Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sino

Uwaga! Niestaranność TPSA 1,3 -> 1,0 Mb/s

Rekomendowane odpowiedzi

(Edit: problem rozwiązany, ale bez happy endu dla Was, patrz mój post #65)

 

Ten temat kieruję głównie do osób nie znających się na rzeczy i w związku z tym nie wiedzących, że coś jest nie tak oraz nie składających reklamacji na 0800102102.

 

 

:mad2: !!!Uwaga ostatnio TPSA zmniejsza celowo prędkość neostrady!!! :mad2:

Brzmi to jak żart lub moja głopota, ale to prawda. Polega to na ustawianiu nieprawidłowej synchronizacji na porcie na centrali (oraz nieprawidłowego trybu interleaved, czyli ogromnych pingów z 10 ms na 45 ms itp).

 

W efekcie ci co widzieli na dole ekranu 1,3 Mb/s teraz widzą 1,0 Mb/s (640 -> 512, 2496 -> 2048). Wszystko wygląda niby prawidłowo, tyle że technologia ADSL potrzebuje dodatkowych bitów na pewne sprawy (bodajże 2 na każde 8). Więc bez nich TPSA kradnie nam 20% transferu na stałe, od teraz neo 1024 ma maksymalnie 107 kB/s (oraz 32 kB/s uploadu). Dzwońcie na 0800102102 i żądajcie przywrócenia parametrów do poprzednich (czyli prawidłowych), bo inaczej spowolnią nam łącza do 1 bitu/sek też zgodnego z umową.

 

Oto wątki o tym z ostatnich dni, pojawiające się licznie na forach:

http://forum.pclab.pl/t470179.html

http://forum.pclab.pl/t471816.html

http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=15&t=16784

http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?...86&start=60

http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=15&t=16739

http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=15&t=16775

oraz dwa wątki na elektrodzie (ale bodajże regulamin nie pozwala podać tych linków).

Na pewno jest nas więcej (nie znalazłem wszystkiego), tyle że wielu nie pisze, a większość nie wie że zostali oszukani.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od ponad dwóch lat nie ma u nich internetu i naprawdę nie tęskni mi się :) TAki OT :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś przewrażliwiony jesteś, u mnie wszystko w porządku ;)

 

PS, do elektrody możesz podawać, to zupełnie inna tematyka jest.

 

neo-1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na LiveBoxie, przy 2 wlaczonych komputerach wyglada tak:

460669228.png

 

Wiec nie jest zle.

 

Polaczenie z modemem tez jest ok

69940197.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal 1,3Mb/s. Ping w okolicach 60ms, ale mi to rybka, bo nie gram przez sieć.

 

Może jakieś planowane naprawy, o których nie słyszeliśmy, bo nie używamy skrzynki pocztowej TP :E;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat kieruję głównie do osób nie znających się na rzeczy i w związku z tym nie wiedzących, że coś jest nie tak oraz nie składających reklamacji na 0800102102.

Twoja wiedza w tym temacie jest ZEROWA, więc nie bredź o oszustwie i nie wszczynaj paniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym 45ms to nie jest duży ping. Niektórzy mają taki pomiędzy komputerem a domowym routerem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Twoja wiedza w tym temacie jest ZEROWA, więc nie bredź o oszustwie i nie wszczynaj paniki.
Przeczytałeś może łaskawie linki?

 

Prawidłowe prędkości synchronizacji dla różnych usług ADSL to:

neo 128 160/96 fast

neo 256 320/160 fast

neo 320 384/96 fast

neo 512 640/160 fast

neo 640 768/192 fast

neo 1024 1312/320 fast

neo 2048 2496/320 fast

neo 6144 7456/640 interleaved

 

Jak poczytasz linki to zauważysz o co chodzi, ja mam neo 1024 1024/320 interleaved! Już samo przebicie 1024/320 świadczy o złej konfiguracji (powinno być 4x), a interleaved stosuje się tylko gdy jest niski margin (a przy 6144 niemal zawsze jest niski). Jeszcze kilka dni temu wszystkie te osoby z linków miały prawidłowe ustawienia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeczytałeś może łaskawie linki?

 

Prawidłowe prędkości synchronizacji dla różnych usług ADSL to:

neo 128 160/96 fast

neo 256 320/160 fast

neo 320 384/96 fast

neo 512 640/160 fast

neo 640 768/192 fast

neo 1024 1312/320 fast

neo 2048 2496/320 fast

neo 6144 7456/640 interleaved

 

Jak poczytasz linki to zauważysz o co chodzi, ja mam neo 1024 1024/320 interleaved! Już samo przebicie 1024/320 świadczy o złej konfiguracji (powinno być 4x), a interleaved stosuje się tylko gdy jest niski margin (a przy 6144 niemal zawsze jest niski). Jeszcze kilka dni temu wszystkie te osoby z linków miały prawidłowe ustawienia!

A gdzie w umowie masz napisane te swoje mądrości? Na której stronie umowy lub regulaminu? Tak dobrze się znasz na konfiguracji?To pewnie jesteś pracownikiem TPSA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie w umowie masz napisane te swoje mądrości? Na której stronie umowy lub regulaminu? Tak dobrze się znasz na konfiguracji?To pewnie jesteś pracownikiem TPSA.

W umowie (i ogólnie umowach, niekoniecznie z TPSA) nie masz zwykle zapisanych wielu rzeczy, w tym gwarancji dolnej wydolności pasma. To nie znaczy, że wszystko jest w porządku. Zbastuj z tonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiecie, zawsze jest art 56. Kodeksu Cywilnego. Wiadomo, że nie ma się co spodziewać gwarantowanego transferu, ale gdy łącze stale nie trzyma parametrów to już jest przegięcie.

 

Tylko, że groźny to może być H1N1, albo pijany kierowca, a nie spadek prędkości internetu o kilka procent. Nie róbmy paniki, zwłaszcza, że

Uwaga ostatnio TPSA zmniejsza celowo prędkość neostrady

 

można już podciągnąć pod pomówienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bwgg

Downstream Rate: 1312 kbps

Upstream Rate: 320 kbps

 

Jeśli można wiedzieć - gdzie autorze mieszkasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W umowie (i ogólnie umowach, niekoniecznie z TPSA) nie masz zwykle zapisanych wielu rzeczy, w tym gwarancji dolnej wydolności pasma. To nie znaczy, że wszystko jest w porządku. Zbastuj z tonu.

A jaką masz pewność, że nie przeprowadzają modernizacji lub nie mają jakiejś poważnej awarii. A to wszystko jest konieczne do zapewnienia klientowi w ogóle internetu. Możesz mi wierzyć, że najprościej byłoby ich odłączyć np na 2 tygodnie, usunąć awarią a następnie połączyć ich z powrotem. No ale oczywiście to ich sprawa i skandalem jest, że mieszają w ustawieniach użytkowników. :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

 

I jeszcze jedno, do autora postu. Wiesz, że to oszustwo to twoim OBOWIĄZKIEM jest zgłosić to do prokuratury i zmienić dostawcę. A jeśli to nie oszustwo, to TPSA może pozwać cię do sądu i np. zażądać zwrotu utraconych zysków z tytuł twojego pomówienia. W ich przypadku to może być kilka milionów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi sie przypomnialo, to w umowie jest raczej predkosc zawarta jako "do 2MB/s", podobnie z innymi predkosciami, wiec wszystko jest zgodnie z regulaminem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co z tego? Prędkość 1bit/sek też jest zgodna z regulaminem.

 

Downstream Rate: 1312 kbps

Upstream Rate: 320 kbps

Jeśli można wiedzieć - gdzie autorze mieszkasz?

Nie chwalcie się swoimi prawidłowymi parametrami, bo sprawa dotyczy 10 osób z różnych regionów kraju (z których jednej dziś naprawiono), biorąc pod uwagę tych co nie piszą i się nie znają jest to 100-1000 osób, a neostradę ma chyba ze 2 mln osób.

 

Wiesz, że to oszustwo to twoim OBOWIĄZKIEM jest zgłosić to do prokuratury i zmienić dostawcę. A jeśli to nie oszustwo, to TPSA może pozwać cię do sądu i np. zażądać zwrotu utraconych zysków z tytuł twojego pomówienia.
Nie jest to moim obowiązkiem (nie jestem ministrem). A pomówienia żadnego nie ma.

 

Co to ma być, że ja mam się użerać godzinami z niekompetentnymi konsultantami, a potem monterami (potrzeba z 10 reklamacji), żeby odzyskać ukradzione łącze? Nawet w najgorszych czasach przy pingu 300 ms i transferach 1-5 kB/s po 23-ciej dało się grać, bo ping spadał do 10ms, a transfery rosły do 128 kB/s, a teraz nigdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
biorąc pod uwagę tych co nie piszą i się nie znają jest to 100-1000 osób, a neostradę ma chyba ze 2 mln osób.

Bezpodstawne domysły.

 

Nie jest to moim obowiązkiem (nie jestem ministrem). A pomówienia żadnego nie ma.

To gdzie twarde dowody, że to celowe OSZUSTWO, a nie jakieś planowe naprawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie jest to moim obowiązkiem (nie jestem ministrem).

Więc co proponujesz. Bo na razie bredzisz i coś bełkoczesz o niekompetencji TPSA. Słucham jakie masz propozycje rozwiązania problemu "oszustwa" TPSA. Chętnie posłucham kogoś mądrego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiście są duże spadki spowodowane pracami na liniach/centralach - tylko są to sporadyczne sprawy, choć czasami nie powiem trochę denerwujące (przynajmniej w strefie 012).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś przewrażliwiony jesteś, u mnie wszystko w porządku ;)

 

Też mi się wydaję, że to przewrażliwienie. Przecież spadki prędkości się zdarzają od czasu do czasu, to normalne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poza tym 45ms to nie jest duży ping. Niektórzy mają taki pomiędzy komputerem a domowym routerem ;)

 

dokładnie. nazywanie 45ms ogromnym pingiem jest, co by tu nie mówić, śmieszne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest 4,5 raza większy niż dawniej, oraz 1,5 km pokonuje w 45 ms, a następne 300 km pokonuje w 5 ms.

 

To gdzie twarde dowody, że to celowe OSZUSTWO, a nie jakieś planowe naprawy?
Gdy energetyka robi naprawy itp. to kilka dni przed rozwiesza na słupach informacje o tym.

 

TPSA powinna do każdego (z węzła napraw) wysłać emaila na jego skrzynkę na neostrada.pl. U mnie rzekoma modernizacja zakończyła się w piątek po 2 dniach. I co? I nic.

Dowodów twardych nie mam, ale nic nie naprawiają oraz ta zmiana nie ma sensu, jedyny rozsądny sens to: w umowie masz 1 Mb/s to tyle ci dadzą, ale synchro. To coś w rodzaju podpisujesz umowę w radiówce na 1 Mb/s a admin sztucznie przycina ci łącze do 860 kbps, więc nigdy tego nie przebijesz.

 

Oszukanych przybywa, kolejny wysyp wątków i postów, a jak narazie zaledwie jeden reklamujący awarię ma naprawioną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest 4,5 raza większy niż dawniej, oraz 1,5 km pokonuje w 45 ms, a następne 300 km pokonuje w 5 ms.

 

Gdy energetyka robi naprawy itp. to kilka dni przed rozwiesza na słupach informacje o tym.

 

TPSA powinna do każdego (z węzła napraw) wysłać emaila na jego skrzynkę na neostrada.pl.

A kto używa ich maili. Po za tym co to zmienia że coś robią i będziesz miła wolniej. Prąd to nie internet.

U mnie rzekoma modernizacja zakończyła się w piątek po 2 dniach. I co? I nic.

Dowodów twardych nie mam, ale nic nie naprawiają

Znaczy nie widzisz z okna żadnej ekipy z tpsy, ani nie podbili u ciebie karty? To faktycznie nic nie robią.

To coś w rodzaju podpisujesz umowę w radiówce na 1 Mb/s a admin sztucznie przycina ci łącze do 860 kbps, więc nigdy tego nie przebijesz.

Oszukanych przybywa, kolejny wysyp wątków i postów, a jak narazie zaledwie jeden reklamujący awarię ma naprawioną.

W sumie masz rację wszędzie oszuści i spiskowcy. :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...