Skocz do zawartości
Quattro

Motoryzacyjna Blabla

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze bym dodał:

Czy zakładanie skarpet do sandałów to nadal obciach?

i

Wąsy mogą zabić!

 

teraz stylówka jest kompletna :E

  • Haha 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@katystopej

Do tego was i piwny brzuch :E I biale skarpetki w sandalach!

@elkocuro

Nie widzialem Twojego komentarza ale dokladnie tak!

Edytowane przez Trepcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dupy w klubach by majtki przez głowy ściągały na widok takiego samca alfa :D

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, katystopej napisał:

Dziewczyny, zapomnieliśmy o jeszcze jednej rzeczy :E

dedb2a961682.jpg

Zawsze mnie ciekawił fenomen tego. Jestem w stanie zrozumieć jeszcze np koszulki na fotele, czy typowe pokrowce. Generalnie niby nie ma większego sensu tego zakładać, fotel ma tapicerkę, która służy do siadania i narzucanie czegokolwiek jest dziwne, z drugiej strony ludzie w taki właśnie sposób dbają, to trochę jak zakładanie etui na telefon, czy oklejanie lamp folią. Ok poniekąd rozumiem. Jednak te koraliki? Co to w ogóle ma być? Jakieś góralskie akcesorium? :E

Siedział może ktoś z was na tym? Te drewniane kulki nie uwierają w dupsko? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, zdunzdun napisał:

Siedział może ktoś z was na tym? Te drewniane kulki nie uwierają w dupsko? :E

Tak, tata w polonezie mial takie cos z 25-30 lat temu. Generalnie calkiem wygodne i umozliwia cyrkulacje powietrza. W dobie aut wyposazonych w ekoskore (czyt. skaj) sprawdzalo sie :)

Edytowane przez Trepcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W czasach maluchów się korzystało. I tak - wygodne. A jak kiedyś w Bułgarii wysypała mi się sprężarka klimy to marzyłem o czymś takim 😁

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[spam]

Na Iparts.pl ze względu na dzień chłopaka 10% rabatu z kodem:

BOY

[/spam]

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol, przeczytałem dzień kołpaka i myślę 🤯

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bergercs napisał:

W czasach maluchów się korzystało. I tak - wygodne. A jak kiedyś w Bułgarii wysypała mi się sprężarka klimy to marzyłem o czymś takim 😁

W sumie nie pomyślałem o wentylacji, którą faktycznie takie korale dają :)

@bergercs masz jakieś doświadczenia z marką FACET? To nie są wcale najtańsze części, ale jak to się ma jakościowo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to do opisu brakuje jeszcze poprzedniego auta takiego Janusza.

Czyli starego Paska, a teraz jakiegoś suva żeby przed sąsiadami się chwalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Facet to EPS (to samo pod dwoma brandami). Są ok, oprócz fioletowych czujników stopu do VAGa.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, bergercs napisał:

Facet to EPS (to samo pod dwoma brandami). Są ok, oprócz fioletowych czujników stopu do VAGa.

Dzięki wielkie za info, ojcu zamówiłem sondę i potem zacząłem się zastanawiać, czy aby na pewno był to dobry ruch. Opinie były ok, cena w miarę ok, ale pierwszy raz brałem coś od nich i z tyłu głowy był znak zapytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Gang napisał:

No to do opisu brakuje jeszcze poprzedniego auta takiego Janusza.

Czyli starego Paska, a teraz jakiegoś suva żeby przed sąsiadami się chwalić

Miałem 2 stare passaty i to B5! Mam suva :E Ale przed sąsiadami się nie chwalę. Część z nich ma lepsze fury :(

 

:E

2 minuty temu, marko125-91 napisał:

 

 

Edytowane przez marko125-91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blender kielichowy - znacie jakieś polecane modele? moja się uparła na zakup kolejnego grata, który będzie pewnie raz na miesiąc używany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tefal BlendForce 2 BL435831

Edytowane przez bergercs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, zdunzdun napisał:

Zawsze mnie ciekawił fenomen tego. [...] Jednak te koraliki? [...]Siedział może ktoś z was na tym? Te drewniane kulki nie uwierają w dupsko? :E

Ostatnio usiadłem jak wjeżdżałem na ścieżkę - bardzo fajne i wygodne, na plecy dobrze robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, marko125-91 napisał:

Miałem 2 stare passaty i to B5! Mam suva :E Ale przed sąsiadami się nie chwalę. Część z nich ma lepsze fury :(

 

:E

 

Faktycznie, wpisujesz się w stereotyp idealnie :D Tyle, że nie mieszkasz w Polsce i dlatego to nie działa ;)

Chociaż ja mam wrażenie, że era robienia wrażenia przed sąsiadem skończyła na się na passatach B5. Teraz to chyba bardziej fotowoltaika i tego typu sprawy :P Choć możliwe, że zmieniłem bańke w której żyje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

comment_1632990619w4jIVaJyVFtGrZLlGxUmGp

a teraz uwaga

to było jedno auto

comment_1632990583aUwe9p2rxQ5KROQFnyIXks

Troje na miejscu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Srogo się roztrzaskali. Patrząc na wrak i 3 ofiary myśle, że na budziku mieli sporo.. 

Edytowane przez larry.bigl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo w co przydzwonili?

Oraz jaki jest adres magika co spawał to auto?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...