Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Strutter

FAQ. Polecane karty graficzne - opinie, sugestie i pytania

Rekomendowane odpowiedzi

wybrałem wersje 512 MB GT.

Do sprzetu:

E4400 O/C (teraz jeszcze nie krece, bo mam starusienka grafike [s3 Trio pod PCI ^^] i chce wiedziec, jak to bedzie z napieciem na nowej grafie)

P5B

2GB DDR 2 Kingston 667 Mhz

WD3200AAKS 320GB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lones
pro tez podkreci i przebije gt :P

Pro nie trzeba kręcić, żeby przebił GT bo na starcie jest wydajniejszy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PCI-E

 

<100 zł

 

W tej cenie najlepszym wyborem jest GeForce 6600 :PCI-Express

 

Wymagany procesor : Core2Duo @ 1,6Ghz, Athlon X2 @ 1,9Ghz, Athlon64@ 1,8Ghz

 

Czy tu przypadkiem nie ma błędu jeśli chodzi o wymagany procesor ?

 

 

Nie żebym chwalił swoje, ale w cenie <700 zł dodałbym X1900XTX/XTX z 512MB pamięci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma błędu bo :

 

a) najniżej taktowany C2D, to PDC E2140 (1,6Ghz)

b) najniżej taktowany X2, to X2 3600+ (1,9Ghz)

c) najniżej taktowany A64, to A64 3000+ (1.8Ghz)

 

 

Przecież nie ma np. C2D taktowanych 1,4Ghz...

 

X1900XT/XTX dopisałem do alternatyw, bo w sklepie można kupić już tylko X1950XT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ah zrozumiałem że podajesz tu wartości odpowiadające wydajnością reszcie procesorów na określonym taktowaniu. Więc nie pasowało mi tu A64 1.8 i X2 1.9Ghz... Ale wygląda na to że wszystko jest ok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież ten X1650xt to kompletna pomyłka :lol2: , lepiej wstaw tam 7600GT...... bo wygląda niesmacznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat się składa, że X1650XT, to nie X1650Pro z wyższymi taktami, a zubożony X1950Pro z 24PS i 8VS :].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie kazda karte graficzna mozna nazwac zubozona wersja innej (poprzedniej) xD :lol2::P:E głupota :) bo karty sa inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Akurat się składa, że X1650XT, to nie X1650Pro z wyższymi taktami, a zubożony X1950Pro z 24PS i 8VS :].

Dodatkowo z mniejszą ilością ROP a co za tym idzie jednostek TMU, dwukrotnie mniejszą magistralą oraz inną wersją rdzenia :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak piszesz Rysiu, ale chyba się nie zgadzasz z tym co piszę kilof...

7600GT i X1650Xt to karty podobne wydajnościowo, minimalnie szybszy może się okazać układ AMD-ATI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7600GT i X1650Xt to karty podobne wydajnościowo, minimalnie szybszy może się okazać układ AMD-ATI.

 

Dobrze prawisz :thumbup:. Polać mu :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież ten X1650xt to kompletna pomyłka :lol2: , lepiej wstaw tam 7600GT...... bo wygląda niesmacznie

Na 7600GT nie odpalisz HDR + AA, wiec dla mnie lipa :E X1650XT ma bardzo zblizona wydajnosc i nie ma problemu z ww. ustawieniem :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 7600GT nie odpalisz HDR + AA, wiec dla mnie lipa :E X1650XT ma bardzo zblizona wydajnosc i nie ma problemu z ww. ustawieniem :Up_to_s:

 

Również polewam :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego przy serii 8 jest napisane że ma głośne chłodzenie, wszędzie trąbią że referencyjne jest ciche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o Palita 8600GT Sonic, to niektórzy narzekali na głośność chłodzenia w 3D. Choć ja mam Palita 7600GS Sonic i na głośność chłodzenia nie narzekam :E. Jednak jak krąży taka opinia, to ją zamieściłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny poradnik. Kiedyś szukałem w necie jakichś ciekawych kart ze złączem VIVO, ale musiałem to na własną rękę robić bo nic ciekawego nie było. Kupiłem sobie Asusa X850XT z którego jestem bardzo zadowolony (TDU na maks detale). Fajnie by było jakby też się coś takiego znalazło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem niezły pomysł z tym VIVO :). To jest jakiś pomysł na rozbudowę :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ojciec polskiego hardkoru

Myślę nad kupnem nowej karty do mojego A64 3000+ (niekręconego) .... zakładając , że cena nie gra roli , czy warto wsadzać w niego palita 8600 gt sonic + ? Jakiej procentowej straty mocy tej karty mogę się spodziewać ?

 

Może lepiej poszukać czegoś z rodziny 7300GT DDR3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ojciec polskiego hardkoru

fortron 350 .. ciezki skurczybyk ;]

 

 

... ewentualnie wymiana zasilacza tez wchodzi w rachube

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile masz kasy i ile masz ramu ? Bo może wyjdzie na to, że najlepszym wyjściem będzie upgrade kompa... Fortron 350..., ale z jakiej serii ? Jeśli THA-P, to ok, ale jak z innej, to zasilacz też do wymiany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie na Labie nie było a tu taki temacik ciekawy. Co do tych zasilaczy w pierwszym poście to dałeś chyba trochę na wyrost. Ale i tak w porównaniu z niektórymi "poradami" (600-800W :E) które się tu widuje to nie jest źle. Fajny temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ojciec polskiego hardkoru

Posiadam fortrona z serii FSP 350 60 MDN. Z tego co wiem , to jest on odrobinę lepszy od THA-P.

 

Ram to 2x512MB PDP patriot cl2.5. A kasy mam wystarczajaco, ale nie chce kupowac nowego kompa , tylko rozbudować trochę starego, bo się marnuje ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6600GT=7300GT ddr2

7300 zdecydowanie lepszy wybór bo nowszy, na gwarancji chłodniejszy i mniej ciągnie prądu.

ale z ddr 3 bo ddr dwa jest słabsze od 6600GT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz sztywnego limitu kasy, to bym polecał zmianę na E2140+MSI P35 Neo-F i 2GB Ram 667/800Mhz i do tego np. Powercolor/Sapphire X1950Pro 512Mb. Wtedy proc i ramy nie będą hamować grafy :E. Z tego co wiem, to seria MDN ma słabsze linie 12V niż THA-P, więc potrzebna będzie przynajmniej Delta 400W bądź Amacrox Warrior AX450-PNF...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...