Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Jaycob

Red Dead Redemption

Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę nie wiadomo do jakich ustawień te zalecane, więc nie ma co gdybać. A DLSS i FSR pewnie głównie z powodu DLAA i FSR AA. 

Na PS5 czyli właśnie ok. 5700 XT w rasterze mamy natywne 4K + FSR AA (by poprawić wygładzenie krawędzi) i 60 klatek na sekundę, więc przypuszczam że to co podają w zalecanych do jest właśnie to ustawień Natywne 4K + DLAA/FSR AA i 60 klatek plus.

Następne w kolejności pewnie GTA IV na początku 2025. No i RDR 2 na PS5/XSX/XSS albo jeszcze przed GTA VI, albo niedługo po :)

Edytowane przez MroczneWidmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak oni do 14 letniej dają takie wymagania, to jak im przyjdzie robić remaster gta4 , to chyba tylko w NASA to odpalą, oczywiście w kosmosie aby warunki zewnętrzne były komfortowe żeby to schłodzić 🙂

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszli na łatwiznę. Podali mniej więcej specyfikacje PS5 na której gra działa w 4K i 60 klatach. Realne wymagania w przypadku tej gry są najpewniej śmieszne i w ogóle nie ma co na nie zwracać uwagi.

A GTA IV to 16 letnia gra ; ) To jest niesamowite w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nawet trudno nazwać odgrzewanym kotletem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smutne jest bardziej to, że R* tak "kocha" PC, że nawet port 13 letniej gry wychodzi ponad rok po konsolach :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest w ogóle jakiś dziwaczny pomysł żeby wypuszczać nagle 14 letnią grę bez żadnego odświeżenia grafiki, chyba karty Shark w GTA V przestały się sprzedawać a kasa musi płynąć żeby mieć z czego robić GTA VI, ciężko się będzie patrzyło na taką grafikę, to już chyba GTA IV przez swój styl graficzny lepiej się zestarzało niż to.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to ograłem w zeszłym roku na PS5 i generalnie jak ktoś ma odruch wymiotny przy oglądaniu starych gier to fakt, nie ma sensu.

W innym wypadku (może nie za tą cenę) warto się przemęczyć, bo to jest rewelacyjna gra. Świetna historia, postacie, świat. No i jeśli kogoś bolał tempo RDR 2 i jego symulacyjna otoczka, to RDR 1 jest zdecydowanie bliżej GTA. Chce wyraźnie podkreślić - BLIŻEJ, nie znaczy BLISKO. Jednak tempo jest zdecydowanie lepsze. Mi akurat cały pomysł na RDR 2 siadł niesamowicie, ale wiem że nie wszystkim.

Edytowane przez MroczneWidmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rockstar powinien się dogadać z deweloperami Star Wars Outlaws, zrobili by lokacje i graficzkę nie dotykając reszty i mogłaby z tego powstać epicka gierka a tak to mamy dwie niedorobione gierki z potencjałem, jednej brakuje grafiki a druga w zasadzie tylko grafiką może się pochwalić i jak tu żyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Qrdello napisał:

 

o ile procesor 4 jajka rozumiem, o tyle 2070 i 5700? :D jak ta gra ma korzenie na X360, na X1X i XSX leciała w 4k :E 

Widocznie port wymaga czegoś co zostało wprowadzone dopiero w RDNA1 a w GCN nie było.

2070 też ma technologie których nie ma w np. 1080 a wydajnościowo są podobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten 2070/ RX 5700 XT to wymagania zalecane. W minimalnych jest GTX 960 :E

Mimo, że to stara gra to port/remaster jest robiony dziś z doczepem nowych bajerów. Gdzie przy tych wymaganiach i tak każdy może w to zagrać :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Remastery" 14 letnich gier z czasów PS3 po taniości, "super" :szczerbaty:. Gdyby to przenieśli na silnik z Red Dead Redemption 2 byłoby ekstra a tak to szału nie ma i pewnie tylko cena będzie współczesna 🙃.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena to prawie na pewno będzie w okolicy tego co na PS4 czy Switch czyli ~50euro.

A wymagania bez przesady to ten sam remaster co na PS4 czy Switchu, lekko ulepszony :E W minimalnym prawie 10 letnie GPU z niskiej półki. Na steam decku powinno latać jak głupie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Na Steamie, w Epic Games Store I w Rockstar Store są już dostępne preordery Red Dead Redemption na PC. Tym samym poznaliśmy cenę gry. Zgodnie z naszymi przypuszczeniami, jest ona taka sama jak na PS4 i wynosi 219 zł.

 

  • Haha 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

219 zł za 14 letni tytuł gdzie nawet grafika nie dostała nawet lekkiego liftingu 🙃

O joj, kogoś tam ładnie... :boink:

  • Like 2
  • Haha 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się trzeba cieszyć że standardu czyli 299 zł sobie nie zawołali, toż to przecież z DLC jest :E ale cicho bo R* się zorientuje :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo wymagań chętnie ogram ale poczekam kilka/kilkanaście miesięcy na jakieś grubo promo i  tak jak przewidziałem wcześniej zalecane, wyższe niż RDR2 :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba na leb upadli z ceną za tego starocia, którego ciężko nawet remasterem nazwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, azgan napisał:

219 zł za 14 letni tytuł gdzie nawet grafika nie dostała nawet lekkiego liftingu 🙃

O joj, kogoś tam ładnie... :boink:

Skojarzyłem od razu z :

 

 

Nigdy nie grałem, ale 200zł za to nie dam !!!

Edytowane przez maras2574

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, azgan napisał:

219 zł za 14 letni tytuł gdzie nawet grafika nie dostała nawet lekkiego liftingu 🙃

O joj, kogoś tam ładnie... :boink:

Tyle lat czekania, to już można poczekać z kilka msc. więcej na obniżkę cen. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście, że mam ją na PS4 i wcale gorzej od tej z PC nie będzie wyglądać 😄


hzSuIZNh.jpg

rCcSvCVh.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.10.2024 o 11:51, AndrzejTrg napisał:

Jak oni do 14 letniej dają takie wymagania, to jak im przyjdzie robić remaster gta4 , to chyba tylko w NASA to odpalą, oczywiście w kosmosie aby warunki zewnętrzne były komfortowe żeby to schłodzić 🙂

Ee.. chyba nie do końca, o ile się nie mylę, to próżnia słabo odbiera ciepło. :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ciekawy filozoficzny post, ja to odbieram inaczej - 9800X3D potrafi być 30% szybszy od 7800X3D i to przyrost w 18 miesięcy. Jeżeli upgrade dokonujesz w tej samych "widełkach" wydajnościowych zmieniajac starsze i5 na nowsze i5 to przyrost potrafi być przez 2 lata mniejszy niż nawet 5% za to energetycznie bywa że jest 30% lepiej, ostatecznie jest to jakaś ewolucja - pamiętaj że rozwój technologii jest iteratywny i polega na małych przyrostach które ostatecznie składają się na coś wielkiego ale ostatecznie masz rację - i7-2600 do dzisiaj może stanowić podstawę użytecznego komputera biurowego, skylake posłuszy pewnie i do 2030 w takich celach. Rasteryzacja w kartach graficznych faktycznie stoi nieco w miejscu, nVidia próbuje zrewolucjonizować rynek vendorlockowymi technikami jak swoje DLSSy, ostatecznie doprowadzi to do stagnacji gdzie bez zamydlonego ekranu nie pogramy w 4K, silniki graficzne też nie rozwijają się w oczekiwanym tempie - unity rozpadło się przez kiepski zarząd, unreal engine 5 to król mikroopóźnień, od zakończenia akceleracji sprzętowej dźwięku w windows vista (okolice 2007) nie było w audio żadnej rewolucji a wręcz ewolucji - id Tech to do dzisiaj jedyny engine który potrafi wyrysować łuk a nie koła z nakładanych trójkątów... Także sygnałów że branża kuleje nigdy nie brakowało - grunt to realizować swoje cele i jak tak jak ja od lat 2000 celujesz w średnią półkę cenową - szukać takich upgrade które faktycznie coś dają no i mieć świadomość że rtx 5090 to będzie 600w potwór z gddr7 i ceną na poziomie 12000 pln, takiej wydajności w kartach do 2000zł nie zobaczymy do 2030r. Pamiętam WOW jakie zrobił na mnie Teoria Chaosu splinter cella (mądrze zaprogramowana gra działająca również na konsolach) Far Cry 1 (był nieziemski na premierę) Crysis wyrywał z butów (8800gtx ledwo dawał radę), wszystko potem to sidegrade z momentami które pokazywały że 200 mln usd budżetu może dać jakościowy tytuł jak Red Dead 2, przez ostatnie 20 lat dobrych gier pctowych nie brakowało ale większość to ciągły sidegrade niepotrzebujący najmocniejszych sprzętów, dobieranie timingów pamięci to zawsze była nieco sztuka dla sztuki
    • Na ITH podobna wolność słowa jak na X/Twitterze. No cóż, trzeba będzie po prostu listę ignorowanych wydłużyć  
    • Tak, ale są związane z usługą udostępnienia platformy z ramienia podmiotu X. W tym wypadku RASP. Jeśli treść, nawet przerobioną na anonimową, przetwarzać zacząłby ktoś inny, nie wiem czy przypadkiem nie potrzeba uzyskać ponownie zgody na przetwarzanie wtórne/dziedziczne. Być może bezpośrednio z RASP, ale już stwierdzono, że nie ma takiej opcji. Głośno myślę jedynie, nie wczytywałem się tak głęboko w przepisy. Ok, ale co jeśli posty zawierają informacje mogące przyczynić się do ustalenia tożsamości piszącego/piszących? Tu już robi się niestety grubiej.    
    • Ja odpowiem bo nie wybieram się na tamto forum. Zależy czy masz boxy, gwarancję i jak szybko chcesz sprzedać ale coś koło 2100.
    • Polecam zapytać na Forum ITHardware.pl tutaj już raczej nikt ci nie odpowie, to forum się zamyka i wszyscy przeszli na ith.   @MuziPL .
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...