Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Waker

AutoCad a AMD ?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pewne pytanko a pewnie się lepiej znacie ode mnie więc pomyślałem że spytam. Otóż oglądałem dzisiaj pewien laptop z HP wyposażony o ile się nie mylę w AMD turion X2 chyba 2.2GHz , 3GHz ramu , 320GB dysk i kartę Radeon 3650 więc mówię całkiem niezły (jak na laptop). W tym momencie pewien "marketowy spec" stwierdził : niestety nadaje się tylko do wyrzucenia bo ma procesor AMD. Stwierdził że procesory AMD nie nadają się wogóle do AutoCada który to się wogóle nawet nie uruchomi na tym sprzęcie jak również żaden program graficzny. No osobiście nie znam się na AutoCadzie bo nie korzystam z takich programów ale to co powiedział wydaje mi się niewiarygodne. Rozumiem że taki AutoCad może działać sprawniej na Intelu ale żeby wogóle nie poszedł na AMD?? Niech mnie ktoś oświeci jak jest naprawdę bo chciałem go zbesztać ale nie wiem jak jest naprawdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no proszę tak też myślałem. I taki prostak sprzedaje i doradza ludziom w kwesti komputerów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bzdura i tyle w temacie :)

RACJA,taki spec ze żygać się chce,naprawdę brak słów widzę ze intel ciekawą polityke prowadzi,no cóz takie kity to se może bogaczom wciskać co nie maja pojęcia o sprzęcie i ino co drogie to super(intel).

ps.ale mnie wkurzają :mad2: takie typy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz na stanowisko "speca" od komputerów w markecie może załapać się każdy z ulicy, dlatego tak jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz na stanowisko "speca" od komputerów w markecie może załapać się każdy z ulicy, dlatego tak jest :)