To porównanie czarnego ekranu to mogłeś dać z wyłączonym Local Dimming (było by widać równomierność ekranu), bo tak to Xiaomi wyłącza podświetlenie i czerń wygląda jakby monitor był wyłączony.
W grach/filmach z Local Dimming widać jakieś problemy typu wolniej reagujące podświetlenie (w stosunku do obrazu), czy blooming wokół jasnych elementów ?
To jest największa bolączka wszystkich gier na Unreal Engine 5, Co z tego, że gra wygląda super na screenach, jak w ruchu jest czkawka, stutter, czkawka, stutter. Imbecyle prześcigaja się w ilości detali na ekranie całkowicie olewając najważniejszy aspekt, czyli płynność Z każdą nową literacją silnika Unreal począwszy od 3,jest tylko gorzej.
Z grubsza wszystkie te rzeczy mogę potwierdzić. Klikanie w skalowanie zmienia niewiele lub nic, FG też nie działa poprawnie. W pierwszych godzinach gry wydajność jest relatywnie ok (1440p/ultra/RT) ale ponoć najgorzej jest jak już cała ekipa zbierze się w domku. Póki co wszedłem do tego domku bez źródeł światła i było ok, ale obstawiam że jak pojawią się światła to FPS poleci
btw. piękne dzięki za usunięcie posta, tak żeby niektórym przez przypadek kurwik nie strzelił załączam potwierdzenie, że nie gram na piracie