Skocz do zawartości
januszxp

Crysis i DX10

Rekomendowane odpowiedzi

jak by dodali do pakietu Warheada + ożywili multi (Crisis Wars) -Power Struggle to spoko, a tak to niech się bujają z tym ochłapem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warhead byl fajniejszy niz podstawka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Doamdor napisał:

Ja na pewno zagram w Crysis Remastered w 4k

...za kilka lat na Nvidia RTX 5xxx...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, MAR89TUM napisał:

...za kilka lat na Nvidia RTX 5xxx...

Jeżeli silnik CryEngine nie został zmieniony, to cudów nie ma co oczekiwać na lepsze działanie gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta gra chodzi jak kupa na Rtx 2080 Ti Waterforce i 9700K. Ustawienia maxymalne,1440P i najczęściej 35fps z jakimś durnym zuzyciem gpu na poziomie 50-60%. A co lepsze zmiana na 1080P i wyłączenie raytracingu nic nie pomaga i dalej jest tyle samo fps lol. Denuvo czy to siedzi na 1 rdzeniu procesora? Albo mam za słaby sprzęt ;)

Edytowane przez litwicki22
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie za słaby sprzęt.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał być opad szczeny, a jedynie opadły ręce :szczerbaty:

  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to rece opadaja, to API powinno juz odejsc na emeryture.Myslalem ze zrobia to na DX12..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra mimo że mam sentyment i z tą grą najlepsze wspomnienia ever to nie dam 99zl za to :D :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Phoenixsuple napisał:

No to rece opadaja, to API powinno juz odejsc na emeryture.Myslalem ze zrobia to na DX12..

Gra nie ma wsparcia dla DX12 i VK oraz RT nie ogarnęli jeszcze wersji silnika 5.7, która została przełożona na przyszły rok.

Poza tym to niezły bubel optymalizacyjny na ten czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę się okaże, że Crytek to tam nic nie robił, tylko kilku pacjentów z Indii za kilka rupii im to zrobiło na kolanie w 3 miesiące, a Saber Interactive tylko przeportowało na Switcha (akurat na tym się chłopaki znają).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, sideband napisał:

Gra nie ma wsparcia dla DX12 i VK oraz RT nie ogarnęli jeszcze wersji silnika 5.7, która została przełożona na przyszły rok.

Poza tym to niezły bubel optymalizacyjny na ten czas.

Czyli o porządnym wykorzystaniu cpu i wielu rdzeni można zapomniec ?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra na obecną chwilę jest skopana i to wyjątkowo. Próbowałem w to grać na high w 1440p i konsolowych 30 fps-ach i lipa: co chwilę jakieś ścinki mimo locka przy pomocy RTSS i gry wrzuconej na ssd nvme :P 

To ostatecznie zadecydowało o zwrocie a kasa już jest na koncie więc szybko oddajo - maximum speed :E

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że jedynie co można powiedzieć o tym remasterze to: MAXIMUM LAME :E

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie kupuje na razie :D czekam albo na jakiś patch albo na ten drugi remaster :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, lamparcicho napisał:

Ta gra na obecną chwilę jest skopana i to wyjątkowo. Próbowałem w to grać na high w 1440p i konsolowych 30 fps-ach i lipa: co chwilę jakieś ścinki mimo locka przy pomocy RTSS i gry wrzuconej na ssd nvme :P 

To ostatecznie zadecydowało o zwrocie a kasa już jest na koncie więc szybko oddajo - maximum speed :E

 

Locka możesz zrobić w sterowniku Nvidii zamiast rtss :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Phoenixsuple napisał:

Czyli o porządnym wykorzystaniu cpu i wielu rdzeni można zapomniec ?? 

To już pytanie do Cryteca.

DX12/VK daje możliwość obniżenia narzutu na CPU, a jeżeli chodzi o MT to już kwestia co developer wyskrobie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie polecam. ta wersja opiera sie na tej z ps3/x360, którą to dopakowali i generalnie tyle. Jest globalne oswietlenie - daje rade faktycznie, sa odbcia rt - tez naprawde ok.

mamy tez lepsze tekstury i głebie ostrosci, ale reszta to dramat. Fizyka i całe intereakcje okrojone, do tego roślinność reaguje na kolizje w niższej ilości klatek względem oryginału co wygląda dramatycznie źle. Cała kwestia fizyki została uproszona bo bazuje na wersji z PS3 i X360.

Kolejna kwestia to wyleciał cały jeden level - tak jak w wersji na konsole PS3 i X360. No i wzorem tej wersji zmieniło się wiele w temacie oswietlenia niektórych poziomów. Praktycznie w całości na minus, z wykastrowanym wolumetrycznym oswietleniem na czele. Dali jakieś 4 rzeczy, zabrali tak lekko licząc z 8. Reasumujac - badziewie.

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, MroczneWidmo napisał:

nie polecam. ta wersja opiera sie na tej z ps3/x360, którą to dopakowali i generalnie tyle. Jest globalne oswietlenie - daje rade faktycznie, sa odbcia rt - tez naprawde ok.

mamy tez lepsze tekstury i głebie ostrosci, ale reszta to dramat. Fizyka i całe intereakcje okrojone, do tego roślinność reaguje na kolizje w niższej ilości klatek względem oryginału co wygląda dramatycznie źle. Cała kwestia fizyki została uproszona bo bazuje na wersji z PS3 i X360.

Kolejna kwestia to wyleciał cały jeden level - tak jak w wersji na konsole PS3 i X360. No i wzorem tej wersji zmieniło się wiele w temacie oswietlenia niektórych poziomów. Praktycznie w całości na minus, z wykastrowanym wolumetrycznym oswietleniem na czele. Dali jakieś 4 rzeczy, zabrali tak lekko licząc z 8. Reasumujac - badziewie.

Jakiego levelu brakuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...