Skocz do zawartości
Quattro

Motoryzacyjna Blabla

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie - jeśli handlar zbawi się w takie przekładki tablic, wrzuca fałszywy vin (VF7SCHFV0AW111111) to omijałbym szerokim łukiem. Robi wszystko aby utrudnić odnalezienie historii auta i ewentualne udowodnienie mu zafałszowania jej (bezwypadkowość, przebieg itp).

Gdyby takie C3 wchodziło w grę w dieslu to znajomy ma 1.6 HDI 92 konie, czarnego - od nowości w jednych rękach, przebieg około 130-140 k km. NIedawno wymieniony komplet amortyzatorów, sprężyn, górnych mocowań (Sachs, KYB) oraz hamulcy (nie pamiętam nawet co brał) - autem nikt nie jeździł dłuższy czas (sam jeździ Toyotami, żona nową A6) i jak to nazwał "zastało się" :-). Nie wiem ile chce bo do sprzedaży podchodzi trochę jako pies do jeża - szkoda sprzedawać bo "dobre auto" ale jeździć nie ma komu :E

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Is250h 2015. Nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Olej w skrzyni się wymienia czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Zwykły" IS250 wymienia się - jak w każdym aucie - tutaj instrukcje:

A960E

AA81E

IS250h nie mogę znaleźć - to z USA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

300h ;) sorry z silnikiem się zakrecilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, bergercs napisał:

Ogólnie - jeśli handlar zbawi się w takie przekładki tablic, wrzuca fałszywy vin (VF7SCHFV0AW111111) to omijałbym szerokim łukiem. Robi wszystko aby utrudnić odnalezienie historii auta i ewentualne udowodnienie mu zafałszowania jej (bezwypadkowość, przebieg itp).

Gdyby takie C3 wchodziło w grę w dieslu to znajomy ma 1.6 HDI 92 konie, czarnego - od nowości w jednych rękach, przebieg około 130-140 k km. NIedawno wymieniony komplet amortyzatorów, sprężyn, górnych mocowań (Sachs, KYB) oraz hamulcy (nie pamiętam nawet co brał) - autem nikt nie jeździł dłuższy czas (sam jeździ Toyotami, żona nową A6) i jak to nazwał "zastało się" :-). Nie wiem ile chce bo do sprzedaży podchodzi trochę jako pies do jeża - szkoda sprzedawać bo "dobre auto" ale jeździć nie ma komu :E

Niestety choć auto sprawdziliśmy na wszelkie możliwe sposoby, to vinu już pamiętam, a szkoda. Ten się na bank zgadza do momentu właśnie tych jedynek, tam były trzy piątki i jakaś siódemka, pamiętam bo nawet sprawdzaliśmy, czy się zgadza wszystko w papierach, ale nie pamiętam na tyle dobrze, by teraz go wklepać i czegoś poszukać. Jak to auto od handlarza, podchodziłem z mega dużym dystansem, a wygląda nadzwyczaj ok, była jakaś przygoda z przodu od strony pasażera, lampy są z jednego roku, mają wszystkie mocowania itp, ale zderzak przedni w tamtym miejscu delikatnie odstaje, lampa jest z trzy milimetry wyżej niż powinna na łączeniu z błotnikiem no i na samym zderzaku widać pęknięcie lakieru. Sam się głowie, co z tym autem musi być nie tak, ale coś na bank jest o czym pewnie się człowiek nie dowie.

Dzięki za info odnośnie tego C3, ale z tego co wiem diesel kategorycznie odpada. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Gang napisał:

300h

"Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Kontrola - 48 mies./ 60000 km

Trudne warunki eksploatacji

Kontrola - 45000 km/ 36 mies.

Wymiana - 90000 km/ 72 mies. "

Czyli wymienia się.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wczoraj jechałem drogą 842, S17 i jeszcze jakimiś drogami w PiSowskiej części kraju.

-typ wpadł w poślizg  na prostej w słoneczny dzień przy wjeździe do terenu zabudowanego jakimś suvem Mitsubishi i mu się hamowanie awaryjne odpaliło, albo coś odstawiał albo jak zza wzniesienia zobaczył kogoś na poboczu to się obsrał

- kobieta siedziała mi w bagażniku na ograniczeniu do 60 gdzie ja jechałem 80, w końcu chciała wyprzedzać jak z naprzeciwka jechało auto i się schowało, auto z naprzeciwka mrugnęło długimi, z 1km dalej stała policja.

- w terenie zabudowanym jadąc 70 kmh wyprzedziło mnie jedno auto, przede mną jechało 3 rowerzystów, nie mogłem spokojnie ich ominąć, bo kolejny idiota w suvie za mną postanowił też wyprzedzać i musiałem wyhamować

received_775828176437045.jpeg

 

Dzień wcześniej na trasie Leżajsk Łańcut typ w BMW X5 jakims z podwójnym wydechem zmusił do hamowania 4-5 aut w tym jadące z naprzeciwka , bo musiał wyprzedzać na krętej drodze z podwójną ciągłą po czym z 2km dalej stał na poboczu :E 

 

Dla mnie niestety większej patologii na drogach niż kierowcy aut nie ma ze względu na ich liczebność, przyzwolenie na łamanie przepisów oraz potencjalne straty i szkody jakie mogą zrobić.

No, ale niektórzy dalej uważają, że najgorsi są "CHŁOP SIĘ ZA BABE PRZEBRAŁ I JEŹDZI W RAJSTOPACH BEZ OC JAK MA ŚCIEŻKĘ OBOK" :E 

 

 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idź baitować gdzie indziej

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh zawiodłem się opornik. Myślałem, że na koniec dopiszesz, że to kierowcy suv'ów powodóją największe zagrożenie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW.

Ma wrocic reinkarnacja Audi Sport Quattro jako... elektryk :(

Kurla, maja przeciez silnik R5 turbodoladowany. Zamiast zrobic powrot legendy to nie.

Wyobraza ktos sobie Lancie Delte S4 jako elektryk? Albo elektrycznego Peugeota 205 T16?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Trepcia napisał:

BTW.

Ma wrocic reinkarnacja Audi Sport Quattro jako... elektryk :(

Kurla, maja przeciez silnik R5 turbodoladowany. Zamiast zrobic powrot legendy to nie.

Wyobraza ktos sobie Lancie Delte S4 jako elektryk? Albo elektrycznego Peugeota 205 T16?

Takie czasy, nic z tym nie zrobisz. Ja akurat i tak mam w zasadzie gdzieś owe "reinkarnacje" i to z jednego prozaicznego powodu. Lubię jak auto nawiązuje wyglądem do swojego pierwowzoru, stąd np bardzo podoba mi się obecny Challenger, jak ma być powrót jakiejś ikony, to chociaż niech nawiązuje do niej w tych najbardziej charakterystycznych cechach, a to zdarza się bardzo, bardzo rzadko.

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta reinkarnacja to nie jest oficjalne dzieło Audi tylko jakiejś firmeki - coś pewnie jak reinkarnacja Lancii Stratos Micheala Stoschek'a. Dostała znaczek Lancii i nazwę tylko dlatego, że Lancia wyraziła na to zgodę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Trepcia napisał:

BTW.

Ma wrocic reinkarnacja Audi Sport Quattro jako... elektryk :(

Kurla, maja przeciez silnik R5 turbodoladowany. Zamiast zrobic powrot legendy to nie.

Wyobraza ktos sobie Lancie Delte S4 jako elektryk? Albo elektrycznego Peugeota 205 T16?

Ale po co się cofać? Nie rozumiem tego. Legenda legendą i niech sobie tam pozostanie, ale mamy tu i teraz i sorry, ale aktualne silniki spalinowe mogą mieć miliard usprawnień, a i tak nie mają startu do parametrów elektryka. Poza tym po grzyba komplikować sobie życie i ładować ciężarówki pieniędzy w coś, co i tak nie ma przyszłości? A człowiek potem i tak wsiądzie do miksera, wciśnie gaz i powie "o ja pierd*le!". 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, katystopej napisał:

Ehh zawiodłem się opornik. Myślałem, że na koniec dopiszesz, że to kierowcy suv'ów powodóją największe zagrożenie :E

 Biorąc pod uwagę jak wychylało się auto na boki w przypadku pierwszym, w trzecim, że pomimo tego, że "wyżej siedzi" typ i tak gówno widzi i w czwartym, gdzie typ ma M na klapie i myśli że każdy się dostosuje do tego jak on śmie jechać to faktycznie masz rację, ilość idiotów w tym konkretnym typie aut wydaje się nieco nadprogramowa :E 

1 godzinę temu, DannyKay napisał:

idź baitować gdzie indziej

Nie wiedziałem, że opis polskich dróg to od razu bait :E 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, marko125-91 napisał:

ale aktualne silniki spalinowe mogą mieć miliard usprawnień, a i tak nie mają startu do parametrów elektryka

no, z wyjątkiem zasięgu. I emisji spalin jeśli weźmiemy na przykład polskie źródła energii :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie racje z tym, ze swiat idzie do przodu a technologia spalinowa odchodzi do lamusa. Aczkolwiek mogli sie pokusic o swoistego rodzaju pomnik technologiczny na zakonczenie ery spalinowej i pokazac co ta era ma najlepszego w postaci reinkarnacji potworow grupy B (ktora nomen omen tez jest symbolem pewnej epoki). Taki last edition, nagrac kilka filmikow, postawic w muzeum, pozniej pokazywac dzieciakom i wnukom i mowic: "do tego slinilem sie, kiedys to bylo". :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekalkulowali i im się to pewnie zwyczajnie nie opłaca. Cała tajemnica. Piniondz się liczy przede wszystkim w motoryzacji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale co F1? Wielocylindrowe duże silniki zniknęły z F1 podobnie jak dwusuwy z MotoGP. Ktoś teraz będzie wykładał kasę na projekt dwusuwa, bo grupka fanów starej technologii by to kupiła? Większość, bo powzdychała i pospusczała się nad zdjęciami, a w garażu i tak by postawiła coś współczesnego. 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, resistance napisał:

Przekalkulowali i im się to pewnie zwyczajnie nie opłaca. Cała tajemnica. Piniondz się liczy przede wszystkim w motoryzacji. 

W Bugatti chyba nie potrafia dodawac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, resistance napisał:

Ale co F1? 

wydatki. Grupa B została zlikwidowana nie do końca ze względów finansowych, a taka reaktywacja w dzisiejszych czasach nie miała by sensu bardziej ze względów socjalno-demograficznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
15 minut temu, Trepcia napisał:

W Bugatti chyba nie potrafia dodawac :D

"14 września 1995 roku Bugatti ogłosiło upadłość. "

Cały koncern VW to ciągnie. 

 

15 minut temu, huudy napisał:

wydatki. Grupa B została zlikwidowana nie do końca ze względów finansowych, a taka reaktywacja w dzisiejszych czasach nie miała by sensu bardziej ze względów socjalno-demograficznych.

F1 to jest sport. Auta te nie jeżdżą normalnie po ulicach, nie bardzo też można sobie takie auta od tak kupować i postawić w garażu. Ludzie płacą za oglądanie tego, masz tam masę reklamodawców, którzy pompują w to kasę. W obecnych realiach produkowanie jakichś limitowanych serii aut, które nie są przeróbką jakiejś bazy, a wymaga projektu od zera się zwyczajnie nie kalkuluje. Lepiej dać srebrną listwę na próg z napisem Sline, czerwono czarny znaczek FR na klapę, srebrne plastikowe nakładki na tylny zderzak. Wtedy czują sportowy sznyt w kombi, suvie czy jakimś populu i im to wystarcza ;) 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kocie, nie musisz mi tego tłumaczyć, ja to wiem.

pdk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...