Skocz do zawartości
RDI

Co sobie ostatnio kupiliście?

Rekomendowane odpowiedzi

lol ja ostatnio kupiłem sobie szybkowar Zwilling https://zwilling.pl/s/31/zwilling-ecoquick

Przyznaję, że garnek nieziemskiej niemieckiej jakości. Ale żeby nie poprzestawać na szybkim gotowaniu, bo coś trzeba jeśc do grania to jeszcze nowe słuchaweczki HyperX Cloud II. Naprawdę bardzo dobre jak na tak niską cenę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol ja ostatnio kupiłem sobie szybkowar Zwilling https://zwilling.pl/s/31/zwilling-ecoquick

Przyznaję, że garnek nieziemskiej niemieckiej jakości. Ale żeby nie poprzestawać na szybkim gotowaniu, bo coś trzeba jeśc do grania to jeszcze nowe słuchaweczki HyperX Cloud II. Naprawdę bardzo dobre jak na tak niską cenę :)

mam pytanie do pana czy da rade na tym garnku ugotowac potrawke z chrzonszcza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolorki i hdr extra.

Tak ma 60 ale ja nie gram w multi to mi styknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie to na wiosnę mają być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

recki / opinie takie sobie raczej , to bardziej sie do konsoli nadaje niz pc ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

recki / opinie takie sobie raczej , to bardziej sie do konsoli nadaje niz pc ...

Patrzałem na philips bo ma ambilight, do gierek/filmów genialna sprawa. Miałem kilka TV philipsa, w tym zakrzywionego LCD 55" i OLED803 i oba niesamowite go gier. Zakrzywiony daje fajny efekt jak sie siedzi z 2m od niego, ale na większych salonach nie sprawdzałem - wydaje mi sie ze zakrzywienie wtedy sie nie sprawdzi. LCD tez przebijał podswietlenie na rogach i pozbyłem sie na rzecz OLEDa. OLED za to miazga, wiadomo.

Niestety nie ma monitorow OLED a takiego Philipsa bym wzial ze wzgledu wlasnie na ambi (tutaj polecam tez białe ściany dla max efektu).

 

W ogole to interesuje mnie tez ultrapanorama, ma ktos jakies doswiadczenia z tym? W polskich, biednych sklepach są, ale takie mikro po 19 calasi :E nie wiem jaki to moze miec sens :E

Będzie rozkimna, ambi czy ultrapanorama :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

recki / opinie takie sobie raczej , to bardziej sie do konsoli nadaje niz pc ...

Nie ma lepszego monitora w tak niskiej cenie na rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lovense wkladam se w ucho i jak wpadajom zetony od widzuw to wibruje mi ucho i mam eargasm

pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...