Skocz do zawartości
MisticGohan

Co to za film lub melodia?

Rekomendowane odpowiedzi

rosną jak grzyby po deszczu, zresztą nie ma sie co dziwić

 

moja propozycja, jeden, przyklejony wątek o tytule "Jaka to melodia?" ;) lub podobnym, do którego wszyscy się będą dopisywać, bo tak to bałagan się tylko robi w tym dziale

 

ew. moderatorzy mogliby łączyc inne zakladane tematy z tym jednym przyklejonym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci się powieliło. Znowu forum białymi stronami sypie? Bo u mnie wyskoczyła przed chwilą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moderatorzy już dawno powinni przykleić taki temat. Pytatnia typu "jaki to utwór" są zmorą działu "film i muzyka".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczatkowo nic nie mialem przeciwko tym pytaniom, ale ostatnio pojawiaja ich sie dziesiatki. Zamiast zajrzec jak normalny czlowiek do sklepu z muzyka, zakladaja tu kretynskie watki.

 

Dlatego oznajmiam uroczyscie, ze kazde kretynskie pytanie z lenistwa o tytul piosenki w nowym temacie poza smietnikiem* premiuje banem! Zaczynajac od tej chwili.

 

* Przykladowo pytania o OST z Losta mozna zadawac tylko w istniejacym temacie Losta, lub w smietniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli mamy rozumiec ze watku zbiorczego "jaki to tytuł" nie bedzie? A wszystkie tematy beda ladowac w smietniku? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli mamy rozumiec ze watku zbiorczego "jaki to tytuł" nie bedzie? A wszystkie tematy beda ladowac w smietniku? ;)

Dokladnie. W jednym i tak by sie zrobil nieczytelny smietnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, i sory za offtop, ale strasznie władczy sie zrobiłes :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, i sory za offtop, ale strasznie władczy sie zrobiłes :P

To nie tak. Zeby nie bylo watpliwosci, to wyjasnie.

 

Otoz zawsze bylem za zadawaniem takich pytan na forum, bo wiadomo, ze czasem czegos nie sposob zidentyfikowac. Jednak ostatnimi czasy na forum pojawia sie masa zapytan z lenistwa i bezmyslnosci. Bo niby jak inaczej mozna nazwac pytanie o przykladowo OST Tokyo Drift? Sa setki sklepow z muzyka, fora muzyczne czy filmowe i tam mozna to spokojnie znalezc. A i na Google tez nie powinno byc problemu. Forum PCLab jest dla kazdego, ale bezmysnosci tolerowac nie bede.

 

Akurat tak szczesliwie sie zlozylo, ze posiadam srodki niezbedne do wprowadzenia jakiegos porzadku. Mimo, ze jestem osoba bardzo tolerancyjna i wyluzowana, to wszystko to ma swoje granice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chwila Boro, bo nie o to chodzilo i rozwiazanie niekoniecznie dobre, zeby do smietnika od razu, a ten moj watek tez nie nadaje sie do TEGO dzialu tylko do dzialu o forum ;)

 

zostaw chociaz istniejace watki zeby sie ktos do nich ewentualnie dopisal

 

a w przypadku tak kategorycznego podejscia jakie obecnie prezentujesz jeden zbiorczy bedzie i tak lepszy, niz brak jakiegokolwiek, takie pytania nie zawsze są kretynskie (aczkolwiek czesto), i jakis kontakt z dzialem "Film i muzyka" powinien zostac zachowany

 

Otoz zawsze bylem za zadawaniem takich pytan na forum, bo wiadomo, ze czasem czegos nie sposob zidentyfikowac.

no wlasnie ;) niech bezmyslnosc coponiektorych nie blokuje takich sytuacji, kiedy masz cos np nagrane z radia/tv czy na zywo, jakis urywek i w zaden sposob nie mozesz tego zidentyfikowac online... a nie kazdy ma czas i ochote szukac i rejestrowac sie na forach muzycznych (sam nawet nie znam jakiegos konkretnego, na ktorym moglbym takie sprawy wyjasniac), a noz ktos z laba bedzie wiedzial

 

imo: do smietnika moglyby leciec sprawy oczywiste, jakies banaly, ale nie wszystko to taki banal i bezsens :Up_to_s:

Edytowane przez MisticGohan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Istniejacych kasowac nie bede. Jak napisalem, kasowac i karac bede kretynskie pytania. Sensowne moga byc, jednak z ubolewaniem stwierdzam, ze wiekszosc klasyfikuje sie do tej pierwszej grupy. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój temat o tym był pierwszy.Trzeba było mnie posłuchać i przykleic go odrazu.

Proszę brać bardziej pod uwagę sugestie forumowiczów co do przyklejonych tematów i co do porządku i bałaganu na forum.Wtedy będzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DDiablo
Mój temat o tym był pierwszy.Trzeba było mnie posłuchać i przykleic go odrazu.

Proszę brać bardziej pod uwagę sugestie forumowiczów co do przyklejonych tematów i co do porządku i bałaganu na forum.Wtedy będzie lepiej.

 

hehe a mojego FAQ w dziale windows do dzis nikt nie przyklil

chodz o sprawdzenie loga hijackthis co dwa dnia sa pytania :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proszę:

 

http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=193126&hl=

 

pomysł niestety sie nie przyjął, bo przeciez lepiej zakładac sobie swój watek...

 

Mój temat o tym był pierwszy.Trzeba było mnie posłuchać i przykleic go odrazu.

Proszę brać bardziej pod uwagę sugestie forumowiczów co do przyklejonych tematów i co do porządku i bałaganu na forum.Wtedy będzie lepiej.

 

Heh, taki wątek założyłem już dawno temu i już wtedy zwróciłem na to uwagę... o proszę:

 

http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=146856&hl=

 

:)

 

i co macie sie zamiar w tym temacie liocytowac kto byl pierwszy, czy uzywac tematu zgodnie z przeznaczeniam ? :mad2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie czy wie ktoś może jak nazywa się utwór z nowej reklamy nokia n series ? Z góry dzięki za pomoc.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam pytanie czy wie ktoś może jak nazywa się utwór z nowej reklamy nokia n series ? Z góry dzięki za pomoc.. :)

 

moby - in my heart ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja mam pytanie. Utwor spiewa(ja) kobita(y) (co wyklucza "Africa Bambaataa" i "RATM" - faceci), fragment tekstu to "no matter how hard you try, you cant stop". Gatunek to najprawdopodobniej funk/soul. Probuje po goglach i nic. A zalezy mi na tym utworku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widział ktoś reklamę Opla Corsy? Moją uwagę przykuł podkład dźwiękowy i te maskotki :P. Zna ktoś tytuł tej piosenki która leci w tle? Wiem że na pewno śpiewa ją Sean Paul, ale jaki jest jej tytuł?

 

Aa, i sorki, ale założyłem bezmyślnie nowy temat z pytaniem o tytuł piosenki, ale to przez niedoczytanie tego wątku przyklejonego. Proszę o usunięcie tamtego wątku i ułaskawienie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i co macie sie zamiar w tym temacie liocytowac kto byl pierwszy, czy uzywac tematu zgodnie z przeznaczeniam ? :mad2:
Zeby byla jasnosc, ten temat zanim byl przyklejony w "film i muzyka" znajdował sie jako prośba w "uwagi odnosnie serwisu i forum", o czym swiadczy chociazby jego nazwa :) którą zresztą wypadałoby zmienic na bardziej sugestywną i jednoznacznie pokazującą przeznaczenie wątku :]

 

a dla-czemu? prosze:

Aa, i sorki, ale założyłem bezmyślnie nowy temat z pytaniem o tytuł piosenki, ale to przez niedoczytanie tego wątku przyklejonego. Proszę o usunięcie tamtego wątku i ułaskawienie.
Te zasady powinny byc w pierwszym poscie ;) Edytowane przez sz3lo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Po pierwsze nie kupuj krzesła bez wcześniejszego jego przymierzenia, po drugie zwróć uwagę na warunki gwarancji.   Sprzedawcy "gamingowych" zaczęli zauważać, że część kupujących nie chce kubełkowych siedzisk, a część woli fotele z siatki - więc dostosowują swoje zamówienia u chińskich producentów do tych trendów.   Fotele ergonomiczne polskich producentów możesz zobaczy w: - showroomach Nowy Styl (w niektórych trzeba się umówić), - sieci sprzedaży Nowy Styl, - sieci sprzedaży Profim, - sieci sprzedaży Bejot (trzeba skontaktować się by uzyskać adresy salonów w danym regionie).   Przykładowe modele i konfiguracje (po jednym od modelu każdego producenta): Navigo UPH który np. z mechanizmem synchronicznym LP11TN (z regulacją głębokości siedziska i kąta ujemnego siedziska), siedziskiem tapicerowanym (pokrytym 50mm pianką wylewaną 60kg/m³), oparciem tapicerowanym (pokrytym 26mm pianką wylewaną 60kg/m³, z 70mm regulacją wysokości), podparciem lędźwiowym LN2 (z 20mm regulacją głębokości), podłokietnikami R35K3-SB2 (z 85mm regulacją wysokości, 25mm szerokości, 50mm przód/tył, 25° obrotem nakładki), podstawą TS25 (z czarnego poliamidu), kółkami ESHH (do powierzchni twardych) i tapicerką (z 2 grupy cenowej) można znaleźć za ~1500zł (+65zł przesyłka); Navigo Mesh który np. z mechanizmem synchronicznym LP11TN (z regulacją głębokości siedziska i kąta ujemnego siedziska), siedziskiem tapicerowanym (pokrytym 50mm pianką wylewaną 60kg/m³), oparciem siatkowym (z 70mm regulacją wysokości), podparciem lędźwiowym LU2 (z 70mm regulacją wysokości), podłokietnikami R35K3-SB2 (z 85mm regulacją wysokości, 25mm szerokości, 50mm przód/tył, 25° obrotem nakładki), podstawą TS25 (z czarnego poliamidu), kółkami ESHH (do powierzchni twardych) i tapicerką (z 2 grupy cenowej) można znaleźć za ~1510zł (+65zł przesyłka); Navigo Mesh Plus który np. z mechanizmem synchronicznym LP11TN (z regulacją głębokości siedziska i kąta ujemnego siedziska), siedziskiem tapicerowanym (pokrytym 50mm pianką wylewaną 60kg/m³), oparciem siatkowym (z 70mm regulacją wysokości), podparciem lędźwiowym LU2 (z 70mm regulacją wysokości), podłokietnikami R35K3-SB2 (z 85mm regulacją wysokości, 25mm szerokości, 50mm przód/tył, 25° obrotem nakładki), podstawą TS25 (z czarnego poliamidu), kółkami ESHH (do powierzchni twardych) i tapicerką (z 2 grupy cenowej) można znaleźć za ~1520zł (+65zł przesyłka); LightUp 230 który np. z mechanizmem synchronicznym Synchro SFL (z regulacją głębokości siedziska i kąta ujemnego siedziska), siedziskiem tapicerowanym (pokrytym pianką wylewaną 70kg/m³), oparciem tapicerowanym, podparciem lędźwiowym TYP B (z regulacją wysokości i głębokości), podłokietnikami R59PU (z 80mm regulacją wysokości, 30mm szerokości, 50mm przód/tył), podstawą (z czarnego poliamidu), kółkami (do powierzchni twardych) i tapicerką (z 1 grupy cenowej) można znaleźć za ~1400zł (+0zł przesyłka); LightUp 250 który np. z mechanizmem synchronicznym Synchro SFL (z regulacją głębokości siedziska i kąta ujemnego siedziska), siedziskiem tapicerowanym (pokrytym pianką wylewaną 70kg/m³), oparciem siatkowym, podparciem lędźwiowym TYP B (z regulacją wysokości i głębokości), podłokietnikami R59PU (z 80mm regulacją wysokości, 30mm szerokości, 50mm przód/tył), podstawą (z czarnego poliamidu), kółkami (do powierzchni twardych) i tapicerką (z 1 grupy cenowej) można znaleźć za ~1370zł (+0zł przesyłka); Dual DU 102 który np. z mechanizmem synchronicznym M+X (z regulacją głębokości siedziska), siedziskiem tapicerowanym, oparciem tapicerowanym (z 80mm regulacją wysokości), podparciem lędźwiowym (z 15mm regulacją głębokości), podłokietnikami P52B (z regulacją wysokości, szerokości, przód/tył, obrotem nakładki), podstawą 17 (z czarnego poliamidu), kółkami DEMD (do powierzchni twardych) i tapicerką (z 1 grupy cenowej) można znaleźć za ~1480zł (+0zł przesyłka).
    • Gdy mam ograniczoną liczbę transferu internetowego i jakiś film do połowy widziałem już w telewizji to czy jest możliwość pobrania w Windowsie 10 filmu z YouTube albo innego serwisu od połowy do końca żeby nie marnować czasu na pobieranie ani transferu i w jaki sposób można w ten sposób pobierać? Prędkość internetu jest bardzo wolna że gdyby w ustawieniach YouTuba ustawić najniższą możliwą jakość to i tak by się zacinało. Czy dałoby się pobierać filmy całe lub częściowe w formacie H265 HEVC zamiast w H264 dlatego że film w takiej samej jakości ale w kodeku H265 HEVC podobno może być 2 razy mniejszy rozmiar niż w formacie H264?    
    • No to teraz zrób drugi test. Ustaw wszystkie opcje na najniższe, a rozdzielczość na 1440p.
    • @Flik Tak, zszedłem do FHD i działa bezproblemowo. Zdaję sobie sprawę z tego, że komputer może nie dać po prostu rady z tą rozdzielczością, lecz wolałem zapytać. Dzięki wielkie.
    • Witam, czy z tym dyskiem jest wszystko ok? Nie za szybko spadają te procenty? Indeksowanie wyłączone.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...