Skocz do zawartości
Stjepan

Doom (2016)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@up

 

Przelicz na zasadzie 160 PLN/min. 12h grania (singiel to podobno kilkanaście godzin) wychodzi 13 PLN za godzinę czyli taniej (a przynajmniej porównywalnie) jak bilet do kina (nie licząc wiadra popcornu i coli za dodatkowe 30 PLN).

Edytowane przez Soplus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

haha, innowacyjne podejście do kwestii kupna gry :E

 

wg mnie to działa bardziej jako "usprawiedliwienie" do kupna gry. Z drugiej strony przemyśle sprawę tych 12 spotkań w kinie :E

 

Napewno nie w najbliższym czasie bo narazie nawet na 1 bilet do kina mi nie starczy bo kupiłem Overwatcha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to tez zawsze tak przeliczam, tj. co za cene godziny gry moglbym sobie kupic i zawsze wychodzi ze gra jest najbardziej oplacalna;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na takiej zasadzie można powiedzieć że zamiast moich wakacji w Chorwacji kupię sobie z 15 gierek bo będę się dłużej "bawił"... :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@marcinho07

 

Tylko nie przeliczaj na browary, żadnej gry nie kupisz :)

 

A gry trzeba przeliczać na rozrywki porównywalne (kino, płyty dvd itp) a nigdy na spotkania, wakacje czy książki.

Edytowane przez Soplus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuje tym, którzy odłożą tą grę po ukończeniu single'a :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuje tym, którzy odłożą tą grę po ukończeniu single'a :E

 

No mnie tam multiplayer nie interesuje, bo nie lubię takich rozgrywek w takiej grze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@marcinho07

 

Tylko nie przeliczaj na browary, żadnej gry nie kupisz :)

 

A gry trzeba przeliczać na rozrywki porównywalne (kino, płyty dvd itp) a niegdy na spotkania, wakacje czy książki.

 

Imho gry wpisuja sie w pierwsza kategorie (plyty dvd itp) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

imo obecna cena za grę, w której wg mnie liczy się tylko rozgrywka jednego gracza ( kilka godzin singla) - trochę za dużo :P

 

Weź pod uwagę także świetny edytor, już jest całkiem pokaźna liczba map singlowych :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tryb nightmare, czy tylko ja dostaję zawrotów głowy oglądając? :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Thorns

Współczuje tym, którzy odłożą tą grę po ukończeniu single'a :E

 

 

ja mam zamiar odsprzedać konto które założyłem dla tej gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy lubi fps multi. Jak ja praktycznie prawie nie gram w fpsy multi. To w doomie się mi to nawet całkiem spodobało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem Big F.. g Gun, pewnie koniec bliski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuje tym, którzy odłożą tą grę po ukończeniu single'a :E

 

Sorry ale po kilku ładnych latach spędzonych z q3 i quakelive stwierdzam ze multi w tej grze to jest jakiś zart. Typowa prosta łupanka dla casuali / konsolowcow która bardziej przypomina halo niż dooma albo inne produkcję ID...

Kompletny brak jakiejś płynności poruszania sie, brak możliwości posiadania więcej niż dwóch aktywnych broni, śmieszny balans broni i ogromne hitboxy.. I te demony które całkowicie niszczą rozgrywkę.

Ale jedźmy dalej: brak wsparcia dla modów, brak browsera i możliwości postawienia dedykowanego serwera (lan?), brak możliwości zrobienia porządnego configa, boty i brak możliwości za raportowania ich..i to tylko te rzeczy, które w tej chwili przychodzą mi na myśl.

Daje multi w tej grze jakieś 2, max 3 miesiące zanim umrze. No chyba że się wezmą ostro do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dlaczego robisz porównanie do quake'a? Multi przecież jest identyczny jak w D2 biegasz z 2 giwerami bo więcej nie ma sensu ma być szybko i dynamicznie. Wrzuciłem tutaj niedawno moją rozgrywkę z multika D2, żeby pokazać jak wyglądał. Dla mnie to wręcz kopia 1:1 polega na tym samym. Więc bez sensu porównanie do quake'a. Wracając do tego co miałem na myśli, nie chodziło mi jedynie o Multi a o tryb snapmap, który ma możliwość gry w Coopa na nieskończonej ilości map. To jest esencja D2, w którego ludzie wyżynają sprajty aż do dzisiaj. Tu widzę że liczy się single i odinstalowanie lul.

Edytowane przez PHYSXftw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale po kilku ładnych latach spędzonych z q3 i quakelive stwierdzam ze multi w tej grze to jest jakiś zart. Typowa prosta łupanka dla casuali / konsolowcow która bardziej przypomina halo niż dooma albo inne produkcję ID...

Kompletny brak jakiejś płynności poruszania sie, brak możliwości posiadania więcej niż dwóch aktywnych broni, śmieszny balans broni i ogromne hitboxy.. I te demony które całkowicie niszczą rozgrywkę.

Ale jedźmy dalej: brak wsparcia dla modów, brak browsera i możliwości postawienia dedykowanego serwera (lan?), brak możliwości zrobienia porządnego configa, boty i brak możliwości za raportowania ich..i to tylko te rzeczy, które w tej chwili przychodzą mi na myśl.

Daje multi w tej grze jakieś 2, max 3 miesiące zanim umrze. No chyba że się wezmą ostro do roboty.

Co Ty to mowisz, jaki quake? Moze CS tez jest slaby bo nie jest jak q3? Masz tryb snapmap, ktory jest swietny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównuje do quake, bo ta gra już po premierze kilkanaście lat temu miała bogatszy multi i więcej "ficzerów" niż obecny, nowy doom z 2016. Mieli receptę na sukces ale z niej nie skorzystali. Sorry ale po prostu napaliłem się na multi w tej grze i się srogo zawiodłem. Bo potencjał jest ogromny...

Jak w ogóle w takiej grze w multi można zrobić system loadoutów, gdzie startujesz z max 2 bronmi ? To nie CS.. Jak można w 2016 nie dać możliwości postawienia serwera lan? Co za nieogary tam pracuja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale to sa 2 rozne typy gry wiec o co chodzi? Jesli zrobiliby nowy multi w stylu quake to byloby, ze kalka q3 z nowa grafika...

Edytowane przez joloxx9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ty to mowisz, jaki quake? Moze CS tez jest slaby bo nie jest jak q3? Masz tryb snapmap, ktory jest swietny.

 

Nie porównuj cs i quake bo to zupełnie różne gry. W gry ID gram od dziecka i przyzwyczaiłem i oczekiwalem zupełnie czegoś innego. Oczekiwałem pewnej jakosci, która sami wypracowali. Jakiegos wypełnienia luki po martwej już praktycznie scenie ql. W zamian dostałem możliwość zbierania skinów i nowych kolorów pancerza.

Co za czasy.

 

Zresztą jakość multi oceni sam czas, moim zdaniem żadna scena w tej grze nie powstanie i multi umrze bardzo szybko

 

Ale to sa 2 rozne typy gry wiec o co chodzi? Jesli zrobiliby nowy multi w stylu quake to byloby, ze kalka q3 z nowa grafika...

 

Wiem o tym. Ale czy to usprawiedliwia brak tych rzeczy o których wspomniałem ? Czy wsparcie dla modów albo serwery lan czy własny config to tylko domena quake?

Ja nie chcę kalki quake na engine dooma. Moim zdaniem MP jest po prostu strasznie slaby.

 

I to nie tylko moje zdanie. Wejdź sobie na esreality, gdzie jest największe skupisko fanów gier ID, począwszy od dooma i quake world i poczytaj sobie opinie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie porównuj cs i quake bo to zupełnie różne gry. W gry ID gram od dziecka i przyzwyczaiłem i oczekiwalem zupełnie czegoś innego. Oczekiwałem pewnej jakosci, która sami wypracowali. Jakiegos wypełnienia luki po martwej już praktycznie scenie ql. W zamian dostałem możliwość zbierania skinów i nowych kolorów pancerza.

Co za czasy.

 

Zresztą jakość multi oceni sam czas, moim zdaniem żadna scena w tej grze nie powstanie i multi umrze bardzo szybko

Jak mam nie porownywac skoro Ty porownujesz Q i D? To, to ze obie gry sa od ID nie znaczy, ze maja miec takie same multi.

 

 

Ja nie chcę kalki quake na engine dooma. Moim zdaniem MP jest po prostu strasznie slaby.

 

I to nie tylko moje zdanie. Wejdź sobie na esreality, gdzie jest największe skupisko fanów gier ID, począwszy od dooma i quake world i poczytaj sobie opinie...

Jak nie chcesz kalki skoro piszesz o tym czego brakuje tutaj z Q3? Juz ja znam skupiska "fanow" czyli ludzi ktorych tak na prawde nic nie zadowoli.

Edytowane przez joloxx9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@sln

Grasz od dziecka a nie wiesz jak wyglądał mp w D2 :E.

Nie i jeszcze raz nie scena/multi nie umrze, snapmap wystarczy. Tak samo jak w D2 są edytory i ludzie się świetnie bawią i tworzą. Ta gra nigdy nie była esportowa choć w d2 klanówki ludzie grali tak samo będzie tu.

Temat wyczerpany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, pamiętam te czasy. Żeby pograć w MP trzeba było albo do kafejki internetowej iść albo z kompem do kumpla latać :) I faktycznie MP Q2016 vs Q2 (albo nawet Q1) to jak porównanie ruskich jajeczek z NFS Porsche 2000 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No dobra. Chciałbym postawić prywatny serwer i pograć ze znajomymi. Moge? Nie moge

Chciałbym ustawić w configu inne sensitivity dla każdej broni. Mogę ? Nie mogę

Chciałbym zagrać w TDM bez demonów bo moim zdaniem są niepotrzebne. Moge? Nie

Chciałbym zaraportować kolesia z botem. Moge?

 

Dodatkowo ID chyba zapomniało jak życie gry się wydłuża dzięki modom i możliwością tworzenia własnej zawartości. Niestety jesteśmy skazani na to, co nam "rzucą". No i oczywiście nie za darmo

 

Jak mam nie porownywac skoro Ty porownujesz Q i D? To, to ze obie gry sa od ID nie znaczy, ze maja miec takie same multi.

 

 

 

Jak nie chcesz kalki skoro piszesz o tym czego brakuje tutaj z Q3? Juz ja znam skupiska "fanow" czyli ludzi ktorych tak na prawde nic nie zadowoli.

 

Nie chodzi mi o takie samo multi, ale o rzeczy, ktore sa w dzisiejszych czasach w grach FPS standardem. A w nowym Doom ich zabrakło.

Te "skupiska fanów" to ludzie, którzy potrafia spedzić przy tej samej grze kilkanascie lat. I to oni tak naprawdę tworzą tą grę. Tak było np QW i Q3. I Ci ludzie mają prawo wymagać.

Pozostali pograją przez chwilę i się przesiądą na Overwatch.

 

 

 

edit: po prostu (IMO) spedzili wiekszosc czasu nad SP i optymalizacją (za co im chwała) i nie starczyło czasu na odpicowanie MP. Zreszta troche rzeczy, które były w wersji alpha jak np. granie z botami urwali z finalnej, sklepowej wersji gry. Widocznie tak jak mowie, pewne rzeczy sa jeszcze niedopracowane. Pozostaje miec nadzieje ze kolejne patche poprawia grywalnosc MP.

Edytowane przez sln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...