Skocz do zawartości
Quattro

Motoryzacyjna Blabla

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, marko125-91 napisał:

Bez zastrzałów? Odważny :D

Zastrzały w warszawskim ? ? Co najwyżej wsporniki mocowane do fasady budynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, katystopej napisał:

Zastrzały w warszawskim ? ? Co najwyżej wsporniki mocowane do fasady budynku.

Tak, masz rację. Użyłem złego słowa. Choć w takich rusztowaniach są też wsporniki ze stopami montowane z ukosa i można to nazwać zastrzałem.  Tylko to przy niewielkich wysokościach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, bergercs napisał:

A to, że w Oplach - znacie kogoś kto ma Fiata? :szczerbaty: Diesle wiadomo w jakim celu kupowane - do trzepania kilometrów. Wszelkie Insignie to w ogromnej większości poflotówki, Astryi Vectry  w kombi też nie służyły do wożenia dzieci do szkoły. A Astry GTC czy Alfy 159 najczęściej ujeżdżane przez młodych gniewnych, którzy używali je jako "wyścigówki" a wiadomo jak takie traktowanie znoszą diesle na zimno.

Coś w tym jest, ostatni właściciel / Kierowca w DE mojej zaklętej VC w CDTi to był młody  Niemiec 19-21 lat :E 
Na (nie)szczęście na publicznym FB znalazłem tylko jedno mało mówiące foto jak VC stoi sobie grzecznie, nie upalana :lol2:


Ogółem mam szczęście do aut, bo bazując na znalezionych materiałach (Civic -> fotki na dvd w aucie, E38 -> wpisy na niemieckim forum E38), to każde moje auto w życiu wcześniej kończyło z młodym gniewnym w Niemczech:
Fotki Civic to parking gdzieś w DE i grupa 16-20 lat obsadzona na / w aucie z piwem i papierosami + rosyjska muzyka w głośnikach (to zaś na znalezionych również w aucie CD z muzyką);
Wpisy na forum niemieckim o E38 to młody gniewny co zaraz po zakupie wyłożył ~3000 euro na remont układu chłodzenia, a potem radośnie pomykał 200+ po autostradach :E.
No ale zarówno EJ2 jak i E38 nie sprawiały żadnych problemów, minus ich rozbicie :lol2:

Edytowane przez serwal4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby komuś przyszło na myśl serwisować po gwarancji swoje Audi w ASO - A6 2019 45   (benzyna 245 koni bez quattro).

Wymiana klocków przód plus tył: 2700 netto.

W tym:

klocki 4n0698451:             462,60netto

klocki 8w0698151aq:        698,37netto

czujnik 8W0615121H:       107,24netto.

Czyli części 1268,21 netto, co za robociznę daje około 1430 netto.

Dla porównania 4n0698451 Brembo poniżej 170zł (brutto), 8w0698151aq z Brembo około 320zł, 8W0615121H z Textara poniżej 30zł.

Na pytanie o koszt rozszerzenia przeglądu o wymianę filtrów oraz oleju w silniku i skrzyni to rachunek wzrósłby do 7000zł netto.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądam nowych Szybkich i wściekłych, no teraz odjechali na maxa, albo w zasadzie odlecieli. Jakimś zdezelowanym autem latają w kosmosie, żeby rozwalić satelitę, w kombinezonach z czasów zimnej wojny poklejonych taśmą macgyvera 8:E

f6bc74111757.jpg

ded2ac8cc226.jpg

Edytowane przez katystopej
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W F&F 17: high voltage będą ścigać w leafach ekoterrorystę, który chce zniszczyć wszystkie elektrownie na świecie. W trakcie pościgów będą podłączać się pod linię zasilania tramwajów, trolejbusów i pociągów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, bergercs napisał:

Gdyby komuś przyszło na myśl serwisować po gwarancji swoje Audi w ASO - A6 2019 45   (benzyna 245 koni bez quattro).

Wymiana klocków przód plus tył: 2700 netto.

W tym:

klocki 4n0698451:             462,60netto

klocki 8w0698151aq:        698,37netto

czujnik 8W0615121H:       107,24netto.

Czyli części 1268,21 netto, co za robociznę daje około 1430 netto.

Dla porównania 4n0698451 Brembo poniżej 170zł (brutto), 8w0698151aq z Brembo około 320zł, 8W0615121H z Textara poniżej 30zł.

Na pytanie o koszt rozszerzenia przeglądu o wymianę filtrów oraz oleju w silniku i skrzyni to rachunek wzrósłby do 7000zł netto.

 

Jeżeli skrzynia to 0CK to oni nawet nie wymieniają filtrów w skrzyni tylko sam olej 8:E

Edytowane przez Fr0styyy
  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy, "na gwałt" potrzebuję auta do 10-12k dla ojca. Do tej pory jeździł Fabią 1 z 2001r z gazem (1.4MPI). Za czym warto się rozglądać pomimo chorych cen? 

Fabia 2? Jazz 2 (miałem i w sumie dobrze wspominam)? Jakieś Punto? Coś taniego w utrzymaniu. Preferowana benzyna + gaz (wiem, używka w gazie to loteria x3) ale jeśli jakiś ma ekonomicznego diselka którego koszty spalania nie bedą wiele większe niż konkurencji w gazie to można podawać. 

 

Siedzę na olx i otomoto i mam niemały mindfuck. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazz o ile rdza go nie je jest nie do zabicia. Obaj mieliśmy takie auto ;) tam ciężko trafić na mechanicznego trupa.

Corsa D to też twarde auta w miarę.

Albo jakiegoś małego francuza z 1.4 HDi.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Gang napisał:

Jazz o ile rdza go nie je jest nie do zabicia. Obaj mieliśmy takie auto ;) tam ciężko trafić na mechanicznego trupa.

Corsa D to też twarde auta w miarę.

Albo jakiegoś małego francuza z 1.4 HDi.

Właśnie jazz najwięcej mojego zaufania ma. Chyba że dołożyć i kupić jazza 3.. muszę rozeznać się jak w nich z rdzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Clio 2 - 1.2/1.2TCe/1.6.

Sprzedaje się do tego filtry, klocki, jakieś sworznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że w tej cenie konkursu piękności nie ma ale Clio 2 jest okrutnie brzydki :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam - Clio 3.

Jazz jedno z najmniej awaryjnych aut na świecie - natomiast nie wiem jak te silniki z LPG się sprawują, dwa - ktoś, kto "wychował się" na Fabii w przypadku Hondy w razie wizyty w warsztacie może przeżyć szok. Ostatnio znajomy mechanik dzwonił - potrzebował piastę tył oraz czujnik ABS (czujniki ABSu to najczęstszy punkt programu w Hondach). Piastę zamawiał w Harcie, potem MotoProfilu - żadna mu nie pasowała - pasujący FAG dostał z blisko 300zł, do tego czujnik okolice 200zł...

Edytowane przez bergercs
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurka, ja takich przygód za czasów posiadania Jazza nie miałem na szczęście :E 

Ale dobrze wiedzieć. Generalnie widzę, że nawet w tej klasie aut ceny ładnie szaleją... żeby używany Jazz kosztował niewiele mniej niż ten sam rocznik co ja kupowałem 7 lat temu :E 

 

Dałbym ojcu mojego w203 na użytek ale spalanie go przeraża :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, larry.bigl napisał:

żeby używany Jazz kosztował niewiele mniej niż ten sam rocznik co ja kupowałem 7 lat temu :E 

miałem przehandlować moje audi, ale jak tak dalej pójdzie, to tylko na wartości zyskuje :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa lata temu myślałem nad zmianą samochodu - moja powiedziała "jeździ, nic się nie dzieje, nie zmieniamy" - teraz chyba też się ożenię z Laguną. Tym bardzie, że wsadzone dwa kpl opon, na przód nowe amory, sprężyny, mocowania.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na to wygląda, że wielu z nas na dłużej zostanie przy swoich samochodach :E Ja mam wewnętrzną potrzebę zmiany ale otrzeźwienie przychodzi szybko gdy tylko odpalam OLX/Otomoto itp.

Ojciec niestety musi rozglądać się za czymś nowym bo dojechał samochód :E no ale swoje wysłużył, czas na wieczny spoczynek 4 kółek które ma :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, DannyKay napisał:

Które automaty w autach po 2015 roku będą najmniej ryzykowne?

ZF 8HP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Trepcia napisał:

eCVT w Toyotach :E

Mówimy o skrzyniach biegów, a nie jakichś protezach ze skuterów

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, larry.bigl napisał:

No na to wygląda, że wielu z nas na dłużej zostanie przy swoich samochodach :E Ja mam wewnętrzną potrzebę zmiany ale otrzeźwienie przychodzi szybko gdy tylko odpalam OLX/Otomoto itp.

Ojciec niestety musi rozglądać się za czymś nowym bo dojechał samochód :E no ale swoje wysłużył, czas na wieczny spoczynek 4 kółek które ma :E 

ja poszukuję na gwałt  na szybko auta, bo niestety nie pomieszczę się z fotelikiem RWF i nosidełkiem z tyłu w Hondzie Civic / Oplu astrze... a gdzie jeszcze Żona po środku 8:E wiem wiem, taniej by może wyszło zmienić fotelik, na FWF, ale Mała ma lekko ponad 2 lata i chciałbym żeby jeszcze posiedziała tyłem... nie po to dawałem 1400zł na fotelik, żeby go sprzedawać za pół ceny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, bergercs napisał:

Przepraszam - Clio 3.

Jazz jedno z najmniej awaryjnych aut na świecie - natomiast nie wiem jak te silniki z LPG się sprawują, dwa - ktoś, kto "wychował się" na Fabii w przypadku Hondy w razie wizyty w warsztacie może przeżyć szok. Ostatnio znajomy mechanik dzwonił - potrzebował piastę tył oraz czujnik ABS (czujniki ABSu to najczęstszy punkt programu w Hondach). Piastę zamawiał w Harcie, potem MotoProfilu - żadna mu nie pasowała - pasujący FAG dostał z blisko 300zł, do tego czujnik okolice 200zł...

Mnie ostatnio podobny szok spotkał. Auto mojej mamy, Mazda 2 DY z 2003 roku, 1.25 benzyna. Rozszczelniła się nagrzewnica. Auto stoi rozebrane u mechanika (trzeba było całą deskę zrzucać), a zamiennik nagrzewnicy nie pasuje.

Dostępny jedynie cały "moduł nagrzewnicy" w ASO za 4100 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie przypomnę jak jechałem z bratem i matką w dużym fiacie z tyłu gdzie za kierowcą był jeszcze towar i na przednim fotelu też. Było nas jedenaścioro, mieszkaliśmy w jeziorze... :E 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, resistance napisał:

Jak sobie przypomnę jak jechałem z bratem i matką w dużym fiacie z tyłu gdzie za kierowcą był jeszcze towar i na przednim fotelu też. Było nas jedenaścioro, mieszkaliśmy w jeziorze... :E 

jedliście mirabelki, kamienie i szczaw, a wilki regularnie atakowały wioskę? :E 

Edytowane przez huudy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...