Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mardab

Co to za procesor?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam do was pytanie. Kumpel wymienił sobie procesor w kompie a stary przyniósł do mnie żebym go sprzedał na allegro. Nie jestem jednak pewny co to za proc i chciałbym się zwrócić do was o pomoc. Oto zdjęcia procka:

35732de902d78ec6m.jpg0f46cb12ead56a40m.jpg0e3418832345fc4am.jpg

Wydaje mi się że to Athlon Xp(raczej na pewno athlon Xp) 1600+ albo 1400+ ale nie jestem pewny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No właśnie nie byłem pewny a nie znam się aż tak bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Tematy

• Odpowiedzi

• Czytając takie posty przestaje się dziwić, że tylu psycholi w historii ludzkości dało radę przejąć cały świat i obrócić go w gnój. Jak Hitler, Mao czy Stalin zaczynali, to też było: "Przecież to tylko aneksja Austrii, oni i tak są praktycznie Niemcami", "Przecież to tylko Gdańsk, tam i tak prawie sami Niemcy", "Przecież to tylko paru obszarników do roztrzelania, co nam po nich". Gościu, ty musisz mieć naiwność 5 letniego dziecka, jak ty myślisz, że tu chodzi o jakieś szczepienia i że jak się pięknie i grzecznie zaszczepisz, to wrócimy do normalności. Ktoś tu kreci gruby gnój i albo to zatrzymamy, albo nam zbudują druga komunę gdzie urzedas będzie Ci mówić, gdzie możesz pojechać, jakiej muzyki słuchać, co mówić i myslec. Ideologię antyszczepionkowa, jak bym czytał jakies brednie BBC, TVN24 czy innych TVP Info. Po prostu żałość, wbij sobie i tobie podobni też, że większość ludzi którzy nie godzą się na ten cyrk nie maja nic przeciwko szczepionkom, ale do kogo ja to pisze... Doslownie jak bym czytał jakiegoś trolla co sobie robi jaja, ale obawiam się, że ty wierzysz w to co piszesz...