Skocz do zawartości
lukas_18

Znaleziska na allegro..

Rekomendowane odpowiedzi

Które to cisną 100 KM z 1L od 10 lat? E60 540 306 KM z 4L? 545 333 KM z 4.4L czy 550 367 KM z 4.8L? Bo M5 miało 100KM z 1L ale tam dobić do 200 000 km na jednej skrzyni to cud.

Teraz nie rozumiem, porównujesz topową wersję mustanga '14 z średnim sedanem od bmw które zbliża się do 10 lat :), to co zwykła impala ma 100 koni z litra czy jakiś tam cadillac? Tak na szybko z pamięci: BMW M od e36 (zdaje się 96r), Galardo. Kolejny każual fuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam strony z używanymi samochodami w Belgii - coś jak otomoto u nas. Coś innego niż Autoscout24 i mobile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Które to cisną 100 KM z 1L od 10 lat?

 

Renault Clio III - 2.0 16V od 8 lat: 2.0 197 - silnik trwały. Megane 2 - 2.0 224koni - od 10 lat - silnik trwały. Oba bez turbo.

Jedno autko miejskie, drugie kompakt :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Megane chyba jest z Turbinką...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A faktycznie.

Ale i tak nie zapomnę prezentacji Hondy S200 - 2 litry pojemności, 240 koników (i 240 tys zeta :-) ). Typowy przecinak.

 

Bora one

Bora tfu two

Edytowane przez bergercs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przestańcie z tymi 100 KM z 1L. Mercedes E55 AMG miał 5.4L i kompresor i wyciągał 476KM. CL500 miał 306 KM z 5L, najnowszy CL ma 388 KM z 5.5L. I nie wyskakujecie z tekstami "bo Honda gen 5 w 93 robiła...".

Edytowane przez Kilokush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ten Mercedes to szrot i składanka, nie jest to oryginalny Brabus i nie ma 260KM.

Edytowane przez Grzechu_1990

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I nie wyskakujecie z tekstami "bo Honda gen 5 w 93 robiła...".

Bo robiła. Kosztem momentu, ale robiła :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie z tymi 100 KM z 1L. Mercedes E55 AMG miał 5.4L i kompresor i wyciągał 476KM. CL500 miał 306 KM z 5L, najnowszy CL ma 388 KM z 5.5L. I nie wyskakujecie z tekstami "bo Honda gen 5 w 93 robiła...".

To jak już chcesz droższe zabawki...

Ferrari 458. Silnik 4,5l 578KM, 128KM z 1 litra

Wszystkie silniki w Gallardo - od 100KM z 1litra.

Jak widać potrafią więcej niż 100KM wyciągnąć w Europie. (a nie pisałeś w jakich cenach chcesz się kręcić 8:E)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś dziś wstawiał filmik z nowym BMW 2 Active Tourer. Gościu mówił o benzynowym silniku 2.0 - 238KM? 119 KM z litra w rodzinnym dupowozie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ktoś dziś wstawiał filmik z nowym BMW 2 Active Tourer. Gościu mówił o benzynowym silniku 2.0 - 238KM? 119 KM z litra w rodzinnym dupowozie.

 

"twin scroll turbo" Mówi Ci to coś?

 

To może teraz inaczej. Znajdźcie jakiekolwiek seryjnie produkowane japońskie auto robiące seryjnie 600 KM. Nawet z turbo albo i 2. Nowy Viper tyle robi a do tego ma największy moment obrotowy w produkowanym obecnie aucie bez turbo. Wiem, że Honda wyciskała ponad 100km z 1.6 czy 2.0 lub 2.4, tylko to co innego wyżyłować 4 cyl. a co innego zrobić V8/V10, które długo pojeździ.

 

I tak z ciekawości jaki jest obecnie najmocniejszy silnik sprzedawany przez Honde?

Edytowane przez Kilokush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kogo to obchodzi? WYJDŹ !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie nowe konto kolegi od amerykańskiej motoryzacji ? :E Wiadomo, że czasy tak żyłowanych silników w normalnych autach się skończyły przez wszechobecną ekologię i wciskanie ludziom kitu, że jak będziemy wszędzie jeździć rowerem to będzie żyło się lepiej, a lodowce przestaną topnieć. W tym czasie chiński przemysł tylko się uśmiecha pod nosem i skupuje kolejne kontenery Rolls-Royców i Ferrari :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przypadkiem te super parametry nowego Vipera nie biorą się z tego, że w silniku zastosowana jest fiatowska technologia MultiAir? 8:E Tak bardzo amrykański silnik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"twin scroll turbo" Mówi Ci to coś?

 

To może teraz inaczej. Znajdźcie jakiekolwiek seryjnie produkowane japońskie auto robiące seryjnie 600 KM. Nawet z turbo albo i 2. Nowy Viper tyle robi a do tego ma największy moment obrotowy w produkowanym obecnie aucie bez turbo. Wiem, że Honda wyciskała ponad 100km z 1.6 czy 2.0 lub 2.4, tylko to co innego wyżyłować 4 cyl. a co innego zrobić V8/V10, które długo pojeździ.

 

I tak z ciekawości jaki jest obecnie najmocniejszy silnik sprzedawany przez Honde?

hahah :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta V10 multiair, TDI TSI e-hybrid :E Nie wiem czy super parametry, raczej słabo biorąc pod uwagę, że LaFerrari z 6.3 ma prawie 800 ;) Tak wiem moment i niezawodność ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta V10 multiair, TDI TSI e-hybrid :E Nie wiem czy super parametry, raczej słabo biorąc pod uwagę, że LaFerrari z 6.3 ma prawie 800 ;) Tak wiem moment i niezawodność ;)

 

I ma jeszcze więcej technologii od Fiata więc praktycznie jest to Fiat LaPanda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"twin scroll turbo" Mówi Ci to coś?

 

To może teraz inaczej. Znajdźcie jakiekolwiek seryjnie produkowane japońskie auto robiące seryjnie 600 KM. Nawet z turbo albo i 2. Nowy Viper tyle robi a do tego ma największy moment obrotowy w produkowanym obecnie aucie bez turbo. Wiem, że Honda wyciskała ponad 100km z 1.6 czy 2.0 lub 2.4, tylko to co innego wyżyłować 4 cyl. a co innego zrobić V8/V10, które długo pojeździ.

 

I tak z ciekawości jaki jest obecnie najmocniejszy silnik sprzedawany przez Honde?

 

Teraz misiu poczytaj w tych mądrych internetach dlaczego Honda ograniczała się tak bardzo z pojemnością i mocą. Mało tego, cała japońska motoryzacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosiłem raporty potwierdzające większą trwałość amerykańskich "super-silników" - jak zwykle zero odzewu. Teraz z trwałości przeskakuje na Vipera - jak Casual: Viper i Corvette - "auto przeciętnej gospodyni domowej".

Ale sięgniemy do źródeł - "Consumer Reports" stworzony na podstawie ankiet 800 000 UŻYTKOWNIKÓW samochodów w USA - najbardziej niezawodne samochody według nich:

  1. Scion
  2. Toyota
  3. Lexus
  4. Mazda
  5. Subaru
  6. Honda
  7. Acura
  8. Audi
  9. Infiniti
  10. Kia
  11. Cadillac
  12. GMC
  13. Nissan
  14. Mercedes
  15. Chevrolet
  16. BMW
  17. Hyundai
  18. Volkswagen
  19. Jeep
  20. Volvo
  21. Buick
  22. Mini
  23. Chrysler
  24. Dodge
  25. Ram
  26. Lincoln
  27. Ford
  28. Jaguar

Już nawet amerykanie nie wierzą w swoją potęgę motoryzacji ale jak zwykle przeciętny właściciel Agili (toż to GM) widział na YT Vipera i wie lepie.

 

 

Link do raportu

 

 

Koniec OET z mojej strony bo to jak dyskusja z macierewiczem (celowo z małej litery) - yeb parówka dup drzwi od stodoły Bóg tak chciał wina Tuska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale przynajmniej europejska technologia w europejskim aucie. No i masz kolejny silnik z ponad 100KM na 1l pojemności silnika. Viper bez MultiAir miał tylko 510 koni. 60KM z litra. Corvette C6 66,6, z nowszym silnikiem 7l wyszło 72KM. Nowa - 74KM z litra. Ford GT ma już sprężarkę, w F150 wyciskali z tego silnika 320KM. 59KM z litra

 

A u Japończyków?

Lexus LFA 116KM z litra.

Toyota GT86 Subaru BRZ - 100 KM z litra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Koniec OET z mojej strony bo to jak dyskusja z macierewiczem (celowo z małej litery) - yeb parówka dup drzwi od stodoły Bóg tak chciał wina Tuska

STOP ! Teraz patrzcie lewaki brzoza jak złamana, nak****iam Smoleńsk nananana !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...