Skocz do zawartości
RDI

Co sobie ostatnio kupiliście?

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem sobie urlop. Wcześniej nie było kiedy napisać. Pozdrawiam z Executive Lounge Marriott Lisboa. :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na skromnie, bilsteiny B4

Nowe amorki to całkowicie inna jazda. :cool:

 

Kupiłem sobie urlop. Wcześniej nie było kiedy napisać. Pozdrawiam z Executive Lounge Marriott Lisboa. :cool:

No pozderki :cool:

Edytowane przez Keyser_Soze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby spoko, ale design trochę jak sprzed dekady. :whee:

 

Je jestem sprzed czterech, więc i tak progres. bigsmile.gifcool.gif

 

Nie podoba mi się obecna krzykliwość, pstrokacizna i przecenianie formy nad treść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe amorki to całkowicie inna jazda. :cool:

Potwierdzam.

Teraz jest sztywno i cicho :cool:

 

Kupiłem sobie urlop. Wcześniej nie było kiedy napisać. Pozdrawiam z Executive Lounge Marriott Lisboa. :cool:

Jak tam widoki? Ja mialem takie z mojego ostatniego hoteliku :whee:

Xt8puVk.jpg?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Programy lojalnościowe to czasami czyste złoto :D. Hilton Zurich dwa dni temu, dostałem największy apartament zaledwie 76 metry kwadratowe :D.

 

A jestem tutaj z powodu koncertu Metallica, który był 10 maja. Polecam Szwajcarie, wprawdzie ceny we Frankach mogą czasami boleć, ale jak się pomyśli to można nie wydać majątku. Zobaczymy ile jutro wydam, ale chyba zamknę wypad 500 CHF czyli 100 CHF / dzień plus hotele i bilety LOTu. Ale zobaczyłem 5 miast, więc można taniej bez biletów kolejowych.

Edytowane przez Sfinks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Programy lojalnościowe to czasami czyste złoto :D. Hilton Zurich dwa dni temu, dostałem największy apartament zaledwie 76 metry kwadratowe :D.

 

A jestem tutaj z powodu koncertu Metallica, który był 10 maja. Polecam Szwajcarie, wprawdzie ceny we Frankach mogą czasami boleć, ale jak się pomyśli to można nie wydać majątku. Zobaczymy ile jutro wydam, ale chyba zamknę wypad 500 CHF czyli 100 CHF / dzień plus hotele i bilety LOTu. Ale zobaczyłem 5 miast, więc można taniej bez biletów kolejowych.

comment_z4jEjuNlhYMXEXXwvgfx54cH4KRPjA9p.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała przebudowa kompa 8:E

 

fcae4771a5fd6.jpg

 

 

I phanteks evolv matx :)

 

7c740826fc7b1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchawki do domu.

FROM_2i_02.jpg

Parę książek, ciuchów. Bilety na koncert Stinga do Berlina, plus loty i hotele dla rodziców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajny zestwik i dobre chłodzonko :red::cool: bedziesz zadowolony :cool:

 

Chłodzenie kupiłem głównie dla wyglądu i lepszej organizacji w obudowie, takiej wydajności i tak nie potrzebuję więc będzie mocno skręcone, ew. będzie na zapas, natomiast zadowolony będę wtedy jak pompka nie będzie buczeć ;)

 

Na budkę chorowałem od dłuższego czasu i w końcu pogoniłem poprzednią kupując tą :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w porównaniu do poprzednich generacji te pompki sa rewelacyjne. mam 3 zestawy od corsaira (bo mam tak ze nie sprzedaje kiedys kupionych rzeczy) i wtedy to były głośne na maksie

ale

jest znacząca poprawa i jak na aio to jest super

i wyglada to dobrze i mozna ładnie w budzie uporzadkowac

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kupione. sunsmiley.gif

Troche odkopuje XD Ale spasowały Ci? Bo miałem i ten model i ten poprzedni mandary czy jak im tam, i szczerze to nie poleciłbym nikomu po własnych doświadczeniach (jak na swoją cenę, za 100zł to nawet spoko by byly ;D)

Ogólnie to w cenie tych wszystkich zimowych Nike mamy np. Timberlandy na promkach których jakość i ogólne wykonanie przy Nike to niebo, a ziemia :P (Mój link <-- aktualnie są promki ale dosc slabe, bywają o wiele lepsze, szczególnie na Zalando Lounge jak jest drop)

---------------------------

 

Ja kupiłem właśnie na lato (tak wiem, wczas) UltraBoosty na oficjalnej stronie adidasa i od 8 dni mam status "POTWIERDZONE, CZEKANIE NA WYSYŁKE" ........

40stC a ja jedyne buty jakie mam aktualnie to AirForce1 High w których mozna sie ugotować :E

 

Mój link

Edytowane przez iziDeV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w porównaniu do poprzednich generacji te pompki sa rewelacyjne. mam 3 zestawy od corsaira (bo mam tak ze nie sprzedaje kiedys kupionych rzeczy) i wtedy to były głośne na maksie

ale

jest znacząca poprawa i jak na aio to jest super

i wyglada to dobrze i mozna ładnie w budzie uporzadkowac

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

corsair to gurna pułka zazwyczaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

corsair to gurna pułka zazwyczaj

nie biedujemy

kupisz se takie ajo za pare stuwek i to wyglada przynajmniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dżifors lepsiejszy

 

Leżało pod śmietnikiem to sobie wziął, masz z tym jakiś problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leżało pod śmietnikiem to sobie wziął, masz z tym jakiś problem?

potwierdzam, pentium lezal obok wszystko widzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

XD dobre to było, ale co wy chcecie, w tych pinionsach nie kupi się nic lepszego, NV robi skok na hajtz co gen to większy a AMD po japońsku: jakotako, ujowo ale stabilnie (w dziale GPU bo CPU hajp trajn jedzie jak spierdolino na pełnym gazie)

Edytowane przez munio1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, pentium lezal obok wszystko widzial

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

 

XD dobre to było, ale co wy chcecie, w tych pinionsach nie kupi się nic lepszego, NV robi skok na hajtz co gen to większy a AMD po japońsku: jakotako, ujowo ale stabilnie (w dziale GPU bo CPU hajp trajn jedzie jak spierdolino na pełnym gazie)

 

nv skonczy jak intel, ze hajs hajs bo konkurnecji nie ma a tu sie okazuje ze tak jakos z dupy amd wyskakuje z mocnom karcioszkom za pół ceny nv i sie zacznom w nv zimne poty. poza tym wiadomo ze amd dolozy rey transing.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak btw do intela

 

Wyniki testów nowych procesorów AMD mogą wywoływać niemałe reakcje szokowe. W teście 3DMark Firestrike Extreme, Core i9-9900K osiąga około 24.600 punktów. AMD Ryzen 7 3700X przebija go uzyskując 25.011 punktów. Przypomnę, że procesory te dzieli dość spora różnica cenowa. W teście 3DMark Cloud Gate, Ryzen 7 3700X uzyskuje 17.484 punkty, podczas gdy Core i9-9900K ma troszkę więcej bo około 19 tysięcy. W teście 3DMark Ice Storm Extreme, Core i9-9900K ma około 74,1 tys. punktów, podczas gdy Ryzen 7 3700X ma aż 82,8 tys. punktów. W teście 3DMark Night Raid, Core i9-9900K ma trochę poniżej 16 tys. punktów, a Ryzen 7 3700X blisko 13,5 tys. punktów. Procesor AMD nie tylko pobiera znacznie mniej mocy (Core i9-9900K ma TDP na poziomie 95 W), ale też kosztować ma aż o 170 dolarów mniej. Jeśli chodzi o Ryzen 9 3900X, to w 3DMark Firestrike Extreme procesor ten osiąga aż 30 tys. punków (dokładnie 29.777), a więc o blisko 5 tys. więcej niż Ryzen 7 3700X, który już sam i tak wygrywa z Core i9-9900K. Oficjalne i niezależne recenzje? Spodziewajcie się ich na PurePC.

 

zanim intel sie ogarnie to amd sie odkuje łądnie. nie ma nawet rozsadnego argumentu zeby brac i9900 tera. wczesniej mozna bylo cos tam ze do gjerek ale bondzmy szczeży - na takim ryzneku to kazda gierka poleci w takich fpsach jak intel. dzienkuje.

 

nv dajon takie ceny oddaje tylko pole konkurencji. na ta chwile nv nie ma konkurencji w high endzie ale jak amd wyda z tej pulki to pozamiata i nv bedzie miala rok czasu rozkmine jak sie ogarnonc

 

*źrudło Resersch Atom ANALitycs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. ALe to jedyne dostempne testy na tom chwile. Na ppc jest news ze redakcje testuja procki i wyniki wskakuja do baz benczmarkuw wiec cos mozna powiedziec o wydajnosci jednak. I AMD gniecie i9900 w cenie nizszej o 170 dolcuw.

 

POza tym z tonu newsa wynika ze im wyszlo w testach ze jest moc. Za czy dni sie przekonamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wskakujta wszyscy do hajp trajna i bierta procki puki so bo jak nie bedzie to co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...