Skocz do zawartości
geforc

Problem przy przełączaniu/wylogowaniu użytkownika

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, wszystko jest, tych procesów jest dużo ale z tego co widze to same systemowe albo aplikacje które używam, no ale może wy coś namierzycie, czemu ich tyle...

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

fdgfdgdf.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardziej chodziło o zrzut wszystkich procesów w momencie wysokiego zużycia RAMu, póki jest niskie nie widać co dokładnie tyle go zjada :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to przecież wrzuciłem

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, geforc napisał:

Ok, wszystko jest, tych procesów jest dużo ale z tego co widze to same systemowe albo aplikacje które używam, no ale może wy coś namierzycie, czemu ich tyle...

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

fdgfdgdf.jpg

tu masz zajęte 17% pamięci tylko, a nie całość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

i tak samo jest jak występuje to obciążenie, wszystkie procesy są takie same, tak samo obciążają, tylko ten antimalware ma tyle zużycia co na screenie z poprzedniego postu

Edytowane przez geforc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wykryły te programy.

 

Pytanie, czy jakbym zaaktualizował do Win11, problem zniknie? tzn na Win11 też ten WinDefender taki męczący jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na Win11 aktualnie z 32gb mam zajęte 25% z czego najwięcej zajmuje chrome z około 20zakładkami (2,5gb) możesz spróbować aktualizacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A taka aktualizacja z poziomu ustawień jest "bezpieczna" ? nic się tam nie wykrzaczy i bedzie działało wszystko, tzn aplikacje? czy lepiej jednak format i od nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym testowo wyłączył automatyczne uruchamianie oprogramowania od płyty głównej i zobaczył czy problem występuje. Masz pewnie płytę Asusa  z serii ROG i tam co 3-4 proces to proces pośrednio powiązany z Armoury Crate. Zasadniczo 2 ostatnie screeny to prawie same procesy powiązane z oprogramowaniem ASUS. Ewentualnie sprawdź czy Armoury Crate i pozostałe programy do płyty głównej czy do karty dźwiękowej creativa nie ma jakichś aktualizacji i czy te programy działają na obu profilach czy tylko na Twoim.

Pytanie czy w ogóle korzystasz z tego Armoudy Create i jego opcji?

Dalej. Czy niezbędny jest Ci rainmeter i co się kryje pod procesem o nazwie "start"? To samo dotyczy usb monitor, czy jest Ci niezbędny?

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra idea, w ogóle używasz oprogramowania od płyty głównej? nie lepiej instalować tylko sterowniki bez tego całego softu? Jeśli to nie pomoże - ja bym wykonał czystą instalację, potem wszystkie sterowniki i app których używasz i posprawdzał procesy na czysto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprogramowanie od Asusa używam, do wentylatorów i oświetlenia w środku obudowy. Wszystko inne jest aktualizowane na bieżąco. 

Rainmeter obowiązkowo używam, bez przesady, mam kompa rocznego za dużą kasę i takie coś nie uzywać bo komputer może dostać zadyszkę?

ten start to jest to: https://thewindowsclub.blog/pl/startmenuexperiencehost-exe-what-is-it-how-to-disable-it/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A, dobra, bo w win10 są jeszcze kafelki, stąd dodatkowy proces :) 

Nie chodzi o to że dostanie zadyszki, tylko o to że windows defender próbuje przeskanować jakieś pliki lub proces, który powoduje problem. Zobacz jeszcze w podglądzie zdarzeń.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W podglądzie nic nie ma w tym czasie co miałem te anomalie...

 

Chyba się poddaję, będę musiał z tym żyć że po tym jak moja panna używa swojego konta to musze uruchamiać ponownie system. Myślę też nad przeskoczeniem na Win11 ale tam mogą być następne problemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie masz jakiegoś dysku innego co by zainstalować na kilka dni i potestować sobie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ja chce używać na stałe a nie testować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zrobiłeś cokolwiek co Ci pisałem? Próbowałeś wyłączać po kolei to oprogramowanie żeby się upewnić czy nie ono wymusza zasobożerne skanowanie?

Jeszcze w opcjach logowania w ustawieniach jest coś takiego

image.thumb.png.76256f0f9d4d438f3c2f5ddf873ef8b3.png

Może masz włączone (musisz sprawdzić na każdym koncie) i to sprawia że po wylogowaniu i przy przełączeniu użytkownika pewne procesy się dublują i defender głupieje.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gdzie ta opcja jest do wyłączenia?

 

znalazłem, tu i tu wyłączone mam

Edytowane przez geforc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeśli nie da się całkowicie tego WinDefendera wyłączyć, razem z tym procesem antimalware, to ja się poddaję.

Edytowane przez geforc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się, instalując inne oprogramowanie antywirusowe ;) 

A konfigurację defendera masz w ustawieniach. Wpisz w polu wyszukiwania w ustawieniach systemu windows defender i Cię poprowadzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bez instalacji innego oprogramowania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, geforc napisał:

A bez instalacji innego oprogramowania ?

 

3 godziny temu, LeBomB napisał:

A konfigurację defendera masz w ustawieniach. Wpisz w polu wyszukiwania w ustawieniach systemu windows defender i Cię poprowadzi.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem, nawet w rejestrze grzebałem, nic to nie dało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...