Oczywiście że jest lag i jest blooming, bo nie ma innej opcji przy takiej ilości stref i IPS.
Czerń nie jest jak smoła w OLED, jest oczywiście setki razy lepsza niż bez local dimming, ale to nie tak że masz OLED z 1/3 ceny, to tak nie działa
Miałem miniled i przeszedłem na OLED, to jest półka wyżej i tego nie obejdziesz. Sam input lag kosmos i to robi największą różnicę.
EDIT: A no i bym zapomniał, że przecież pracując/przeglądając internet najlepiej jest wyłączyć LD, bo po pierwsze machając kursorem widzisz rozjaśnianie stref, a po drugie przechodząc na białą stronę dostaniesz flashbangiem w twarz.
To porównanie czarnego ekranu to mogłeś dać z wyłączonym Local Dimming (było by widać równomierność ekranu), bo tak to Xiaomi wyłącza podświetlenie i czerń wygląda jakby monitor był wyłączony.
W grach/filmach z Local Dimming widać jakieś problemy typu wolniej reagujące podświetlenie (w stosunku do obrazu), czy blooming wokół jasnych elementów ?
To jest największa bolączka wszystkich gier na Unreal Engine 5, Co z tego, że gra wygląda super na screenach, jak w ruchu jest czkawka, stutter, czkawka, stutter. Imbecyle prześcigaja się w ilości detali na ekranie całkowicie olewając najważniejszy aspekt, czyli płynność Z każdą nową literacją silnika Unreal począwszy od 3,jest tylko gorzej.