Forum PCLab.pl: Sprzętowe DSP kart SB Live!, Audigy /2 /4, X-Fi w Windows Vista - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Sprzętowe DSP kart SB Live!, Audigy /2 /4, X-Fi w Windows Vista Działa i to nie tylko w grach! Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Vega 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12465
  • Dołączył: So, 25 Paź 03

Napisany 05 Lipiec 2007 - 12:11

http://braziliantech...emy_1.00.03.rar - wersja "złamana"!!! Oprócz DirectSound3D, wersja ta umożliwia dodatkowo wykorzystanie HW DSP w aplikacjach multimedialnych (Winamp, foobar, Media Player Classic, itd., itd.). Ta wersja została przerobiona przez osobę niezależną od Creative Labs.

Cytuj

>>>Use it at your own risk. <<< - Patched by Daniel Kawakami

COPYRIGHT NOTICE: ALchemy and its related files are property of Creative Labs, Inc.

In response to ungrateful behavior of Creative, I decided to release a patched ALchemy for all models of Live! and Audigy soundcards.

It was ready since its release in last March. I was just waiting the proper moment, when Creative would make a stupid move.

A simple check for EAX5 was removed to enable Audigy support as well as a check for EAX4, to enable support for Live! cards.

Some notes:
DirectSound3D may not work properly on Live! cards, while DS3D+EAX seem to work just fine.

DirectSound2D is a bonus for all cards, because is bypass the Audiodg service on Windows Vista, so no more memory/CPU cycles wasted. Just use ALchemy with your favorite player (VLC and Mplayer Classic does not work properly, while foobar does).

When using ALchemy, EAX effects tab will be disabled on AudioConsole, just like on X-Fi, on Live! it works, though.

Your soundcard is detected as X-Fi when ALchemy is used with Everest, Sandra or RightMark 3DSound, that is just a cosmetic issue.

Make sure you have the latest Creative drivers for Windows Vista installed.

Copy dsound.dll and dsound.ini to game folder or use ALchemy.exe to do so, if your game is officially supported.

The just released version 1.00.04 cannot be modified because it is protected with Macrovision's Safecast highly secure software protecton system, but I suspect it is just the same as this version with protection added. Do not ask for it, unless you can provide me with a properly unprotected copy of dsound.dll.


Media Player Classic działa - trzeba ustawić urządzenie wyjściowe na DirectSound: SB X-Fi Audio.

Jeśli posiadasz oryginalny ALchemy - odinstaluj zanim użyjesz tej wersji.

Aplikacja nie współpracuje z kartami X-Fi Xtreme Audio oraz kastratami serii Audigy (SE/LS/2 SE), czy Live! 24-bit oraz kartami USB/PCMCIA.

I to było na tyle "cudownych" rozwiązań Microsoftu w Windows Vista.

#2 Użytkownik jest niedostępny   Javu 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 457
  • Dołączył: Wed, 22 Lis 06

Napisany 06 Lipiec 2007 - 08:33

Hmm, "znalazłem" 1.00.05 + crack.

#3 Użytkownik jest niedostępny   Poke 

  • 09 sierpien 2008
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2208
  • Dołączył: So, 31 Gru 05

Napisany 06 Lipiec 2007 - 09:11

Czy dobrze rozumem ze udalo sie uruchomic EAXa pod Vista?

#4 Użytkownik jest niedostępny   Vega 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12465
  • Dołączył: So, 25 Paź 03

Napisany 06 Lipiec 2007 - 13:39

Zobacz postPoke, o 6 lipca 2007, 10:11, napisał(a):

Czy dobrze rozumem ze udalo sie uruchomic EAXa pod Vista?


EAX, DirectSound3D, a nawet sprzętowe przetwarzanie z interfejsu DirectSound. :)

#5 Użytkownik jest niedostępny   Poke 

  • 09 sierpien 2008
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2208
  • Dołączył: So, 31 Gru 05

Napisany 06 Lipiec 2007 - 13:45

Zobacz postVega, o 6 lipca 2007, 14:39, napisał(a):

EAX, DirectSound3D, a nawet sprzętowe przetwarzanie z interfejsu DirectSound. :)


Cos pieknego, gratulacje dla MS. :lol2:

#6 Użytkownik jest niedostępny   Vega 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12465
  • Dołączył: So, 25 Paź 03

Napisany 06 Lipiec 2007 - 13:55

Teraz przynajmniej mogę rozważyć użycie zVisty. Nie po to mam w blaszaku zaawansowaną kartę dźwiękową, aby system za mnie decydował, że cały tor przetwarzania dźwięku będzie software'owy, z debilnymi pluginami. O, pardon, Microsoft nakazuje używanie ślicznej nazwy "APO - Audio processing objects". :lol2:

"MacOS X Widgets? Vista Gadgets? Totally different things!"
Winamp/foobar/etc plugins? Vista APOs? Totally differents things!

#7 Użytkownik jest niedostępny   Poke 

  • 09 sierpien 2008
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2208
  • Dołączył: So, 31 Gru 05

Napisany 06 Lipiec 2007 - 15:11

Ale ciekawa sprawa ze nie zrobil tego Creative - czyzby MS im zabronil?

#8 Użytkownik jest niedostępny   Vega 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12465
  • Dołączył: So, 25 Paź 03

Napisany 06 Lipiec 2007 - 17:51

Niewykluczone.

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych