Skocz do zawartości
Fistach

F.A.Q.: O ile podkręce moje ramy, procesor itp. jaki wybrać system? Czego tak mało GHZ ma mój procesor?

Rekomendowane odpowiedzi

CO lepsze 2x1GB dobrej pamieci czy 2x2GB takiego goodrama w sensie co będzie lepsze do gier (jak nie chce podkręcać i jak chciałbym podkręcać)

w testach w grach różnica 2GB (2x1GB) a 4GB (2x2GB) w najlepszym wypadku wyniosłaby maksymalnie 15%. Więc lepiej 2x1Gb dobrej firmy i podkręcić to odpowiednio niż 2x2GB słabszej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 4gb i gry to potrafią wykorzystać ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie - mam stareńkiego Athlona 2200+ (1,8 GHz, rated 2,2 GHz) i żadnego pomysłu, ile mogę z niego wyciągnąć. Dodam, że w podkręcaniu jestem totalnie, zupełnie zielony i nie mam pojęcia właściwie o niczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj w necie,

 

podkręcanie AXP jest banalne, dobrze by było jakbyś miał nForce 2.

 

Po prostu podnosisz FSB i jedziesz, w razie czego podnosisz napięcie na procku i obniżasz taktowanie ramu jeśli nie wyrabia, ale bez Nforce 2 lepiej tego nie robić, nie wiem ja z chipsetami VIA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o odpowiedź "dla totalnego laika", bo, jak wspomniałem, nie wiem o overclockingu kompletnie nic. Zależy mi szczególnie na informacji, ile mogę z tego starocia wydusić i jak tego dokonać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodziło mi o odpowiedź "dla totalnego laika", bo, jak wspomniałem, nie wiem o overclockingu kompletnie nic. Zależy mi szczególnie na informacji, ile mogę z tego starocia wydusić i jak tego dokonać