Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Nataq

Emulator Xbox 360 gamepad

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ogarnął ktoś esperanze pod shadow of mordor to byłbym wdzięczny za wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się pad ożył dzięki TocaEdit, ale jest mały problem, lewy analog działa odwrotnie :E proszę o rade jak to odwrócić w tym programie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pad to jakiś no name , wygląda identycznie jak od xboxa 360 . Emuluję go za pomocą x360ce ale jest jeden problem , jak ruszam prawym analogiem to pomimo wybrania dobrych osi widzę że na emulatorze naciskane są przyciski x o [] y , i d-pad nie działa . Dziś coś ustawiłem i wszystko działało niestety po odłączeniu pada wszystko szlak trafił i problem powrócił . Wiecie może ocb ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • 6 sztuk 14900K, 1 sztuka 14900KS. Każdy zachowywał się identycznie. Wybacz, aż takiego pecha nie mam Właśnie zamontowałem i skończyłem sprawdzać 14700K. Włożyłem, ustawiłem RAM. Od strzała, bez limitów mocy, przeszedł wszystkie testy i nigdzie się nie wysypał.  302W miał w peak i dał 89 stopni. I9 14 przy 300W były już po przywitaniu się z pierwszą setką A hitem jest to, że w R23 uzyskałem wynik wyższy niż wczoraj na 14900KS z nowymi ustawieniami Intela
    • No właśnie nie jest ok, sygnał HDR ma znacznie większą rozpiętość tonalna niż te certyfikaty czy możliwości dzisiejszych ekranów, to ze ty sobie to "ustawisz" i skompresujesz sygnał kompletnie przeczy idei sygnału HDR. Jestem przekonany ze tylko ekrany które są w stanie wycisnąć z danego sygnału HDR 100% bez żadnych "sztuczek" pokazują jak ten obraz faktycznie powinien wyglądać i zapewne nie będzie tez przy nich żadnego zmęczenia wzroku czy innych problemów. A dziś jest tak ze włączasz HDR i odrazu wali po oczach jak nie zbyt nasyconymi barwami które są nienaturalne to oślepia cie w peakach bo muszą kompresować sygnał do tego co potrafi ekran. Chyba najlepszym przykładem jak źle to wszytko działa są tryby dynamicznego mapowania metadanych (nie mylić z metadanymi Dolby Vision) które TV tworzą w czasie rzeczywistym czy tam monitory ale przy tym rozjeżdża się cala dynamika obrazu bo wszytko nagle staje się dwa razy jaśniejsze nie wiadomo po co i co to ma wspólnego z dobrej jakości HDR. To jak z trybami demo w sklepach, wszystkim się podobają i nawet ludzie potem tak w domach oglądają ale dobra lub poprawna jakością obrazu nie ma to nic wspólnego. I nie mowie żeby się zaraz trzymać wytycznych jak od linijki ale włączając HDR odrazu widzę ze coś z tym obrazem jest nie tak, problem ten jest znacznie mniej widoczny przy materiałach Dolby Vision ale jako ze ekrany nadal maja zbyt słabe jasności maksymalne aby odpowiednio wyświetlić pełny zakres HDR to nawet DV jest mocno kompresowany przez co męczy wzrok. Oczywiście można sobie taka matryce przyciemnić tylko ze leci w dół wszytko a nie tylko peak wiec z HDR zostaje jeszcze mniej. I tak człowiek dochodzi do wniosku ze wali go ten cały HDR i zostaje przy SDR, który jest stały i wygląda wszędzie prawidłowo, nie trzeba nic za każdym razem kalibrować jak chcesz w coś grac albo coś ogladac.
    • Jak to może być plaskacz dla Sony? Przecież Sony jest wydawcą i chyba zależy im na dobrej sprzedaży 
    • Bo producenci płyt (ASUS, Gigabyte, MSI) nie trzymają się specyfikacji przy ustawieniach domyślnych. Domyślnie powinien być na i7 14700 PL1=65W i PL2=219W, natomiast TAU=28s (czas po którym powinien się załączyć PL1). Przy takich ustawieniach procesor też dobiłby pewnie do 100 stopni C na Fera, choć na szczęście przynajmniej na chwilę (bo później PL1=65W czyli lód). Podsumowując: producenci płyt chrzanią sprawę po całości, natomiast sam Intel zaleca absurdalne parametry pracy (PL1=65W dla i7 14700 - buahahaha ... no i oczywiście chwilowy wystrzał do 219W też od czapy przy CPU o mocy długotrwałej 65W). W przypadku i7 14700 nonK to PL2=219W. Jeśli ten CPU nie działa na standardowych, zalecanych przez Intel parametrach (PL1=150W, PL2=253W, TAU=56s) to bym go reklamował, bo po prostu jest wadliwy (powinni go pociąć i sprzedawać jako i7 14700 nonK - może by się nie zes.... 😜 przy ustawieniach ze spec.)
    • DEV może również ustalić cenę dla danego rynku osobno, a że nie zrobił tego, to też nie zobaczy mojej kasy prędko.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...