A wiadomo w jakieś rozdzielczości działa GOW: Ragnarok na PS5 w opcji, najlepsza grafika? (ilość klatek nie ma znaczenia, chodzi o tekstury, wygląd).

Edytowane przez kanon7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, kanon7 napisał:

A wiadomo w jakieś rozdzielczości działa GOW: Ragnarok na PS5 w opcji, najlepsza grafika? (ilość klatek nie ma znaczenia, chodzi o tekstury, wygląd).

Zależy od trybu high quality to 3820x2160 - 30fps detale ultra , przy czym na PC i tak brakuje częśći efektów.

1800p-2160p - 40fps  z VRR

Performance mode czyli 60fps i dynamiczna rozdziałka 1440p-2160p detale medium-low

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...