@Ryszawy Nie słyszałem aby ludzie narzekali na cewki w Inno, też nie słyszałem o jakiejś ich awaryjności. Ot przyzwoite konstrukcje bez wodotrysków, chociaż najlepiej każdy model przeanalizować, czyli dokładnie ten co kupujesz a nie siostrzane.
Dobrze słyszeć, bo rozważam tą kartę (ze względu na jej długość), tylko w wersji Ti z 16GB pamięci.
Nie mogę niestety znaleźć porównań z trzy-wentylatorowym GB.
rownie dobrze mozna napisac, ze jak padnie po roku/dwoch silnik/skrzynia, to koszt wymiany/naprawy tez bedzie w okolicy wartosci takiego auta spalinowego. z takim podejsciem to najlepiej w ogole nie kupowac zadnego uzywanego auta.
btw. nie przyszlo ci do glowy, ze jednak cos musi byc w tych elektrykach, ze mimo "takich kosztow" ludzie jednak sie decyduja na naprawy/swapy i kombinacje? bo z przytoczonego artykulu wynika, ze nie narzekaja na brak klientow desperaci jacys czy jak
zabawne, ze jak mowa o uzywanym elektryku, to wiekszosc widzi tylko i wylacznie koszt wymiany baterii, ale jak mowa o jakiejs spalinowej "okazji", to oczywiscie wystarczy wymienic tylko jakas uszczelke, cos dokrecic, wymienic olej i za max 200zl mozna smigac kolejne 20lat lub min 1mln km a efekt widac na drogach. ale na spokojnie. rok/moze dwa i nagle sie okaze, ze uzywany elektryk to w sumie nie takie zlo, bo i latwiej go sprawdzic przed zakupem, wiec i na mine nie bedzie tak prosto trafic jak w przypadku auta spalinowego, no i same koszty eksplatacji jednak beda nizsze niz w przypadku przekreconego, przepakowanego czujnikami, osprzetem, ekododatkami, auta spalinowego. nowe przepisy i czas pokaze