Skocz do zawartości
DaRoZ

S.T.A.L.K.E.R. -oficjalny temat

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś upnąć plik user.ltx

 

A po jego usunięciu i zrestartowaniu gry, nie tworzy Ci się na nowo?

BTW, pojawił się changelog do nadchodzącego patcha

S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA Patch v1.3001 (2nd of May 2014.) changelog:

The patch is savegame compatible, so You do not have to start new game for this patch, but for maximum experience it's recommended.

If you installed 3rd party / user made fixes and mods for Lost Alpha, it's highly recommended to reinstall the game to have a clean install before you apply the official patch. This is required to avoid conflicts with the 3rd party content. We can not give support for such cases.

 

- game will work on windows xp op. system, although dx10 cannot be used on xp

- new fsgame.ltx to solve the saving / loading problems for users who installed the game to Program Files

- quicksave / quickload buttons now can be remapped

- fixed serious bug with wrong ui_movies.xml which prevented to play half of the game

- fixed storyline battery task in sarcofag

- fixed flying tree and geometry on Yantar level

- fixed geometry on Garbage level

- fixed the crash on r1 (static lightning) render when player entered 'Great Metal Factory' level

- fixed rat monster crash and effectors bug

- fixed random crash related to pda contacts section

- temporaly disabled legs/shadow in options, if you have it enabled, please type this to console: g_actor_body 0- with removing visible leg feature, the missing footsteps and self shadow works again by default

- "la options" debug menu is disabled on widescreen

- crows are killable

- ak74, ak74u, L85, G36 sounds synchronization fixed

- proper fix for safe crash

- missing "chmieltist" beer sound fixed

- missing p90 model added

- brightness, gamma and contrast sliders fixed

- no available phrase to say, dialog[yantar_sakharov_start_talk] fixed

- no available phrase to say, dialog[agr_ratcatcher_start] fixed

- several (hopefully all) missing descriptions added back

- crash when player ESC from solitare and hex viewer fixed

- restored working class for hex viewer, text viewer, image viewer, console

- same fix for artefact merger

- crash in repair window fixed

- wrong passwords for doors in pda fixed

- loading last save overlap window fixed

- added marker for 'strelok's flash' and 'yantar wires' because many users reported it's too hard to find them

- fixed camera position to climb out of UAZ jeep

- fixed OnMouseAction crash (Tetris in LA PC)

- Veles gives correct download module, so no need to buy it from Barman

- updated mi24 model, should fix "callback kils bone matrix bone: front_gun_tower"

- improved tasks and task completion on agroprom

- fixed luminocity and distance for stalkers to default value, ai works better

- removed the strange reverb when eax is enabled, and added more stable sound dlls

- temporary fix for missing suit upgrade

- fixed incorrect mag size for upgraded pb1

- added vehicle prices to dialogue

- corrected outfits icons and soldier outfit

- new helicopter sound with tuned volumes

- added pda articles for downloads

- missing vehicle icons were added

- several vehicle properties were changed- various small tweaks and fixes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Są jakieś detektory artefaktów w tym modzie?

Jak na razie takowych nie spotkałem, ale jestem we wczesnej fazie gry.

 

Linki do oficjalnego patcha Stalker-Lost Alpha 1.3001:

http://dl.oblivionlost.pl/lostalpha/PATCH/

http://www.mediafire.com/download/luxs9thrxh9v87a/STALKER_LostAlpha_patch_1.3001_.exe

Edytowane przez P.U.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie takowych nie spotkałem, ale jestem we wczesnej fazie gry.

 

Linki do oficjalnego patcha Stalker-Lost Alpha 1.3001:

http://dl.oblivionlost.pl/lostalpha/PATCH/

http://www.mediafire.com/download/luxs9thrxh9v87a/STALKER_LostAlpha_patch_1.3001_.exe

Sam zacząłem grę i wygląda na to, że jeden podstawowy jest już w ekwipunku, albo zdobywa się go jakoś wcześnie (czego musiałem nie zauważyć?). Tylko przydałby się lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam zacząłem grę i wygląda na to, że jeden podstawowy jest już w ekwipunku, albo zdobywa się go jakoś wcześnie (czego musiałem nie zauważyć?).

Tylko że on ostrzega przed anomaliami, a nie wykrywa artefaktów. Żeby zadziałał, trzeba go mieć "na pasku".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam gdzie jest ten schowek w podziemiach? W pierwszym jest książka a drugiego nie mogę odszukać w tych podziemiach co jest maszynownia. To pierwsze zadanie po tym jak pomagamy stalkerom w obronie tej bazy po opuszczeniu wysypiska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

nvm

Edytowane przez Helldude

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam gdzie jest ten schowek w podziemiach? W pierwszym jest książka a drugiego nie mogę odszukać w tych podziemiach co jest maszynownia. To pierwsze zadanie po tym jak pomagamy stalkerom w obronie tej bazy po opuszczeniu wysypiska.

Chodzi Ci o Strelok flash drive?

 

 

Link do nowej wersji patcha 1.30013 (w poprzedniej brakowało kilku plików):

http://s.gameru.net/stalker/la/STALKER_LostAlpha_patch_1.30013.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otworzył ktoś sejf w południowym obozie wojskowych w Kordonie? Jest też komputer na hasło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Patch dużo poprawił, od razu gra się lepiej. Mam łapę zombie i burera :cool:

Edytowane przez Stjepan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam znalazłem ten schowek dzięki za pomoc. Teraz mam problem z sejfem w obozie bandytów macie moze link do tego fixa do sejfu? wgrałem tego patcha ale nie działa nadal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wgralem patcha i w koncu wszystko dziala. Te wymagania sprzetowe sa calkiem znosne a gra wyglada duzo lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choroba, na jakich ustawieniach grać na takim sprzęcie jak w syg. żeby mieć te 45~50fps jednocześnie żeby gra nie wyglądała jak minecraft?

Owszem jak ustawie all na max w rozdzielczości 1080p to po wyjściu z bunkra na początku mam 18fps, skaczące do 25fps na polance przed obozowiskiem -_-'

Za każdym podejściem właśnie do stalkera odrzuca mnie nie sama gra co jej parszywa optymalizacja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek wylacz AA i cienie traw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek wylacz AA i cienie traw.

I jeszcze mapa cieni na low.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja reszte suwakow mam na max. Cienie traw najbardziej zjadaja wydajnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam Ja nie moge otwozyc sejfu w obozie bandytów patch wgrany i nic chyba koniec grania.Juz problem rozwiązany gramy dalej.

Edytowane przez gta100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komu gra crashuje i kiedy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam Panowie jak sie powieksza plecak?

Edytowane przez gta100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trylogia Stalker naprawdę ciekawe propozycje tylko wykonanie beznadziejne, Ukraińskie partacze wzięli się za programowanie LUA o którym mieli minimalne pojęcie. Cały czas wyloty do windowsa z błędami LUA, nawet jak w grze nic nie robisz to w końcu gra wywali z jakimś śmiesznym błędem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w tym tygodniu powinien wyjść drugi patch do Lost Alpha, niestety będzie wymagane rozpoczęcie gry na nowo, po jego instalacji.

Lista zmian/poprawek

Fixes for 13002

-------------------------------

 

Fixes:

- fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level

- fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level

- fixed crash for missing suit upgrade

- fixed Escape bridge soldiers dying because to far from shelter

- fixed flying tree on Darkscape level

- fixed Pripyat geometry (missing surface)

- fixed arena mobs missing bug

- fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]

- fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start]

- fixed map marker for bandit suit on Darkdolina

- fixed : Can't find model file 'weapons\crossbow\strela.ogf'.

- fixed levelchanger position from the Power Plant to Sarcofag

- fixed Radar crash near outpost

- fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value)

- fixed quickload after death with hotkey

- fixed greben jobs and dialogs on Yantar

- fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning)

- fixed lukash task dialog

- fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead

- fixed incorrect RPM for upgraded sig550

- fixed can't open section 'bandages'

- fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon

- fixed return entry to Pripyat from Outskirts

- fixed [error]Description : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2

- fixed crash when killing stalker trader on forgotten

- fixed some other codes for doors

- fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory

- fixed some floating boxes and barrels in Agroprom

- fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river)

- fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost

- fixed ai-map on Yantar level

- fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render

- fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again)

- fixed incorrect calculation of money

- fixed Pripyat secret trader, now he will appear

- fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level

- fixed some broken freeplay tasks

- fixed pda buttons (needs testing!)

- fixed missing known info strings (finally!)

- fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof

- fixed Deedee antidote exploit

- fixed kill statistics

- fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished]

- fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones

- fixed transparent window frame on Generators level

- fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level

- fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit

 

Addons:

- added magnum ammo to traders

- added missing map hint for Garbage sniper

- removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard

- strelok book can be dropped now, but it will be available in the articles menu as well

- now can buy cars from Outskirts barman

- monster and character relations were tweaked

- slightly increased probability of rain and thunder

- knife hit powers finetuned

- alcohol postprocess effects tweaked

- dx10 render optimized (more will come in later patches)

- added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all.

- pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost"

- added X18 documents dialog to the "barman" petrenko so that dialog can complete if doing task later.

- made Sin neutral to the actor.

- made Sin hostile towards actor_dolg and dolg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...