Skocz do zawartości
lukas_18

Ustrzelone telefonem..

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czy ktoś kupi taki wynalazek. Za kilka lat będą poszukiwania części jak do jakichś Tata aloi DB MB100 2 gen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupują :E ok 50k zł tańsze niż europejskie odpowiedniki, do szwajcarii ostatnio sprzedali kilka sztuk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.12.2022 o 09:23, bergercs napisał:

Ciekawe czy ktoś kupi taki wynalazek. Za kilka lat będą poszukiwania części jak do jakichś Tata aloi DB MB100 2 gen.

a co chcesz naprawiac w BEV? wywal z ICE silnik, przeniesienie napedu, osprzet i sie okaze, ze w sumie nie ma co naprawiac ;) a nawet jesli, to podejrzewam, ze wartosc samej baterii bedzie wieksza niz calej "kasty" za pare lat i nikt nie bedzie sie bawil w jakies latanie zloma :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, mALEK napisał:

a co chcesz naprawiac w BEV? wywal z ICE silnik, przeniesienie napedu, osprzet i sie okaze, ze w sumie nie ma co naprawiac ;) a nawet jesli, to podejrzewam, ze wartosc samej baterii bedzie wieksza niz calej "kasty" za pare lat i nikt nie bedzie sie bawil w jakies latanie zloma :E

Ty tak na poważnie ? A zawieszenie ? A elementy wyposażenia elektrycznego ? To jest pojazd użytkowy, zrobi ze 200kkm w 3 lata, jakieś łączniki stabilizatora, łożyska czy sworznie na pewno padną przez ten czas, a mogą dojść nieprzewodziane rzeczy jak np chłodnica klimy, dmuchawa od ogrzewania itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, katystopej napisał:

Ty tak na poważnie ? A zawieszenie ? A elementy wyposażenia elektrycznego ? To jest pojazd użytkowy, zrobi ze 200kkm w 3 lata, jakieś łączniki stabilizatora, łożyska czy sworznie na pewno padną przez ten czas, a mogą dojść nieprzewodziane rzeczy jak np chłodnica klimy, dmuchawa od ogrzewania itp.

Ty tak na powaznie? :) a czym sie rozni zawieszenie w BEV od tego w ICE? lozyska w BEV to tez jakas tech kosmiczna? akurat na 99% te elementy to skladaki z ICE tego producenta, a te to kopia wszystkiego co jest na rynku dostepne 

05ee6KOdfuSTFJ2Vmjcdcqu-10.fit_lim.size_768x.jpg

i to jest problem, a nie srubki i lozyska. dopasowac jeden element z "puzle 1400", a wymienic modul/czesc z "puzle 200". i tak jak pisalem, nikt z BEV nie bedzie sie bawil, gdy sama bateria, bedzie wiecej warta niz "skorupa"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty nadal nie rozumiesz podstawowego problemu - kraju pochodzenia. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, mALEK napisał:

Ty tak na powaznie? :) a czym sie rozni zawieszenie w BEV od tego w ICE? lozyska w BEV to tez jakas tech kosmiczna? akurat na 99% te elementy to skladaki z ICE tego producenta, a te to kopia wszystkiego co jest na rynku dostepne 

05ee6KOdfuSTFJ2Vmjcdcqu-10.fit_lim.size_768x.jpg

i to jest problem, a nie srubki i lozyska. dopasowac jeden element z "puzle 1400", a wymienic modul/czesc z "puzle 200". i tak jak pisalem, nikt z BEV nie bedzie sie bawil, gdy sama bateria, bedzie wiecej warta niz "skorupa"

No to jesteś w błędzie. Robimy ramy silnika do bmw, w 3 wersjach, spalinówka, hybryda, elektryk. Elektryk ma najmniej elementów, a jest droższy w produkcji od pozostałych dwóch. Mamy też elementy montażowe do tej ramy, nie są takie same jak do pozostałych dwóch. Nawet spoiny trzeba było zmodyfikować bo w crash testach okazało się, że wersja elektryczna ze względu na inne działanie masy na ramę pękała tam gdzie pozostałe dwie nie pękały pomimo, że rama pod elektryka jest z grubszego o 0,5mm materiału i posiada wkładki wzmacniające ;)

Edytowane przez Kowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.12.2022 o 08:45, Kowal napisał:

Elektryk ma najmniej elementów..

i dokladnie o to chodzilo. nie da sie patrzec na naprawe BEV z perspektywy ICE i zakladac , ze beda podobne lub wieksze problemy. kraj pochodzenia nie ma tutaj wiekszego znaczenia. no chyba, ze ktos mi poda przyklad, ze mial na warsztacie chinskie BEV i musial je odstawic bo nie mozna bylo zamowic jakiejs czesci do niego ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.12.2022 o 08:45, Kowal napisał:

No to jesteś w błędzie. Robimy ramy silnika do bmw, w 3 wersjach, spalinówka, hybryda, elektryk. Elektryk ma najmniej elementów, a jest droższy w produkcji od pozostałych dwóch. Mamy też elementy montażowe do tej ramy, nie są takie same jak do pozostałych dwóch. Nawet spoiny trzeba było zmodyfikować bo w crash testach okazało się, że wersja elektryczna ze względu na inne działanie masy na ramę pękała tam gdzie pozostałe dwie nie pękały pomimo, że rama pod elektryka jest z grubszego o 0,5mm materiału i posiada wkładki wzmacniające ;)

dzieki za ten post, wiedzialem z grubsza ze tak jest ale nie znalem technikaliów - obecne baterie są wystarczajace jak widac i caly rozwoj technologii baterii bedzie sie opierał o zmniejszenie masy pojazdu

zla wiadomosci dla januszy co mysla ze zamontują/kupią zwykle bez z baterią 200kWh bo do chorwacji trzeba jechac "na raz" raz na rok

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładna rejestracja? :)

IMG-20230512-182345865-HDR.jpg

  • Like 1
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RRb3Ika.jpg

 

Ostatnio jeszcze na S8 widziałem Merca SLR McLaren 😍 tego samego, co Robert ze Stradale nagrał filmik

Edytowane przez lesiu155
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, lesiu155 napisał:

Ostatnio jeszcze na S8 widziałem Merca SLR McLaren 😍 tego samego, co Robert ze Stradale nagrał filmik

O co chodzi z tymi żółtymi tablicami na stosunkowo świeżych autach? Przecież taka Mokka wiekowo nijak się nie łapie na takie blachy 🤔

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tanie OC - to jedyne wytłumaczenie. Mnie zastanawia inna kwestia - nawet jeśli ta Mokka jest elementem kolekcji (w co nie chce mi się wierzyć) to i tak, co miał konserwator zabytków na myśli klepiąc zgodę? To się kupy nie trzyma. Inne wytłumaczenie to, że to są fałszywki. Czy też ładnie zwane kolekcjonerskie tablice :D Nawet ostatnio była w Polsce jakaś sprawa z tym, że ktoś zaparkował samochód obok takiego samego (tylko kolor inny) z takimi samymi blachami :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki sam idiotyzm jak jeżdżenie populami typu astra h, vw cc itpw wersji z kierą po prawej stronie. No ku$#a nie mogę tego januszostwa znieść.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie cuda w Łodzi widziałem 

img20230706195949wlecq.jpg

img202307281349121le7i.jpg

img20230728134859qhip4.jpg

 

I chyba największe zaskoczenie, prawdziwy UTE

img2023080117525405iyf.jpg

 

Edytowane przez huudy
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lambo ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

img20230813120323jsftq.jpg

Edytowane przez huudy
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.11.2023 o 21:00, duniek napisał:

img_79186hibc.jpeg

 

nie wiem który mi się bardziej podoba :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, huudy napisał:

nie wiem który mi się bardziej podoba :E

A3 całkiem całkiem :P

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.11.2023 o 09:18, RimciRimci napisał:

Przysiągłbym, że Cię widuję czasem Duniek.

gdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a się mordka mi cieszyła jak go spotkałem w Kopenhadze podczas nocnego spacerku :D

Brak opisu.

Brak opisu.

Brak opisu.

  • Like 4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • To chyba musiałeś coś źle zrozumieć MSI AF nie musi działać w tle by trzymało ustawienia taktów i napięcia. Co innego ustawienia nowej krzywej dla wentylatora, ale jest też nowy tryb na którym też nie musi działać w tle tylko to nie działa na każdej karcie. 
    • Jeśli nie zależy ci na odpaleniu od strzała tylko chcesz kręcić to wybierz moduły 6400CL32, niezależnie od producenta najczęściej siedzą tam Hynixy A-die.
    • Dziś pierwszy raz zająłem się UV karty. Zawsze czytałem, że MSI Afterburner musi działać w tle, aby ustawienia się trzymały, musi startować razem z systemem itp.   Nie wiem czy akurat miałem pecha i tylko na takie posty trafiałem, nie wiem czy może to się pojawiło niedawno, ale jak sobie właczycie ten program to w prawym górnym rogu obok ikonki minimalizuj / zamknij jest ikonka windowsa która włącza funckję, że program nie musi działać w tle, a zmiany które w nim dokonaliście obowiązują i karta działa według tego co naklikaliście w programie.   Może to jakiś drobny moduł programu tylko działa bo w menedzerze nie widzę MSI aktywnego, może wstrzykuje ustawienia i się wyłączą, nie wiem, ale fakt jest taki, że po OC / UV karty, dzięki tej funkcji program nie musi być non stop włączony, a karta operuje na custom ustawieniach.      Piszę to bo do mnie wcześniej taka inforacja nie dotarła i nie wiem do kogo jeszcze i może się męczycie ze zbędnym programikiem w tle, który zabiera te 0,1% mocy procka i garstkę RAMu  
    • Walka z Bestią bardzo satysfakcjonująca. Fabuła w dalszym ciągu mnie zadziwia.
    • @kapi11223 Jak coś, to zostawię Ci jeszcze namiary na najnowszą wersję programu Thaiphoon Burner, którym da się to najlepiej sprawdzić. Zostawiam linka, bo oficjalna stronka programu siadła jakiś czas temu: Możesz to również sprawdzić zerkając na naklejkę na modułach. Końcowe oznaczenia 820M/821M to kostki M-die, a 820A/821A to kostki A-die. Tutaj masz przykładowe moje moduły na Hynix'ach M-die i ich oznaczenia. Zobaczysz jak to wygląda i o czym mówię:
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...