Skocz do zawartości
Quattro

Motoryzacyjna Blabla

Rekomendowane odpowiedzi

NIe neguję tego. Chodzi mi bardziej o fakt, że tak naprawdę żeby ten Spring był jako taki musisz wybrać najwyższą wersję a to zmienia cenę na 100k.

edit:

Właśnie jechałem Dacią Sandero. O losie tak wszystko twarde, nawet podłokietniki :E rozumiem ludzi wybierających takie auto, nowe z salonu itd ale no ode mnie "How about no" :E 

Edytowane przez larry.bigl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda miejska popierdółka jest podobnie zrobiona. Owszem, z ceną idą materiały i wykończenie, ale w klasie niższej średniej wszystko jest tak samo plastikowe i twarde. 

Ja jak do pierwszej generacji Dacii miałem zastrzeżenia, bo po prostu śmierdziało plastikami i klejem, tak obecne generacje są warte uwagi. I Dacia zaczyna się powoli rozpychać, bo i floty firmowe zaczynają robić zamówienia 

Edytowane przez marko125-91
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony mój poprzedni Jazz był dużo lepiej zrobiony i przyjemniejszy w odbiorze.  Ale jakby nie patrzeć to jednak lepsza półka niż Dacia mimo wszystko.

Edytowane przez larry.bigl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, larry.bigl napisał:

NIe neguję tego. Chodzi mi bardziej o fakt, że tak naprawdę żeby ten Spring był jako taki musisz wybrać najwyższą wersję a to zmienia cenę na 100k.

Czyli cena na pułapie średnio doposażonego Polo, czy Ibizy w manualu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem sobie Sandero. W polskim konfiguratorze nie ma (nie widzę) wersji Journey, nie widzę kombinacji 90KM z CVT. Dopiero Stepway oferuje kombinację z CVT. Dziwne, myślałem że te czasy już minęły, żeby między krajami były takie różnice  w konfiguratorach

Edytowane przez marko125-91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, larry.bigl napisał:

Ale jakby nie patrzeć to jednak lepsza półka niż Dacia mimo wszystko.

Ceny Jazz zaczynają się od 101 tyś zł. To jednak inna półka cenowa, jakby nie patrzeć :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, larry.bigl napisał:

Z drugiej strony mój poprzedni Jazz był dużo lepiej zrobiony i przyjemniejszy w odbiorze.  Ale jakby nie patrzeć to jednak lepsza półka niż Dacia mimo wszystko.

też wspominam to auto bardzo bardzo bardzo dobrze. :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie te czasy co Duster kosztował 40k na dzień dobry, a Corsa 36... Ehhh... :D Ostatnio grzebałem w papierach i znalazłem fakturę za moją Vectrę - coś nieco ponad 60k w salonie. Teraz nowa Insignia będzie startowała pewnie gdzieś z okolic 170k. Masakra.

Edytowane przez lesiu155

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lesiu155 napisał:

Gd Teraz nowa Insignia będzie startowała pewnie gdzieś z okolic 170k. Masakra.

Przeczytałem "moja Insignia" i pomyślałem: "masochista" 😁

*Ostatnio wysyp "płaczących" "szczęśliwych właścicieli" tychże wspaniałych Opli - rozrząd na chwilę obecną w sprzedaży (i to ciężko dostać) tylko z OE (około 1200-1300zł - we flotach jęczą bo im się budżety nie spinają) - plus napęd pompy oleju rozpadający się w okolicach 150-160k km.

Edytowane przez bergercs
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledze z pracy w insigni z dieslem ulatał kawałek wtrysku, lało jak głupie, 7k rpm zaliczyło i czeka na diagnozę ile będzie roboty. Raczej miał po prostu pecha, ale jak już przy insigni jesteśmy to mi się przypomniało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, lesiu155 napisał:

Gdzie te czasy co Duster kosztował 40k na dzień dobry, a Corsa 36... Ehhh... :D Ostatnio grzebałem w papierach i znalazłem fakturę za moją Vectrę - coś nieco ponad 60k w salonie. Teraz nowa Insignia będzie startowała pewnie gdzieś z okolic 170k. Masakra.

Ten za 40k był bez klimy. Chciałem go kupić, ale realnie z wyposażeniem to pod 50k było. Ostatecznie od kolegi Octavie III wziąłem bo akurat sprzedawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, lesiu155 napisał:

Gdzie te czasy co Duster kosztował 40k na dzień dobry, a Corsa 36... Ehhh... :D Ostatnio grzebałem w papierach i znalazłem fakturę za moją Vectrę - coś nieco ponad 60k w salonie. Teraz nowa Insignia będzie startowała pewnie gdzieś z okolic 170k. Masakra.

Taa, kupowaliśmy Ibize 1.4 85KM z salonu w 2014 roku za 46 tyś zł z dodatkowymi kołami zimowymi w cenie. Wyposażenie bez szału, ale ma 4 elektryczne szyby, radio z AUX i skórzaną kierownicę :E Swoją drogą muszę ją wystawić na sprzedaż. Oryginalny przebieg 36 tys km, to pewnie będą chętni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...