Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Fein

Risen - nowe dzieło twórców Gothica

Rekomendowane odpowiedzi

Na Golu w komentarzach wypowiadał się gostek że gra na takim sprzęcie: procek Core 2 Duo 2,66, 2GB RAM, Radeon 4850 512 MB, 1280x1024, najwyższe detale i gra chodzi u niego płynnie w okolicach 40 klatek. Ruskie kopie szybko się rozeszły.

 

 

Zacytuje tu jeszcze jednego Betatestera gry.

"Uwielbiam takie teksty. Możesz mi powiedzieć gdzie twierdziłem, że wymagania sprzętowe są niskie? Nigdzie. Są wyższe bo i nowszej generacji to produkt, ale i tak w bezpośrednim starciu Risen vs Gothic 3, wygrywa ten pierwszy. Dlaczego? Bo chodzi stabilniej, ma mniej bugów, a sejwy nie wczytują się pół godziny - i to właśnie nieustannie zachwalałem. Sam gram na zwykłym Core 2 Duo 3.0 GHz, 9800 GT i 4 GB RAM - to starcza na full detale, w 1280x1024."

 

Wydaje mi si ę że jednak nie będzie tak źle jak te testy pokazują.

 

Testy pokazują grę w najgorszych możliwych warunkach które albo się będą zdarzały rzadko albo wcale. Ciężko trafić na tak obciążające połączenia jak burza, noc, mgła i Pochodnia w tym samym czasie. Sama pochodnia potrafi obniżyć framerate nawet więcej niż o 10 klatek pożyjemy zobaczymy ja wieże że nie będzie tak źle jak piszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na Golu w komentarzach wypowiadał się gostek że gra na takim sprzęcie: procek Core 2 Duo 2,66, 2GB RAM, Radeon 4850 512 MB, 1280x1024, najwyższe detale i gra chodzi u niego płynnie w okolicach 40 klatek. Ruskie kopie szybko się rozeszły.

 

To nie jest aż tak zły wynik, w sumie to właśnie dzięki piratom dowiemy się najszybciej jakie są realne wymagania, zapraszamy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche wwas nie rozumiem ja poprostu zagram na medium wyłącze całkiem cienie i jakoś to będzie . Na pewno nie będe lamentował z powodu że postacie nie błyszczą czy nie ma super fizyki , cóż taki to już urok sprzętu że szybko się starzeje . Macie super kompy , pamiętajcie że wasi rodzice musieli ciężko pracować abyście wy mogli się bawić więc to docencie . Dla pocieszenia powiem że Gothica 3 UKOŃCZYŁEM na P4 3.0 1GB GF6600 256 więc łatwo nie było ale i tak bawiłem się przednio...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po tym co się pojawiło na GOLu pojawiły się płacze, że gra ma wymagania jakieś tam. No chyba normalne, że do gier z 2009 trzeba mieć grafikę z 2009 jak chce się mieć fHD i przy tym AA. Nowy radeon daje radę i to bardzo ładnie. A do grafiki 1920x1200 lub 2560x1200 z AAx4 trzeba mieć takie radeon dwa, lub równorzędne u Nvidii lub po prostu kupić Xboxa i Risena na niego.

 

Pozdrawiam

Alek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,70...raficznych.html

 

Piszą że gra ma physx, tyle że w wersji na procesor... i wszystko staje się jasne, moje przypuszczenia okazały się prawdziwe: Toż to nie jest żaden nowy silnik, nie wiem po co kłamali, wygląda gry mi to sugerował a teraz jestem pewien (G3 tak samo korzysta z physx).

PhysX jest jeden i to czy bedzie korzystal z karty graficznej czy z procesora zalezy od tego czy masz odpowiednia grafe i czy pozwolisz na to w sterownikach ;p.

Zreszta nie ma sie co podniecać, mozliwosci tego softu sa wykorzystywane do detekcji kolizji conajwyzej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zamieszcenia tego wykresu z testem kart w Risenia pasowałoby jeszcze dodać komentarz autorów testu'

'... more than 512 MiByte VRAM are not necessary for 1920 x 1200.

 

Provided that you play with the maximum of 1680 x 1050 pixels and 16:1 AF a HD 4770 or 8800 GT are sufficient, with some minor flaws even a 9600 GT or HD 3870. However, for playing in 1920 x 1200 and 16:1 AF you should have a GTX 260-216 or Radeon HD 4870. '

Czyli wynikałoby z tego, że karta pokroju 8800GT na full opcji w rozdz. 1680x1050, wystarczy do płynnej gry, A płynność tą grą osiąga niby już przy dwudziestu kilku klatkach... :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale tak czy tak to widać że optymalizacja lepsza, bo gra się nie zacina tak jak gothic 3 na doczytki, tu jest stały Fps bez spadków tak przynajmniej wynika z tego obrazka. Zresztą nawet jeśli to prawda to co tu się dziwić w końcu gra z tego roku a nie jakiś staroć ma prawo mieć duże wymagania.

 

Lepsza ? No to spojrzmy na Unreal Engine 3. Uhm,mmm ?

Znalazłem filmik z tego Benchamrka.

Benchmark jest robiony w nocy przy pochodni i w trakcie burzy a wiemy że pochodnia Gothica 3 nieźle spowalniała.

Wydaje mi się że bez pochodni framerate był by dużo lepszy gdyż dynamiczne oświetlenie lubi pożerać moc obliczeniową kart

looknijcie na filmik.

 

Co za pierdoły ? Pochodnia. JEDNA ? CryEngine 3, moze miec nawet kilkaset (KILKASET), źródeł dynamicznego oświetlenia bez zadnego spadku FPS, a Risen wysiada przy jedenym dodatkowym (spadam z fotela i gubie szczenke ze smiechu).

Doprawdy ci goscie po prostu nie potrafia napisać porzadnie gry. Zamiast sie tak meczyć kupiliby gotowa technologie w ktorej nie musza nic zmieniać i zajeliby się grą.. (UE3 sie nie nadaje, kiepsko sobie radzic z otwartymi przestrzeniami bez poprawek),

 

Ogolnie to straszne pierdoly wygadujesz. Crysis ma dwa lata, i Risen wyglada przy nim jak gra z ubieglego stulecia,a Wymagania ma w sumie podobne..

 

Nie wiem czy wiesz ale ARMA 2 nadal korzysta z tego samego silnika co flashpoint z 2001 roku a wygląda fenomenalnie a i silnik nauczył się korzystać z kilku rdzeni. Wiedźmin tak samo kożysta z silnika który ma już swoje lata a wygląda bardzo dobrze.

Głup[oty straszne piszesz (znowu). Jeden i drugi nie ma absolutnie nic wspolnego z pierwowzorem. Renderer dla wiedzima zostal napisany od zera. Z Aurory zostalo tylko... W sumie to niewiele zostało. Tylko mała część odpowiedzialna za mechanizmy RPG, która i tak przepisali od zera..

We Flashpoint podobnie.

 

A co do Risena według mnie robienie obliczeń fizyki w procesorze nie jest złym wyborem, dlaczego ano dlatego że gra i tak bardzo obciąża kartę graficzną dodatkowe obciążenie obliczeniami fizycznymi mogło by prowadzić do gwałtownych spadków ilości klatek w czasie natężonych obliczeń fizycznych. Drugim powodem jest to że gry RPG nie używają za bardzo fizyki, obliczeń jest mało więc spokojnie sobie z nimi radzi procesor. Trzecim powodem umieszczenia obliczeń fizycznych w procesorze może być to że karty graficzne ATI nie mają Phsixa a wiemy co się dzieje w Mirrors Edge na kartach ATi.

Huehuehuehue ? Jakiej fizyki, detekcji kolizji ? No daj spokoj.. Tam przeciez zadnej fizyki nie ma, a przynajmniej ja zadnej nie widzialem. Poza standardem typu wlasnie detekcja kolizji.

 

Ja nie pisałem że takie rozwiązanie physx jest złe, wręcz przeciwnie, jest b. dobre. Tyle że to jest dla mnie dowód na to że to ten sam silnik co w G3, a nie tak jak mówili twórcy, nowy.

No ten sam to z pewnoscia nie jest. Jakas tam nowsza wersja z nowymi bajerami, ktorych i tak nie uzywaja ;p.

Pozatym zawsze mozna kupic druga karte graficzna. Jakiegos GeForce 9600 za 300zl, ktory bedzie sobie lepiej radzil z fizyka niz dowolny procesor. Pytanie czy warto dla Risena ? Odpowiedz. NIE.

 

No i po tym co się pojawiło na GOLu pojawiły się płacze, że gra ma wymagania jakieś tam. No chyba normalne, że do gier z 2009 trzeba mieć grafikę z 2009 jak chce się mieć fHD i przy tym AA. Nowy radeon daje radę i to bardzo ładnie. A do grafiki 1920x1200 lub 2560x1200 z AAx4 trzeba mieć takie radeon dwa, lub równorzędne u Nvidii lub po prostu kupić Xboxa i Risena na niego.

To nie jest normalne, bo jak juz wspomnialem Crysis wyglada o wiele, wiele, wiele, itd. lepiej. A wymagania ma w sumie podobne. No nie wspomne nawet o tym ze Crysis ma dwa lata..

 

Dla pocieszenia powiem że Gothica 3 UKOŃCZYŁEM na P4 3.0 1GB GF6600 256 więc łatwo nie było ale i tak bawiłem się przednio...

Skrajny masochizm ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale poprawa w stosunku do G3 wydaje się, że przeciez jest. G3 jest odporny nawet na najmocniejszy sprzęt. A w przypadku Risena wygląda na to, że może owszem wymagania w stosunku do jakości obrazu są nieproporcjonalnie wysokie, ale mając odpowiednio mocny sprzęt będzie można pograć bez nerwów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest zależne od technologii ale nie wydaje mi się żeby crisis dawal rade obsługiwać ilość świateł w okolicach 100 gdyż nawet radki 5870 takiej ilości światła nie dają rady opanować w wystarczającej liczbie klatek. W Gothicu 3 wyjęcie pochodni równało się z około 1-2 sekundowym przestojem i ogólnie mniejszą ilością klatek.

 

W przypadkach kiedy mamy dużą ilość świateł może o sobie dawać znać Directx który potrafi w pewnym stopniu uprościć lub skopiować niektóre obliczenia.

 

A co do Crysisa oczywiście ładnie wygląda ma fajna technologię ale obszary są dozowane w małych cząstkach co nieco ułatwia sprawę. W Risenie cały Obszar jest wczytywany jednorazowo dopiero pojedyncze detale są dogrywane w trakcie rozgrywki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale poprawa w stosunku do G3 wydaje się, że przeciez jest. G3 jest odporny nawet na najmocniejszy sprzęt. A w przypadku Risena wygląda na to, że może owszem wymagania w stosunku do jakości obrazu są nieproporcjonalnie wysokie, ale mając odpowiednio mocny sprzęt będzie można pograć bez nerwów.

Jak to sie mowi ? Z gowna bata nie ukręcisz. Nie widze powodów zeby pocieszać się mówiac, ze jest lepiej niz było skoro dalej jest słabo ;p.

 

Wszystko jest zależne od technologii ale nie wydaje mi się żeby crisis dawal rade obsługiwać ilość świateł w okolicach 100 gdyż nawet radki 5870 takiej ilości światła nie dają rady opanować w wystarczającej liczbie klatek. W Gothicu 3 wyjęcie pochodni równało się z około 1-2 sekundowym przestojem i ogólnie mniejszą ilością klatek.

CE3, moze teoretycznie obslugiwac nieograniczona ilosc dynamicznych świateł. Poczytaj o Deffered Rendering. JEst jeszcze jedna technika renderingu pozwaljaca uzyskac podobny efekt, ale nie pamietam jej nazwy.

Tu niechodzi o sprzet, tu chodzi o zastosowane algorytmy. Aha, tak gwoli scislosci KillZone 2 uzywa deffered renderingu na PS3 (GeForce 7900), i na scene przypada nawet ponad 100 zrodel dynamicznych swiatel, a gdzie takiemu GeForce do tego Radka ktory jest mocniejszy niz cala ta konsola..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie kłócę o technologię gdyż wiadomo że można wszystko ułatwić za pomocą lepszej technologii, ale o to że pomimo wszystko Risen jest lepiej zoptymalizowany niż G3. Choć wiadomo że żadna gra piranii nie była dobrze zoptymalizowana. A poza tym nie zawsze silnik oznacza super grafę. Czasami silnik gorzej wyglądające i gorzej chodzące są lepsze, choć gracze nie potrafią tego zauważyć, bo to jest wchodzenie w szczegóły. A dlaczego, ano dla tego że taki silnik nie wygląda dobrze ale ma takie aspekty jak na przykład identyczne odwzorowanie balistyki pocisków jak w rzeczywistości. Albo chociaż by algorytmy sztucznej inteligencji, które czasami mogą strasznie pożerać kompa a przez zwykłych graczy są nie zauważalne a obiawiają się jedynie spadkami wydajności. Silnik łączy w sobie wszystkie aspekty nie tylko grafikę, to jest szkielet który wszystko utrzymuje, fizykę, muzykę,grafikę i SI gdy chcemy porównać silnik to możemy ale tylko w odniesieniu do jego części składowych. Każda gra się składa z silnika głównego i jemu podwładnych takich jak silnik dzwiękowy, graficzny,fizyczny czy algorytmy SI. Jak chcemy porównać dany aspekt i jego technologię to należało by wydłubać tylko jedną część. Jeśli grafika ma znaczenie to trzeba wydłubać tylko grafikę bez łączenia ją z fizyką, muzyką czy SI. Co z tego że puszcze Crysisa na super grafie i będzie wyglądał świetnie jak wyłączę fizykę i żaden przedmiot się nie poruszy. Dlatego jak dla mnie Porównywanie silników to idiotyzm jedyne co można w nich porównać to łatwość opanowania i prostotę narzędzi, gdyż każda część może w innym stopniu obciążać komputer i wcale to nie musi być grafika.

 

 

Z resztą i tak niema co oceniać zobaczymy gdy gra wyjdzie i każdy powie swoje opinie nikt jeszcze nie grał a po filmikach nie da się wszystkiego wywnioskować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wall of Text, tyle powiem.

Nie wazne czy lepiej. Wazne ze jest zle.

Silnik to silnik. W nim jest wszystko nie ma podwładnych, bo kazdy składowy element jest na tym samym poziomie odpowiedzialnosci.

Po drugie Risen, nie ma ani rozbudowanej fizyki ani AI. (skad wiem, no wiem..). Absolutnie niczym nie wybija sie ponad przecietnosc. A juz napewno nie jest lepszy od Crysisa pod tym wzgledem.

Po ktores tam, tak moge i bede porownywal calosc. Nic mnie nie obchodzi jak sa wykonane poszczgolne elementy, wazne ze calosc tworzy crap ot i tyle. Ja bym rozumial jakby nie wiem, mozna bylo zdemolowac te dzungle i puscic ja z dymem. No to by bylo cos. Ale tam sie nawet krzaka nie da zdeptac..

 

Aha. W Crysis nie mozesz wylaczyc Fizyki, co ja gadame, w zadnej grze nie mozesz tego w zasadzie zrobic. Zawsze jest obecna nawet w szczatkowej formie. No pominmy fakt, ze W Risen jest ona szczatkowa bez przerwy wiec nie bardzo by tam bylo co wylaczac..

 

Ogolnie probojesz bronic crapa Risena, nie bardzo jednoczesnie wiedzac o czym piszesz :E. Z powyższego wyszedł ci straszny bełkot :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wall of Text, tyle powiem.

Nie wazne czy lepiej. Wazne ze jest zle.

Silnik to silnik. W nim jest wszystko nie ma podwładnych, bo kazdy składowy element jest na tym samym poziomie odpowiedzialnosci.

Po drugie Risen, nie ma ani rozbudowanej fizyki ani AI. (skad wiem, no wiem..). Absolutnie niczym nie wybija sie ponad przecietnosc. A juz napewno nie jest lepszy od Crysisa pod tym wzgledem.

Po ktores tam, tak moge i bede porownywal calosc. Nic mnie nie obchodzi jak sa wykonane poszczgolne elementy, wazne ze calosc tworzy crap ot i tyle. Ja bym rozumial jakby nie wiem, mozna bylo zdemolowac te dzungle i puscic ja z dymem. No to by bylo cos. Ale tam sie nawet krzaka nie da zdeptac..

 

Aha. W Crysis nie mozesz wylaczyc Fizyki, co ja gadame, w zadnej grze nie mozesz tego w zasadzie zrobic. Zawsze jest obecna nawet w szczatkowej formie. No pominmy fakt, ze W Risen jest ona szczatkowa bez przerwy wiec nie bardzo by tam bylo co wylaczac..

 

Ogolnie probojesz bronic crapa Risena, nie bardzo jednoczesnie wiedzac o czym piszesz :E. Z powyższego wyszedł ci straszny bełkot :E.

 

 

Ale ja wcale nie mówię że jest lepszy od Crysisowego tylko że jest lepiej zoptymalizowany niż G3. Wiem że niema fizyki czy Super Si bo to tylko RPG a w takich grach te aspekty są akurat nie potrzebne. Wiadomo że patrząc z oczu gracza to najłatwiej porównać całokształt. Formalnie podział silników owszem nie występuje ale ja po prostu chciałem uwidocznić że niekoniecznie grafika zawsze obciąża grę ale może to być inna składowa.

 

A co do obrony Risena owszem chcę bronić bo jest to jedna z moich ukochanych gier i chciałbym aby miał cechy takie jak 1 i 2 część Gothica. Wyraziłem się dosyć Fanboysko ale dla mnie się liczy jak największa bliskość 1 i 2 części razem z ich bugami a nawet grafiką. Wiem że to raczej się nie spodoba nowym graczom którzy nie mieli styczności lub nie lubili 1 i 2 części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale ja wcale nie mówię że jest lepszy od Crysisowego tylko że jest lepiej zoptymalizowany niż G3. Wiem że niema fizyki czy Super Si bo to tylko RPG a w takich grach te aspekty są akurat nie potrzebne. Wiadomo że patrząc z oczu gracza to najłatwiej porównać całokształt. Formalnie podział silników owszem nie występuje ale ja po prostu chciałem uwidocznić że niekoniecznie grafika zawsze obciąża grę ale może to być inna składowa.

OWszem moze byc inna. Np. Destrukcja otoczenia, symulacja ubrań, efekty cząsteczkowe(fizyczne, a nie te fake-particles liczone w Z-Buffer karty graficznej), oświetlnie albo obiekt złożony z miliona polygonow (hello Wiedzmin). Niestety uwiadczananie cie nie wychodzi bo z tego co czytam masz mniejsze rozeznanie w temacie niz ja, a ja wcale az tak duzego nie mam ;p. Zdecydowana wiekszość obliczeń jest przeznaczona na grafike, z tego prostego powodu, ze zaawansowane eekty fizyczne, są zbyt wymagajace zeby je w pełni implementować, podobnie AI.

AI w grach działa na chyba najprosciej ujmujac na zasadzie przyczynowo-skutkowej, która jest zaszyta w kodzie i potem designerzy poprostu projektuja odpowiednie zachowania w rozej masci state-machines/flowgraph/etc. Nie ma tu jakiejs duzej obliczniowej filozofii, poprostu silnik odpala gotowe wzorce zachowan na jakies elementy i procesor je szybko przemiela. (w duzym uproszczeniu).

Jak juz bardzo chcesz uwidaczniac to odsylam do google zeby troche poczytać ;p.

 

A co do obrony Risena owszem chcę bronić bo jest to jedna z moich ukochanych gier i chciałbym aby miał cechy takie jak 1 i 2 część Gothica. Wyraziłem się dosyć Fanboysko ale dla mnie się liczy jak największa bliskość 1 i 2 części razem z ich bugami. Wiem że to raczej się nie spodoba nowym graczom którzy nie mieli styczności lub nie lubili 1 i 2 części.

1. Fanbojsko

2. No to by bylo na tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się tylko nie podoba że niektórym ludziom wystarczy pierwsze spojrzenie na produkt aby go ocenić. Ocena bez uwcześniejszego spróbowania według mnie ma niską wartość.

 

Widzę że sam się zagoniłem w kozi róg gdyż sam zaczynam oceniać Risena na podstawie głupich filmików no nic ważne że chociaż doprowadziło to do jakiejś dyskusji niekoniecznie podpartej dobrymi faktami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy wiesz ale ARMA 2 nadal korzysta z tego samego silnika co flashpoint z 2001 roku a wygląda fenomenalnie (...)

bluznisz, toz to jedna z brzydszych gier tego roku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

No niestety dzisiaj miałem nieprzyjemność zobaczyć Risen w wersji Pirat, bez obaw nie u siebie... pisać nie będę gdzie bo to szok co się w tej Polsce dzieje, (choć przy rpg czasem człowiek chce być też tym "złym"). Poczekam do 16 lub kupie wersje na Xboxa, aby sobie rozeznać sprawę. Szkoda ze Cenega niby chce aby każdy kupił oryginał (ja kupie bo już dawno zamówiłem zresztą tylko tak gry kupuje) ale niektórzy zamiast poczekać pewnie wybiorą skróty i skończą tę grę. Mimo wszystko mam nadzieje że nawet jak nie wytrzymają to i tak kupią oryginał.... jedno jest z tego tylko ciekawe info na forum ludzie piszą tak:

 

Okey, first impressions:

Awesome. Just fucking awesome. The atmosphere is definitely there, the exploring felt good and fun, compared to the shite that was Gothic 3. The interface works very well. Everything feels great right now, I hope it stays that way.

 

Pozdrawiam

Alek

 

PS. sam widziałem grę przez jakieś 10 minut - za bardzo przez ten czas nie można sobie wyrobić zdania ale czuje, że gra będzie wielkim hitem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

No niestety dzisiaj miałem nieprzyjemność zobaczyć Risen w wersji Pirat (...)

Niestety :question: :question: Dobre sobie.... :lol2:

(...)PS. sam widziałem grę przez jakieś 10 minut - za bardzo przez ten czas nie można sobie wyrobić zdania ale czuje, że gra będzie wielkim hitem.

Miejmy nadzieje ,że będzie hitem, bo w przeciwnym razie wiara w Piranie umrze bezpowrotnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem widziałem w wersji angielskiej w mowie i piśmie, w sumie nie pytałem co i jak bo jakoś nie wypadało. Zresztą zawsze jakoś tak się czuje nieswojo jak coś złego ma się stać :D hehe, powiem jedno jak wyszedłem z tego miejsca to korciło mnie dobre 10 min, nawet zrobiłem kółko samochodem aby wrócić i to mieć ale ostatecznie postanowiłem poczekać w sumie mam jeszcze Halo ODTS do skończenia i Batmana, a czas i tak szybko zleci

 

Pozdrawiam

Alek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja sobie załatwie RISEN w wersji ENGlish bo ten język nie spraWia mi wielkich kłopotów (tak w sobote wieczorem powinienem mieć) i wam zrelacjonuje może nawet reckę napisze :E z tego co lookałem w GOOGLE i na forum gra będzie znakomita :) pozdrawiam niecierpliwych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi, mądrzy ludzie skąd oni mają (te teamy warezowe itp. itd.) takie tytuły dobrych kilka dni przed OFICJALNĄ premierą ?? :hmm: jakoś nie chce mi się wierzyć żeby ktoś np. z piranha bytes był kretem i podrzucił po prostu grę na jakieś warezy czy cuś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlamy na servery z master-disk. Ostatnio znalazlem ruskie forum, na ktorym mozna bylo znalesc linki do kodow zrodlowych bardzo drogich silnikow gier ;p.

Pozatym, moze ktos z firmy transportowej, moze z tloczni, mozliwosci jest wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum World of Risen jest gość, który w piątek normalnie w sklepie kupił Risen w wersji anglojęzycznej. Jak widać, o przypadkowy wyciek nietrudno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...