Nic a nic nie zrozumiałeś. Chodzi o podgrzewanie planety bez realnego efektu. 32 wątkowe CPU w postaci HT i słabowitych e-core) to była i jest ślepa droga. Intel nie potrafił stworzyc pozadnego rdzenia wiec pozostało mu tylko zasypać dziurę brudną siłą. Rezygnacja dzisiaj z HT wzmocnienie pojedyńczego wątku i wyrzucenie słabych e-core (zmniejszenie ich kosztem mocniejszych) a w ogólnosci poprzez zmniejszenie liczby wątków jest tym co powinien zrobić w 12 generacji ale nie potrafił bo zatracił możliwość projektowania procesorów.
Dopiero TSMC pozwoliło Intelowi zrobić porządny nowoczesny procesor nawet jesli ten bedzie słabszy od poprzednika i zrobia to zarówno w LunarLake jak i ArrowLake (oba jednak zrobi im TSMC) a to tez oznacza ze dalej przegrywają z AMD. Przetrwanie Intela zalezy dzisiaj od Intel 18A
Przecież właśnie udowodniłeś sens likwidacji HT i wzmocnienia rdzeni E. Co z tego ze gra w 12-14gen uruchamia rdzenie E jak są to lipne rdzenie. Dlatego uważam iz 24 rdzeniowe Arrow będzie miał wynik jak 32 rdzeniowy Raptor własnie dlatego ze jednoczesnie HT i rdzenie E w 12-14gen były bez sensu. z 32 wątków 8 robiło robotę a reszta to "para w gwizdek" niemal dosłownie i kwiatek do kożucha.