Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vega

Ciekawa "promocja" Plusa - "Dlaczego nie!"

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mi się napatoczyła nowa promocyjka w Plusie, promująca nowe filmidło polskie "Dlaczego nie!". Wszystko byłoby nawet cacy (pomijając fakt, iż sama promocja IMHO nie wzbudza mojego entuzjazmu, gdyż jest ograniczana przez absolutną konieczność doładowywania konta i uzależnienie jej "zasięgu" od kwot zasileń), gdyby nie fakt, który wynika z lektury dokładnego Regulaminu promocji.

 

Promocja ta jest reklamowana słowami:

 

Dzięki promocji "Dlaczego nie!" możesz rozmawić i SMS-ować z wybraną osobą... za darmo! Cały tydzień, 24 godziny na dobę!

 

Ale, ale... Gdzieś w gąszczu punktów i literek Regulaminu promocji oczy me przykuła literka "e" punktu dziewiątego. Pod literką tą znajduje się taki oto zapis:

 

Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo przerywania połączeń głosowych wykonywanych w ramach Promocji na Darmowy numer trwających powyżej 30 minut;

 

Nie dość że w świetle tego punktu reklama promocji jest kłamliwa i wprowadza klientów firmy Polkomtel w błąd, to jeszcze operator bezczelnie zastrzega sobie prawo do przerywania własnym klientom połączeń.

 

Zrozumiałbym JESZCZE zapis o treści, mniej więcej: "Polkomtel zastrzega blablabla, że po upływie 30 minut naliczana będzie obowiązująca dla danej taryfy stawka za połączenia", a reklama nie zawierała informacji o możliwości rozmawiania 24 godziny na dobę, przez cały tydzień.

 

Operator natomiast bezczelnie kłamie i bezczelnie ostrzega przed możliwym przerywaniem abonentom rozmów. Do tej pory jeszcze takiego zapisu w jakiejkolwiek promocji w Plusie nie widziałem. U innych operatorów chyba też.

 

Jako abonent Plusa z coraz większym zniecierpliwieniem czekam na czwartego operatora z "czwórką", bo w sumie Plus w ofercie Prepaid obecnie nie ma nic do zaoferowania. No poza promocjami, jak ta najnowsza. :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo za znalezienie haczyka! :beerchug:

 

Każda promocja, nieważne czyja, ma zawsze jakiś haczyk. Po prostu, trzeba na chłodno każdą promocję przeanalizować.

 

Z niecierpliwością czekam na czwartego operatora... Na tutejszym rynku się zrobiło nudno i czekam aż wygaśnie mi umowa z Orange - starczy już podpisywania cyrografów... No chyba, że "czwórka" zdąży się wykluć i zaoferować atrakcyjne promocje. Mam jeszcze czas - rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie oczekiwał rewelacji kiedy wejdzie P4.

Reklamy Orange są dużo bardziej mijające się z tym jakie na prawde są te ich "promocje".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jako abonent Plusa z coraz większym zniecierpliwieniem czekam na czwartego operatora z "czwórką", bo w sumie Plus w ofercie Prepaid obecnie nie ma nic do zaoferowania. No poza promocjami, jak ta najnowsza. :Up_to_s:

Też jestem abonentem plusa. Ostatnio faktycznie coraz trudniej o jakąś porządną (pozbawioną haczyków) promocje. Wkrótce Plus i tak będzie musiał wymyślić coś nowego, bo inaczej szybko przegra konkurencje z nowym operatorem. To samo dotyczy też innych operatorów znajdujących się aktualnie na naszym rynku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jako abonent Plusa z coraz większym zniecierpliwieniem czekam na czwartego operatora z "czwórką", bo w sumie Plus w ofercie Prepaid obecnie nie ma nic do zaoferowania. No poza promocjami, jak ta najnowsza. :Up_to_s:

Btw. zapisałeś sie na btatesty czwórki? Mnie niestety nie wylosowali, le bede miał na starcie promocję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie haczyk, tak samo jak z iPlusem, niby jest limit w sciąganiu 1GB ale nawet po jego przekroczeniu nic się nie dzieje. Napewno w tym przypadku też tak będzie. Jest to związane z możliwościami sieci aby zlikwidować przeciążenia. Zresztą co za problem nawiązać połączenie jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele, ale sobie już w kulki lecą :o

 

----

up: sorry, faktycznie mozna połaczyć się drugi raz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zresztą co za problem nawiązać połączenie jeszcze raz.

Tu chodzi o sam fakt. Reklama powinna być jasna i klarowna. Nie powinna pod żadnym pozorem wprowadzać klienta w błąd. Wszystko od początku do końca powinno być powiedziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pric3

Lecz gdzie jest napisane że operator będzie zrywał połączenia ? Zastrzegają sobie tylko prawo na wszelki wypadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Btw. zapisałeś sie na btatesty czwórki? Mnie niestety nie wylosowali, le bede miał na starcie promocję :)

 

Yup. Niestety mnie także nie wylosowali.

 

Zresztą co za problem nawiązać połączenie jeszcze raz.

 

Przede wszystkim problem stanowi fakt, iż treść promocji w świetle jej regulaminu jest wprowadzaniem klienta w błąd. Po drugie, gdyby taki limit określono na 5 minut, to też uznałbyś że można połączyć się jeszcze raz? Operator oferuje promocyjnie rozmowy 24 godziny na dobę z jednym rozmówcą, a nie rozmowy przez 30 minut.

 

I wreszcie, to oczywiste że mogą przerywać, albo nie przerywać jednakże sam fakt takiego zastrzeżenia z punktu widzenia abonenta jest tym bardziej niepokojący, że rozmawiając nie wiesz - przerwą, czy nie przerwą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Yup. Niestety mnie także nie wylosowali.

A nie wiesz kiedy można zacząć rezerwowac numery?

Oddam wszystko za numer xxx 666 666 :finger::diable:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś byłem abonentem plusa i zdecydowanie nie byłem zadowolony. Same problemy z tego wynikały, chociażby z wymianami telefonów itp.

 

Teraz użytkuję Orange i nie ma żadnych problemów - ale za promocjami nie gonię.

 

I.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już się przyzwyczaiłem że w każdej promocji jest jakiś haczyk :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy w reklamie mówiono że bedzie mozna rozmawiać całą dobę w jednym połączeniu? wątpię. natomiast jest powiedziane że cały czasz bedzie to rozmowa darmowa, nc o ciągłości poączenia nie jest powiedziane

 

równie dobrze, mogla by być reklama renault, że bez awarii mozna nim przejechać 200 tys. km, ale czy to oznacza że bez zatrzymywania się po tak przyziemną czynność jak tankowanie? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
równie dobrze, mogla by być reklama renault, że bez awarii mozna nim przejechać 200 tys. km, ale czy to oznacza że bez zatrzymywania się po tak przyziemną czynność jak tankowanie? :E

Tankowanie to nie awaria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tankowanie to nie awaria.

Lecz świadoma operacja przez użytkownia pojazdu.

 

PS. Albo jeszcze lepiej - świadome karmienie swojego pupilka :E Mechanicznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tankowanie to nie awaria.
długo nad tym myślałeś? :E

a poważniej, to właśnie o tym piszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
długo nad tym myślałeś? :E

a poważniej, to właśnie o tym piszę.

To używaj porównań w opowiedni sposób. Np. gdyby rozmowa była darmowa, ale dlatego, ze operator zwracałby koszt połączenia. Gadasz za 50zł, tracisz kase, ale po tygodniu dostajesz ją z powrotem. Wtedy sytuacja z tankowaniem byłaby analogiczna - w powyższym wypadku równie dobrze moglbys porownywac banany do szyldów burdeli. Miałoby to podobny sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To używaj porównań w opowiedni sposób. Np. gdyby rozmowa była darmowa, ale dlatego, ze operator zwracałby koszt połączenia. Gadasz za 50zł, tracisz kase, ale po tygodniu dostajesz ją z powrotem. Wtedy sytuacja z tankowaniem byłaby analogiczna - w powyższym wypadku równie dobrze moglbys porownywac banany do szyldów burdeli. Miałoby to podobny sens.

ale ja nie pisałem o darmowym tankowaniu, tylko bezawaryjnej jeździe,, chyba jednak nie rozumiesz o co mi chodziło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ja nie pisałem o darmowym tankowaniu, tylko bezawaryjnej jeździe,, chyba jednak nie rozumiesz o co mi chodziło :P

Rozumiem, ale jak pisałem - twoje porównanie nijak sie miało do sytuacji z ta umową. Równie dobrze mogłeś napisac historyjkę o dwóch kowbojach i misiu polarnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, ale jak pisałem - twoje porównanie nijak sie miało do sytuacji z ta umową. Równie dobrze mogłeś napisac historyjkę o dwóch kowbojach i misiu polarnym.

może dla ciebie tak jest, może lubisz historyjki o misiach polarnych, ale takie zboczenia możesz zachowac dla siebie, a jak nie rozumiesz o co chodzi to nie pisz głupot, masz w tym jakąś satysfakcję? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu chodzi o sam fakt. Reklama powinna być jasna i klarowna. Nie powinna pod żadnym pozorem wprowadzać klienta w błąd. Wszystko od początku do końca powinno być powiedziane.

bo to jest markjeting niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu chodzi o sam fakt. Reklama powinna być jasna i klarowna. Nie powinna pod żadnym pozorem wprowadzać klienta w błąd. Wszystko od początku do końca powinno być powiedziane.

i powinni w te 30 sek przeczytać regulamin i jeszcze wytłumaczyć procesy techniczne :E

a i tak nikt się nie irytuje na inteligentne proszki z ekstra płatkami mydła :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i powinni w te 30 sek przeczytać regulamin i jeszcze wytłumaczyć procesy techniczne :E

Na wszystko można znaleźć rozwiązanie. Reklamy powinny być inaczej rozplanowane. Najlepiej według schematu - "mniej bzdetów, więcej konkretów" :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na wszystko można znaleźć rozwiązanie. Reklamy powinny być inaczej rozplanowane. Najlepiej według schematu - "mniej bzdetów, więcej konkretów"

zawsze uważałem, ze w reklamach powinny być podawane "suche" fakty bez bajania i propagandy i tylko o danym produkcie/usłudze, ale to już inny ciutke temat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...