Skocz do zawartości
Agnes

Wszystkiego najlepszego! (uwaga, wątek z małą ilością sensu)

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, jarux napisał:

Ale pokazuje, że nawet sam producent przy obciążeniu nie zaleca za niskich obrotów.

Dwumasa nie lubi to :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, jarux napisał:

Ale pokazuje, że nawet sam producent przy obciążeniu nie zaleca za niskich obrotów.

U mnie dsg trzyma niskie obroty, na 6 jeździ i przy 1400rpm, ale dodanie gazu i zrzuca na 5, jak więcej gazu to niższe biegi, nawet 2 jak się zbutuje mocniej :E To samo ze wzniesieniami, nawet jadąc na tempomacie np. 80km/h gdy zaczyna się wzniesienie samo zrzuci na niższy bieg. Wystarczy, że zwiększy się obciążenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lesiu155 napisał:

Dwumasa nie lubi to :E

To co się wtedy dzieje z panewkami to jest dopiero masakra - to jak się "popsuje" to "trochę wyższe" koszta niż dwumasa.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy 140 jest 2900obr dzięki czemu bez redukcji uciekam często mocniejszym samochodom :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, panzar01 napisał:

Masz spory, niewysilony silnik który będzie Ci służył. Te 2.0 t już byś zmielił z jeden raz. 

wiadomo, że większy silnik zawsze posłuży dłużej niż taki o mniejszej pojemności. Przykładów jest mnóstwo - ot choćby 2.5l V6 TDI a 1.9l TDI. Takie marne 1.9l to się zaraz rozpadnie, a 2.5l V6 to będzie cały czas nawijać kilometry bez problemów. Albo BMW - te malutkie silniki M52 albo M54 to 100 tys km nie dojeżdżały bez remontu. Nie to co V8 N62 BMW. Kiedy w R6 trzeba będzie robić już kolejny remont to właściciel BMW z N62 będzie tylko otwierać maskę na dolanie płynu do spryskiwaczy. Nie ma też co wspominać Hondy - takie małe i wysilone silniki. To ledwo do końca gwarancji dojeżdżało. Teraz te używane silniki za darmo rozdają, bo nikt tego nie chce. Kto to widział by 160KM wyciągać z 1.6l, już bardziej trwały jest silnik z papieru na gumkę.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...