Forum PCLab.pl: Wszystko na temat Playstation 3 - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (1469 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Wszystko na temat Playstation 3 Oficjalny temat Oceń temat: ****- 30 Głosów

#21 Użytkownik jest niedostępny   mars83 

  • Dżigi dżigi :E ?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5447
  • Dołączył: Wed, 04 Paź 06

Napisany 25 Marzec 2007 - 15:39

Która wg. was dystrybucja Linuks'a była by najlepsza na PS3 ?

Ten post był edytowany przez mars83 dnia: 25 Marzec 2007 - 15:39


#22 Użytkownik jest niedostępny   Goglin 

  • Trzynasty Duch
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4186
  • Dołączył: Cz, 03 Sie 06

Napisany 25 Marzec 2007 - 15:40

Zobacz postmars83, o 25 marca 2007, 14:32, napisał(a):

Dodaj obrazek
Dodaj obrazek

Fajnie sie prezentuje w srebrnej obudowie.

Wygląda jak cudo techniki ;)

#23 Użytkownik jest niedostępny   LukiTheMan 

  • ...
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3164
  • Dołączył: Cz, 30 Cze 05

Napisany 25 Marzec 2007 - 17:09

Dziś byłem na wystawie motorów w hali EXPO i przy okazji wszedłem do ciężarówki z "Playstation 3" na boku :P . Pograłem właściwie tylko w Motorstorma (nie chciało mi się rozgryzać sterowania FPSa) - grafika świetna, ale nie jest to jakiś wielki skok w przyszłość, sterowanie balansując padem bardzo fajne, choć trzeba trochę się przyzwyczaić... szkoda, że konsola jest tak droga bo chętnie bym ją zobaczył u siebie w domu (wraz z MGS4) ;) .

Dodaj obrazek
(nawet widać tył mojej facjaty :E )

#24 Użytkownik jest niedostępny   Krootki 

  • TYLKO LECHIA!
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31833
  • Dołączył: Pn, 30 Wrz 02

Napisany 25 Marzec 2007 - 17:12

Heh, ja stary chłop, nie grałem w nic od kilku lat a ten cały Motorstorm całkiem mnie wciągnął :) Fajna gierka, i bez "kombinowania" jak w wielu grach na PC.
Mam nadzieję, że szybko zaczną się pojawiać jakieś ciekawe tytuły na to PS3 bo na razie to raczej straszna bieda...

#25 Użytkownik jest niedostępny   luq_1989 

  • FUN C2D & Bmw M* & THE GAME & 50CENT
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2737
  • Dołączył: So, 07 Paź 06

Napisany 25 Marzec 2007 - 21:48

Zobacz postmars83, o 25 marca 2007, 13:55, napisał(a):

Tak wiec czy jest już ktoś kto ma PS3 w domu ? Jeśli tak niech podzieli się wrażeniami ;D Oczywiście mowa o wersji europejskiej ;)

Jakos ubogo zrobiles topic tak wspanialemu cudenku techniki jakim jest PS3 :)
Moze wyedytuj i daj tam jakies faq , specyfike fotki etc :) ;)

#26 Użytkownik jest niedostępny   mars83 

  • Dżigi dżigi :E ?
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5447
  • Dołączył: Wed, 04 Paź 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 08:02

Zobacz postluq_1989, o 25 marca 2007, 21:48, napisał(a):

Jakos ubogo zrobiles topic tak wspanialemu cudenku techniki jakim jest PS3 :)
Moze wyedytuj i daj tam jakies faq , specyfike fotki etc :) ;)

Dla Was zrobię wszystko tylko że czasu nie mam :E

Jeśli macie uwagi piszcie ;)

#27 Użytkownik jest niedostępny   Jędrzej 

  • 電気工学
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6144
  • Dołączył: Nd, 15 Wrz 02

Napisany 26 Marzec 2007 - 10:50

dla zainteresowanych, nowe info o K2 w wywiadzie z Michielem van der Leeuwem dla gazety "De Telegraaf", skrót z psu.com:

Cytuj

New info on Killzone 2
Added on 26/03/2007.

In the Dutch newspaper “De Telegraaf,” Guerrilla Games technical director, Michiel van der Leeuw, stated that all environments will be destructible in Killzone 2 for the PlayStation 3.

He went on to comment that the PlayStation 3 development process has been more enjoyable than the development process for PlayStation 2. Also, programming that was previously impossible on PS2 hardware can now be executed easily on the PlayStation 3.

"We can add many more light and shadow effects, and we are about to reach reality," Van Der Leeuw stated.

Since the E3 debut trailer of Killzone 2, many fans have been hoping this title will push the PS3 hardware to the limits, and show what the PS3 is capable of, as far as graphic power. No doubt, developers will be making full use of the CELL processor, RSX graphics chip, and inclusion of Blu-Ray media within the PlayStation 3.


#28 Użytkownik jest niedostępny   cuba1986pl 

  • AMD User
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2952
  • Dołączył: Wt, 07 Cze 05

Napisany 26 Marzec 2007 - 11:43

mars83 - zapomniałeś dodać Recenzję PS3 autorstwa forumowicza Blade O'

http://forum.pclab.pl/t237278.html

:)

-----
Pozdro

#29 Użytkownik jest niedostępny   dragon85 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 218
  • Dołączył: Nd, 01 Paź 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 11:55

ze tak podam link
http://dragon85pl.4shared.com/ zapraszam do filmikow i fotek :]

Ten post był edytowany przez dragon85 dnia: 26 Marzec 2007 - 11:56


#30 Użytkownik jest niedostępny   ziCk_lodz 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22398
  • Dołączył: So, 26 Sie 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 15:03

Zobacz postluq_1989, o 25 marca 2007, 22:48, napisał(a):

Jakos ubogo zrobiles topic tak wspanialemu cudenku techniki jakim jest PS3 :)
Moze wyedytuj i daj tam jakies faq , specyfike fotki etc :) ;)

No widzisz jaki ja ładny topic o TDU zrobiłem? Swoją drogą. Niech na PS3 zrobią TDU w pełnej nieokrojonej wersji i aby WSZYSTKIE części final fantasy chodziły to jestem gotów ją zakupić - inne gry mnie nie interesują, bo tekken to już normalka na tę platformę ;)

#31 Użytkownik jest niedostępny   Goglin 

  • Trzynasty Duch
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4186
  • Dołączył: Cz, 03 Sie 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 15:08

Cytuj

KARTA GRAFICZNAcolorc/colorcZaprojektowana wspólnie przez firmy NVIDIA i Sony.

Sony współpracuje z Nvidią :hmm:

#32 Użytkownik jest niedostępny   ziCk_lodz 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22398
  • Dołączył: So, 26 Sie 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 15:14

Zobacz postGoglin, o 26 marca 2007, 16:08, napisał(a):

Sony współpracuje z Nvidią :hmm:

No a Xkloc chyba ma radeona w środku nie? ;]

#33 Użytkownik jest niedostępny   Goglin 

  • Trzynasty Duch
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4186
  • Dołączył: Cz, 03 Sie 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 15:16

Zobacz postziCk_lodz, o 26 marca 2007, 16:14, napisał(a):

No a Xkloc chyba ma radeona w środku nie? ;]

Nie intersuję się zabardzo konsolami, lecz ten fakt mnie zadziwił. Jeżeli PS3 ma w środku karte odpowiadającą PC'towemu 6800ULTRA ( SLI ), to co ma w środku XBOX 360 ? Radona x1300 :>

#34 Użytkownik jest niedostępny   ziCk_lodz 

  • Emigrant
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 22398
  • Dołączył: So, 26 Sie 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 15:30

Zobacz postGoglin, o 26 marca 2007, 16:16, napisał(a):

Nie intersuję się zabardzo konsolami, lecz ten fakt mnie zadziwił. Jeżeli PS3 ma w środku karte odpowiadającą PC'towemu 6800ULTRA ( SLI ), to co ma w środku XBOX 360 ? Radona x1300 :>

Chyba jeszcze niżej, nie pamiętam ;) Konsole mają to do siebie, że jak gry na nie się robi to pod jeden sprzęt i można to maksymalnie zoptymalizować, a na PC jest zbyt duża rozbieżność i w efekcie mamy wymagania jakie mamy - z kosmosu ;)

#35 Użytkownik jest niedostępny   PFK 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 249
  • Dołączył: So, 20 Sty 07

Napisany 26 Marzec 2007 - 15:39

Xbox360 ma graficzny układ oparty o Radeona 1800 XTX z tym, że karta jest 48 potokowa, a nie tak jak Pctowa 20 paro potokowa.

Obydwie konsole mają zaimplementowaną obsługę Ageia PsyhX którą gracze PC mogą zakupić za 900 zł :)

Do samego grania kupno konsoli jest to najlepsze rozwiązanie.
Optymalizacja jest taka jaką powinniśmy widzieć na PC,
Ja na swoim starym Xboxie, grałem w Dooma3 i chodził idealnie beż żadnych zacinek w 30 Fpsach, ale na jak wiemy bebechy Xboxa mają się następująco : PII 733 mhz z 2x obniżoną pamięcią cache względem blaszakowego PIII 733 MHz, i Nvidia Gf3 zmodyfikowany, także optymalizacja jest kluczem sukcesu każdej konsoli :)
Niechce myśleć jak na PC chodziłby Spartan:Total Warrior, gdzie na ekranie na raz znajduje się do 150 postaci :hmm: ;)

#36 Użytkownik jest niedostępny   miras20 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1735
  • Dołączył: Cz, 04 Maj 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 16:01

PFK nie chce wywoływać kolejnej wojny jednak masz 48 godzin na podanie infa skąd masz te informacje

Obydwie konsole mają zaimplementowaną obsługę Ageia PsyhX którą gracze PC mogą zakupić za 900 zł


Jak nie podasz jakiegoś wiarygodnego źródła to postaram się o to, abyś dostał %%%!

Można się mylić, ale za specjalnie gadanie głupot, kłamanie w celu wywołania kłótni powinno być karane!

Ten post był edytowany przez miras20 dnia: 26 Marzec 2007 - 16:01


#37 Użytkownik jest niedostępny   Keymaker_2005 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1125
  • Dołączył: Cz, 25 Maj 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 16:35

Zobacz postGoglin, o 26 marca 2007, 16:16, napisał(a):

Nie intersuję się zabardzo konsolami, lecz ten fakt mnie zadziwił. Jeżeli PS3 ma w środku karte odpowiadającą PC'towemu 6800ULTRA ( SLI ), to co ma w środku XBOX 360 ? Radona x1300 :>


Nie chcę wywoływać zbędnej dyskusji, ale zabulgotało w moim ciele jak to przeczytałem :mad2: BERSERKER MODE ON!!!!!!!!!!

Chlebak ma, że tak to nazwę, kartę graficzną o klasycznej architekturze, ale przegrywa z tym duetem 6800 Ultra SLI chociażby poprzez ilość pamięci (256 MB).

Kloc ma grafikę opartą TEORETYCZNIE na R500, gdyż taktowania są podobne, lecz rozróżnia je zgoła odmienna architektura. Projektanci Xenos'a (karta graficzna X360) wybiegli myślami w przyszłość i postawili na zunifikowaną architekturę jednostek cieniujących. Karta ta ma też układ pomocniczy z 10 MB pamięci eDRAM. Po co jest, nie wiem, ale pewnie przechowuje najpotrzebniejsze informacje odnośnie grafiki i przyśpiesza obliczenia.

Ale proszę, nie kłóćmy się o wyższość jednej konsoli nad drugą, RSX nad Xenos'em i BR nad HDDVD. Moja wypowiedź ma raczej charakter informującym, nic wspólnego z fanboyowską mową trolla :E PEACE FOR ALL, AYE!!!!!

P.S. PS3 i tak kupię w przeciągu dwóch lat, gdyż jestem klasycznym gadżeciarzem, a na pewno wyjdzie chociażby te kilka gierek dla których będzie warto kupić tę konsolę :)

#38 Użytkownik jest niedostępny   milekp 

  • życie jest łatwiejsze z zamkniętymi oczami
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 15828
  • Dołączył: Cz, 29 Maj 03

Napisany 26 Marzec 2007 - 16:37

Zobacz postmiras20, o 26 marca 2007, 17:01, napisał(a):

Można się mylić, ale za specjalnie gadanie głupot, kłamanie w celu wywołania kłótni powinno być karane!

Aleś się wściekł :hmm:
Wyluzuj, skąd wiesz, że on specjalnie napisał by wywołać kłótnie - może wynika to wyłącznie z jego wyobrażeń lub niewiedzy? I za co ma dostać procenty - przecież nie złamał żadnego punktu regulaminu forum - za konfabulację :Up_to_s:
Nie bawię się w adwokata ale Twoja reakcja jest zdeczko przesadzona ;)

#39 Użytkownik jest niedostępny   Keymaker_2005 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1125
  • Dołączył: Cz, 25 Maj 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 16:40

Te konsolę faktycznie mają obsługę tego engine'u, była o tym mowa jakiś rok temu albo dalej. Ale nie mają przy tym żadnego PPU, gdyż teoretycznie moc ich procesorów wystarcza do przeliczenia zaawansowanej fizyki generowanej przez ten engine :)

#40 Użytkownik jest niedostępny   Gooralesko 

  • "War. War never changes"
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3706
  • Dołączył: Wt, 07 Mar 06

Napisany 26 Marzec 2007 - 16:57

Boze jaki x1300? Xbox360 ma karte graficzna z rdzeniem R500 z 48 zunifikowanymi jednostkami shader o taktowaniu rdzenia 500MHz. Uklad ma porownywalna moc do Radeona X1900XTX a jak wiadomo ta karta byla znacznie szybsza od 6800Ultra w SLI. To gwoli wyjasnienia. A wszystkim ktorzy uwazali ze r500 ma wydajnosc porownywalna do x1300 wspolczuje wiedzy.

  • (1469 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych