Skocz do zawartości
Quattro

Motoryzacyjna Blabla

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz, ja się ostatnio dałem tak w *uja zrobić, że dalej mi wstyd. A kasa poszła. A teraz nie za bardzo mogę sobie pozwolić na wywalenie 1k i pretensje co do zakładu. Lipa jak nie wiem.  A mam już serdecznie dość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No i u no i cześć. Akurat teraz musiał mi amortyzator pociec. Na razie się tylko poci ale nie jest to coś z czym warto zwlekać. Co polecacie? Do wymiany jest tył, ale zastanawiam się nad wymianą i z przodu bo są zużyte. 

Edytowane przez panzar01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, panzar01 napisał:

No i u no i cześć. Akurat teraz musiał mi amortyzator pociec. Na razie się tylko poci ale nie jest to coś z czym warto zwlekać. Co polecacie? Do wymiany jest tył, ale zastanawiam się nad wymianą i z przodu bo są zużyte. 

nie wiem jak w E90, ale w E46 KYB były do bani jakościowo. Brałbym albo Sachsa albo Monroe jak ma być taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
29 minut temu, Yab napisał:

nie wiem jak w E90, ale w E46 KYB były do bani jakościowo. Brałbym albo Sachsa albo Monroe jak ma być taniej

Przy moim stylu jazdy to taniej raczej nie chcę. Ma być pewnie i w miarę trwale. 

Edytowane przez panzar01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Grzechu_1990 napisał:

A co takiego sie stało?

Powiedzmy, że dostałem inną maglownicę niż oddałem, łyknąłem w pośpiechu bajeczkę i 3 dni później poleciałem w trasę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazda autobusem to horror. Dobrze że już jadę odebrać samochód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Yab napisał:

nie wiem jak w E90, ale w E46 KYB były do bani jakościowo. Brałbym albo Sachsa albo Monroe jak ma być taniej

Jak już to Sachs, Monroe to niska półka niestety.

 

Godzinę temu, DamianH napisał:

Powiedzmy, że dostałem inną maglownicę niż oddałem, łyknąłem w pośpiechu bajeczkę i 3 dni później poleciałem w trasę.

Zupełnie jak ktoś z felgami tutaj, ale pomalowali mu na nowo za darmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Grzechu_1990 napisał:

Jak już to Sachs, Monroe to niska półka niestety.

Niska półka to może i tak, ale dają radę. W każdym bądź razie wytrzymały więcej niż KYB w E46

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwal się co a nie kupiłeś :P

 

Ufff jaka ulga jak nic nie brzęczy pod maską. Jeszcze tylko amortyzatory z tyłu. No i dwumasa, co zdycha i zdechnąć nie może :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, DamianH napisał:

Powiedzmy, że dostałem inną maglownicę niż oddałem, łyknąłem w pośpiechu bajeczkę i 3 dni później poleciałem w trasę.

To jest akurat częsta praktyka przy regeneracjach i nie jest wcale zła. Najważniejsza w tym wszystkim jest robota i jakość części użytych do regeneracji. Maglownica to na prawdę prosty mechanizm, którego sprawność działania opiera się przede wszystkim na uszczelnieniach, w tym tkwi sedno roboty przy tym. Ciekaw jestem jakim sprzętem owy zakład dysponował, tym, którym się maglownicę testuje później. O ile dysponował jakimkolwiek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowiek na chwilę spojrzał a tu portal zamykają :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, panzar01 napisał:

 

 

Ufff jaka ulga jak nic nie brzęczy pod maską. Jeszcze tylko amortyzatory z tyłu. No i dwumasa, co zdycha i zdechnąć nie może :E

Czekasz aż rozpadnie się ze skrzynią czy aż polecą panewki na wale i korba wyjdzie bokiem?

Edytowane przez bergercs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, bergercs napisał:

Czekasz aż rozpadnie się ze skrzynią czy aż polecą panewki na wale i korba wyjdzie bokiem?

Że niby ma mi zblokować coś jak siądzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kowal napisał:

To jest akurat częsta praktyka przy regeneracjach i nie jest wcale zła. Najważniejsza w tym wszystkim jest robota i jakość części użytych do regeneracji. Maglownica to na prawdę prosty mechanizm, którego sprawność działania opiera się przede wszystkim na uszczelnieniach, w tym tkwi sedno roboty przy tym. Ciekaw jestem jakim sprzętem owy zakład dysponował, tym, którym się maglownicę testuje później. O ile dysponował jakimkolwiek. 

Całkowicie nie tak i nie w tym kierunku poszedłeś. Pomijając że 3.5 ma jeden numer magla a dostałem do 2.2. To dostałem coś, co nie było ruszane a wyszło miesiąc temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie, asterka kupiona - na stacji w sumie wyszła wzorowo, silnik suchy, rdzy nie ma, zawieszenie/hamulce ok. Pytanko rejestrował ktoś pojazd przez neta? Bo jak czytam jaki teraz jest syf w urzędach (typu że o godzinie 9 już numerków nie ma i dowidzenia) to mi się odechciewa... Będę brał specjalnie wolne a i tak nie wiadomo czy załatwię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lukibossss napisał:

Dobra Panowie, asterka kupiona - na stacji w sumie wyszła wzorowo, silnik suchy, rdzy nie ma, zawieszenie/hamulce ok. Pytanko rejestrował ktoś pojazd przez neta? Bo jak czytam jaki teraz jest syf w urzędach (typu że o godzinie 9 już numerków nie ma i dowidzenia) to mi się odechciewa... Będę brał specjalnie wolne a i tak nie wiadomo czy załatwię.

nie wiem skąd jesteś, ale we Wrocławiu to najlepiej pójść przed samym fajrantem. Jak rejestrowałem auto to poszedłem rano to już cały urząd zawalony i 45 min czekania (byłem 15 min po otwarciu urzędu). Jak odbierałem dowód to wpadłem na 10 min przed zamknięciem i ledwo wziąłem numerek to już byłem wywoływany do okienka i prawie w ogóle ludzi nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lukibossss napisał:

Dobra Panowie, asterka kupiona - na stacji w sumie wyszła wzorowo, silnik suchy, rdzy nie ma, zawieszenie/hamulce ok. Pytanko rejestrował ktoś pojazd przez neta? Bo jak czytam jaki teraz jest syf w urzędach (typu że o godzinie 9 już numerków nie ma i dowidzenia) to mi się odechciewa... Będę brał specjalnie wolne a i tak nie wiadomo czy załatwię.

Polecam profil zaufany i zgłosić zakup - nie musisz rejestrować auta na siebie wtedy i zmieniać blach, możesz to zrobić później jak będzie Ci po drodze do urzędu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Rozbity_Bezel napisał:

Kupilem auto 8:E 

Akurat teraz jak pclab zamykają :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dam radę sam wymienić sworzeń wahacza? Chciałem auto oddawać do mechanika, ale koleś od przeglądu mówi, że to 10 minut roboty jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Switch napisał:

Akurat teraz jak pclab zamykają :P

Kogo obchodzą nowe, nudne i nie psujące się auta 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, Gang napisał:

Dam radę sam wymienić sworzeń wahacza? Chciałem auto oddawać do mechanika, ale koleś od przeglądu mówi, że to 10 minut roboty jest.

 

:E 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszał ktoś zakup samochodu przez internet przy dwójce właścicieli? Nie bardzo jest mi teraz jechać do rodzinnego miasta i tam przerejestrowywać.
Wiem, że ze zgłoszeniem sprzedaży przy dwóch właścicielach jest problem - robiłem to w październiku i łatwiej było pojechać do urzędu niż pieprzyć się z epuapem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eeee mechanika na jutro sobie umówiłem, dla 50zł nie chcę mi się brudzić a jeszcze coś zepsuję.

Jak może być łatwiej pojechać osobiście niż przez epuap? ? jak nie mają dobrego druczku to pismo ogólne rozpoczynasz i piszesz i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...