Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Igor_x

Internet w Netii dla klientow TP

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega mi źle życzy.

A pracujesz w Netii? Jeśli tak to fakt - źle Ci życzę :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was ma lub miał podobne problemy jakie ja mam od kilku dni.

Jestem od początku marca posiadaczem usługi netii dla klientów tp, mam Net24 6Mb,na początku różnie z tym netem bywało ale ostatnio są same problemy.Od ostatniej środy w każdą noc w godzinach 21 - 4 rano internet ciągle gubi połączenie, zazwyczaj po około 5-10 sekundach od nawiązania połączenia.Nie jest to wina komputera ani routera którego używam (Linksys WAG 200-G) gdyż w godzinach pomiędzy 4 rano a 21 , nie mam podstaw do narzekania gdyż wszystko działa jak najbardziej poprawnie.

Czy ktoś ma lub miał podobne problemy jak ja, ewentualnie wie dlaczego tak się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was ma lub miał podobne problemy jakie ja mam od kilku dni.

Jestem od początku marca posiadaczem usługi netii dla klientów tp, mam Net24 6Mb,na początku różnie z tym netem bywało ale ostatnio są same problemy.Od ostatniej środy w każdą noc w godzinach 21 - 4 rano internet ciągle gubi połączenie, zazwyczaj po około 5-10 sekundach od nawiązania połączenia.Nie jest to wina komputera ani routera którego używam (Linksys WAG 200-G) gdyż w godzinach pomiędzy 4 rano a 21 , nie mam podstaw do narzekania gdyż wszystko działa jak najbardziej poprawnie.

Czy ktoś ma lub miał podobne problemy jak ja, ewentualnie wie dlaczego tak się dzieje.

Witam.Miałem podobny problem tylko że mi to zaczoło gubić połączenia co 15 minut przez cały dzień.Zadzwoniłem do neti i zgłosiłem reklamacje i po 48 godzinach jest oki.Zadzwoń może coś zdzałają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem w posiadaniu Neti od 2 tygodni

przez 1 tydzien net dzialal super bylem z niego bardzo zadowolony, a nagle od niedzieli net zaczol cos wariowac co chwile zrywal polaczenie trace juz do tego cierpliwosc probowalem na innym modemie i to samo, na pomoc.x.pl pisza rozne pierdoly o tym zrobilem wszystko i tez nic nie pomoglo, dzwonilem wiele razy do neti ale ciagle slysze to samo PROSZE CZEKAC, to juz przechodzi ludzkie pojecie. Mial ktos taki problem ? w jaki sposob moge go rozwiazac ? czy to wina cos na moim pc czy to cos u nich ?

Prosze o pomoc ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powoli mija rok od czasu gdy netia uruchomila ta usluge i tu moje pytanie... przedluza z was (kto mial na 12 miesiecu) ktos umowe na jakis kolejny okres? jak wyglada sprawa po tych 12 miesiacach, jakie sa ceny? czy sa jakies "specjalne" oferty dla tych co przedluzaja? moze ktos podzielic sie doswiadczeniami? mi konczy sie za jakies 2 miechy i sie zastanawiam co tu dalej robic :) w sumie to jestem zadowolony z necika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkopię temat i napiszę to co poprzednik miesiąc temu;

 

mija już rok od kiedy mam/y net24 na linii TP;

 

ja umowę podpisywałem 29-01-2007 na 12 m-cy, więc już koniec :E

 

i teraz co tu zrobić:

 

-nie rozwiązywać umowy, przejść na czas nieokreślony za 64zł za 1mb;

-rozwiązać i podpisać ponownie (w Netii 1mb na 12 m-cy po 69zł, 2 m-ce po 19zł);

-podpisać umowę z inną firmą;

 

 

p.s pytanie do znawców, bo nie jestem na 100% pewny

 

-kiedy kończy się umowa :E (podpisałem w styczniu, aktywowali usługę luty/marzec, internet zaczął działać kwiecień/maj), te 12 miesięcy liczę od podpisania umowy,aktywacji usługi czy faktycznego jej działania;

-po skończeniu się umowy i przejściu na czas nieokreślony dalej płace 64zł, czy może coś w stylu, koniec promocji płacisz więcej;

 

zapraszam do dyskusji, osób w podobnej sytuacji jest z pewnością bardzo dużo;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę, pod uwagę są brane okresy rozliczeniowe, czyli umowa kończy się (tzn. automatycznie przechodzi na czas nieokreślony) po opłaceniu 12-ego abonamentu.

 

Umowa na czas nieokreślony to już, niestety, nie koszt 64zł miesięcznie - chyba coś nawet ok. 130zł, także lepiej podpisać cyrograf na kolejny rok lub dwa.

 

edit - co do innej firmy, to też chciałbym wiedzieć, czy zostać w Netii czy uciekać :) Umowa też kończy mi się jakoś w marcu chyba :P

 

edit2 - Według tego: http://www.netia.pl/files/dom/uslugi/cenni...et_20071105.pdf opłata za 1M przy umowie na czas nieokreślony to jedynie 134,20zł :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O ile się nie mylę, pod uwagę są brane okresy rozliczeniowe, czyli umowa kończy się (tzn. automatycznie przechodzi na czas nieokreślony) po opłaceniu 12-ego abonamentu.

 

jeżeli tak będzie to umowa kończy mi się dopiero we wakacje :E

 

pierwszą fakturę dostałem za internet dopiero w sierpniu, tak późno bo internet nie działał tak jak powinien i póki nie naprawili, był za darmo :P

 

dostałem jak na razie od Netii 6 faktur :lol2:

 

bez telefonu na infolinie i zasięgnięciu porad konsultantów się nie obejdzie;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstrzymajcie się z decyzją do początku lutego, wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują na nową promocję od początku lutego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wstrzymajcie się z decyzją do początku lutego, wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują na nową promocję od początku lutego.

 

Chyba to prawda. U mnie umowa kończy się na początku lutego i już dzwoniliśmy jak to będzie wyglądało z przedłużeniem umowy, a konsultant powiedział, że do nas zadzwonią bo w przygotowaniu jest nowa promocja.

 

A co do Internetu to jestem bardzo zadowolony z usługi Netii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj znajomy korzysta z tej uslugi.

Na podlaczenie czekal okolo 2 miesiecy - kurier ( modem )

2 Tygodnie po kurierze dostal aktywacje

Po 3 dniach okazalo sie ze predkosci nie zgadzaja sie wraz z regulaminem

Poza tymi zdarzeniami jest teraz zadowolony z lacza 1MB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi neostrada cały czas chodzi dokładnie tak, jak w umowie - 1Mbit/s. Genialne łącze :) Nie zmienię nigdy, za bardzo zadowolony jestem z idealnej książkowej wręcz stabilności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u innych, ale ja za okres nieprawidłowego działania usługi nie płaciłem, dostałem wyrównanie faktury. Teraz cały czas chodzi zgodnie z umową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że temat już dłuższą chwilę nie aktywny, ale mam pytanie w związku z czym zwracam się do was. Otóż mam telefon w Netii na linii tp w ofercie "Lepszy Telefon" od jakiegoś miesiąca. Czy jak będę chciał wziąć u nich gdzieś w maju internet, to będę miał 10zł taniej (49zł za 1Mbit -24mce) z racji tego, że mam u nich telefon czy nie :question: Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę, że temat już dłuższą chwilę nie aktywny, ale mam pytanie w związku z czym zwracam się do was. Otóż mam telefon w Netii na linii tp w ofercie "Lepszy Telefon" od jakiegoś miesiąca. Czy jak będę chciał wziąć u nich gdzieś w maju internet, to będę miał 10zł taniej (49zł za 1Mbit -24mce) z racji tego, że mam u nich telefon czy nie :question: Z góry dzięki za odpowiedź.

Zadzwon na infolinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom, bo na stronce jest napisane że jak bierzesz pakiet od razu: telefon i internet to masz na pewno 10 zł taniej abonament i przez 1 i 2 miesiac abonament za net 1 zł. czy to obowiazuje wtedy gdy juz miałeś telefon i chcesz dokupić net to najlepiej odpowiedza na infolinii, powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę, że temat już dłuższą chwilę nie aktywny, ale mam pytanie w związku z czym zwracam się do was. Otóż mam telefon w Netii na linii tp w ofercie "Lepszy Telefon" od jakiegoś miesiąca. Czy jak będę chciał wziąć u nich gdzieś w maju internet, to będę miał 10zł taniej (49zł za 1Mbit -24mce) z racji tego, że mam u nich telefon czy nie :question: Z góry dzięki za odpowiedź.

 

 

netia ma dobry bok, czemu ludzie pytaja o takie rzeczy na forach, zamiast wykonac telefon ;). wiem ze upierdliwe jest rozmawianie przez 1,5 minuty z automatem, ale u nich nie jest zle, niektorzy operatorzy maja 10 minutowe wstepy z automatem :D a na koncu mowia ze linia zajeta ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie padło tu takie pytanie ale nie nadrobię 138 stron; mam umowę w tp do 30 października,chcę przejść na 20mb Netii lub Ery, na infolinii TP potwierdzili, że pójdzie;

1. Jaki jest okres w którym mogę wypowiedzieć umowę/czy mogę podpisać umowę z Netią przed końcem tej z TP?

2. Czy muszę pójść do punktu TP i poinformować ich że rezygnuję z ich usług czy Netia/Era wszystko załatwi?

3. Czy przejście nastąpi płynnie, czy też będę musiał obejść się przez pewien czas bez internetu? (na infolinii pani z TP mnie postraszyła że jak wyjdę z tp to co najmniej miesiąc bez neta będę :hmm: Z góry dzięki za odpowiedzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...