Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sino

Uwaga! Niestaranność TPSA 1,3 -> 1,0 Mb/s

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie jest 1,3Mbps cały czas więc chyba nie wszystkim to zmienili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest 1,3Mbps cały czas więc chyba nie wszystkim to zmienili

Do czasu. U mnie we Wrocku jeszcze wczoraj było 1,3Mb/s i wszystko działało cacy, a dzis włączam sobie kompa, a tu ni z tego, ni z owego nagle mam 1,0Mb/s i to samo co było tutaj opisywane. Pingi wysokie jak cholera i spadek downloadu. :kwasny:

 

Widac oni tak stopniowo u wszystkich mają zamar zrobić. Zadzwonie do nich po tym długim weekendzie, bo nie chce mi sie z nimi przez weekend scierać, ale po tem ich ostro zjade. Co to ku*wa ma być?? Zamiast iśc do przodu i zwiekszac szybkości, to oni ni z tego ni z owego obniżają. Telekomuna pie**olona. Do tej pory byłem bardzo zadowolony z Neostrady. Mam ją juz ponad 2,5 roku i przez ten czas zawsze miałem maks transfery, nic sie nie rozłączało i ogólnie było git do dziś i miałem nawet ochotę przedłużyć z nimi umowę, która mi sie konczy za ok. pół roku, ale jak oni tak w ch*ja lecą i jak nie uda sie nic u nich zdziałać, to po zakończeniu umowy uciekam do konkurencji. Nie wiem jaki oni mają w tym cel?? :hmm: Przeciez takim działaniem tylko zniechęcają do sienie klientów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram i tez tak zrobie. po 7 latach liczac od zera jak amm neostrade wreszcie sie"prtzejechalem" an ich internecie. Nie bluzgaj an infolini bo do mnie z abluzganie wydzwaniali z grozba ze oddadza rozmowe z infolini do sadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Popieram i tez tak zrobie. po 7 latach liczac od zera jak amm neostrade wreszcie sie"prtzejechalem" an ich internecie. Nie bluzgaj an infolini bo do mnie z abluzganie wydzwaniali z grozba ze oddadza rozmowe z infolini do sadu.

Bluzgać nie będę, ale będe mówił ostro i zdecydowanie, żeby wiedzieli, że nie mają przed sobą kogoś kogo mozna zmyć byle sciemą. ;)

 

Na innych forach znalazłem kilka informacji z podobnymi problemami i niektórzy pisali, że jak ich TP przełączyła w ten tryb Interleaved, to wystarczyło napisac maila do TP z ich strony z opisem problemu i prośbą o przywrócenie trybu Fast i że to wystarczyło. Własnie przed chwilą napisałem takiego maila do TP. Jak po długim weekendzie sie nic nie zmieni, to dzwonie i potraktuje ich ostro i zdecydowanie i zażądam aby mi przywrócili tryb Fast, bo tak nie może być, że mi spowalniaja neta bez żadnej przyczyny i bez żadnej informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bluzgać nie będę, ale będe mówił ostro i zdecydowanie, żeby wiedzieli, że nie mają przed sobą kogoś kogo mozna zmyć byle sciemą. ;)

 

Na innych forach znalazłem kilka informacji z podobnymi problemami i niektórzy pisali, że jak ich TP przełączyła w ten tryb Interleaved, to wystarczyło napisac maila do TP z ich strony z opisem problemu i prośbą o przywrócenie trybu Fast i że to wystarczyło. Własnie przed chwilą napisałem takiego maila do TP. Jak po długim weekendzie sie nic nie zmieni, to dzwonie i potraktuje ich ostro i zdecydowanie i zażądam aby mi przywrócili tryb Fast, bo tak nie może być, że mi spowalniaja neta bez żadnej przyczyny i bez żadnej informacji.

Noglbys mi na PW przeslac jak ladnie to napisales do nich bez swoich danych bo tez do nich to wysle??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie nadal jest 1,3

To sie ciesz farciarzu, ale co bedzie po weekendzie majowym jak ci zwolni?? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Noglbys mi na PW przeslac jak ladnie to napisales do nich bez swoich danych bo tez do nich to wysle??

Napisałem do nich z podaniem danych, bo inaczej, to skąd by wiedzieli o którego abonenta chodzi. Napisałem z tego wniosku co sie wysyła zapytania do TP. Tam sie podaje imię, nazwisko, miejscowość, jaki nr. telefonu itd.

 

A co do treści, to napisałem, że moje łacze zostało przełączone w tryb Interleaved bez mojej wiedzy, ani żadnej informacji, a internet w tym trybie jest dla mnie nie do przyjęcia ze względu na bardzo duże pingi i zbyt mały download i na razie grzecznie poprosiłem o przełączenie z powrotem na tryb Fast, ponieważ od ponad 2,5 roku, od kąd mam internet z TP łącze działało u mnie w tym trybie i nie sprawiało żadnego problemu.

 

Na razie jak widać poprosiłem grzecznie i czekam na efekt. Jak po weekendzie nic sie nie zmieni i odpiszą mi wciskajac jakiś kit, że u mnie inaczej łącze nie może działać, to wtedy dzwonie do nich i juz taki miły nie będe. ;)

 

EDIT:

 

I wysłanie maila do TP pomogło. Dziś tj. 3.05.2009 włączam sobie kompa i z powrotem mam tryb Fast, pingi duzo niższe, download znowu na poziomie 125-135 kB/s, a przy lączeniu z netem z powrotem wyswietla mi się 1,3 Mb/s. Wiec nie ma co sie martwic zbytnio jesli komus włączą tryb Interleaved, bo wystarczy jeden telefon do nich, lub mail z prośbą o przywrócenie trybu fast. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisałem do nich z podaniem danych, bo inaczej, to skąd by wiedzieli o którego abonenta chodzi. Napisałem z tego wniosku co sie wysyła zapytania do TP. Tam sie podaje imię, nazwisko, miejscowość, jaki nr. telefonu itd.

 

A co do treści, to napisałem, że moje łacze zostało przełączone w tryb Interleaved bez mojej wiedzy, ani żadnej informacji, a internet w tym trybie jest dla mnie nie do przyjęcia ze względu na bardzo duże pingi i zbyt mały download i na razie grzecznie poprosiłem o przełączenie z powrotem na tryb Fast, ponieważ od ponad 2,5 roku, od kąd mam internet z TP łącze działało u mnie w tym trybie i nie sprawiało żadnego problemu.

 

Na razie jak widać poprosiłem grzecznie i czekam na efekt. Jak po weekendzie nic sie nie zmieni i odpiszą mi wciskajac jakiś kit, że u mnie inaczej łącze nie może działać, to wtedy dzwonie do nich i juz taki miły nie będe. ;)

 

EDIT:

 

I wysłanie maila do TP pomogło. Dziś tj. 3.05.2009 włączam sobie kompa i z powrotem mam tryb Fast, pingi duzo niższe, download znowu na poziomie 125-135 kB/s, a przy lączeniu z netem z powrotem wyswietla mi się 1,3 Mb/s. Wiec nie ma co sie martwic zbytnio jesli komus włączą tryb Interleaved, bo wystarczy jeden telefon do nich, lub mail z prośbą o przywrócenie trybu fast. :)

Mi router non-stop podaje, ze mam 1.3 Mb/s wiec nie wiem czy warto, zebym do nich pisal tego maila jak myslisz?? Mam pingi rzedu ponad 100 i download maks 122KB/s od jakiegos 8-10 marca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja napsiałem tak:

 

Moje łacze zostało przełączone w tryb Interleaved bez mojej wiedzy, ani żadnej informacji, a internet w tym trybie jest dla mnie nie do przyjęcia ze względu na bardzo duże pingi i zbyt mały download. PRosze o przełaczenie w tryb Fast ponieważ do okolo 8-10 marca 2009 wszystko chodizło dobrze z transferem rzedu 129-130 KB/s i pingami ponizej 50 ms." Zobaczymy ich reakcje. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja napsiałem tak:

 

Moje łacze zostało przełączone w tryb Interleaved bez mojej wiedzy, ani żadnej informacji, a internet w tym trybie jest dla mnie nie do przyjęcia ze względu na bardzo duże pingi i zbyt mały download. PRosze o przełaczenie w tryb Fast ponieważ do okolo 8-10 marca 2009 wszystko chodizło dobrze z transferem rzedu 129-130 KB/s i pingami ponizej 50 ms." Zobaczymy ich reakcje. :)

Napisałem do nich bardzo podobnie jak Ty i u mnie to poskutkowało. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisałem do nich bardzo podobnie jak Ty i u mnie to poskutkowało. :)

Jak bede mial tyle szczescia co Ty to masz virtualne piwko ode mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec TPSA zareagowala telefonem na moje maile od fachowców z centrali i odpowiedzieli:

 

  1. Mam ustawione na Fast
  2. Powinienem w routerze ustawic PPPoE, LLC gdyz tak przekonfigurowlai porty na centrali do ktorej moja linia podlaczona jest.
  3. Wiekszej predkosci jak 122KB/s nie uzyskam poniewaz linia jest slabej jakosci od centrali do skrzyneczki mojej i narazie wymiana jej jest nie wiadoma
  4. Pingi po zmianie na PPPoE, LLC spadly z 50 ms na 20 ms ponizej screen.

 

pingihv.jpg

 

Wiec przezyje te 6 KB/s jakos, ale pingi jak dla mnie sa idealne teraz prawda??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Potwierdzam, ze ma miejsce taka praktyka, u mnie ostatnio modem przesynchronizowal sie na 6144 zamiast 7450 przy 6mbit/s - a dodatkowo zaczely sie problemy z rozlaczaniem, ktorych wczesniej nie bylo... po intwerwencji na Smierdzacej Linii Pan przestawil mi port z powrotem na wlasciwa predkosc i modem zsynchronizowal sie poprawnie na 7450 jednak problemy z rozlaczaniem sa nadal a idioci z TP twierdza, ze nagle linia zrobila sie za dluga na 6mbit mimo, ze pare miesiecy wczesniej smigala pieknie. Mam juz na nich sposob - dwa odpowiednio dobrane kondensatory wpiete w obie zyly linii i kawal solidnego drutu w ziemie - jutro przystepuje do dziela i niech sie TP wypcha ze swoimi technikami od siedmu bolesci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie narzekam przestawilem na PPPoE, LLC multipleksowanie i timingi sa OK, a predkosc coz 6 KB/s to nie masakra jakas, zreszta router synchronizuje sie prawidlowo i nie rozlacza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tam nie narzekam przestawilem na PPPoE, LLC multipleksowanie i timingi sa OK, a predkosc coz 6 KB/s to nie masakra jakas, zreszta router synchronizuje sie prawidlowo i nie rozlacza :)

 

U mnie download na 1 mega dochodzi do 135 kB/s, ale pingi mam nieco wieksze jak Ty. A jaki ten PPoE ustawiłeś. Bo z tego co sie orientuje, to jest PPoE LLC 35, PPoE LLC 8 itd. Ja nie mam routera, ale podczas instalacji sterownika modemu ADSL też trzeba własnie to wybrac i ja wybrałem PPoE LLC 35, bo tak podobno ma być, ale czy na pewno, to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na infolini TPSA 0800 102102 twierdza, ze ADSL Margin - up= 44.5 dB mam za wysoki bo dla 2 mega uznaje sie granice 40 dB czy to prawda ?? - pytanie kieruje do rzekomego technika z TPSA tutaj w tym watku irzekomo do centraliz ich pomiarow na infolini mam 3.5 km czyli za daleko dla 2 mega czy to tez prawda??

 

U mnie download na 1 mega dochodzi do 135 kB/s, ale pingi mam nieco wieksze jak Ty. A jaki ten PPoE ustawiłeś. Bo z tego co sie orientuje, to jest PPoE LLC 35, PPoE LLC 8 itd. Ja nie mam routera, ale podczas instalacji sterownika modemu ADSL też trzeba własnie to wybrac i ja wybrałem PPoE LLC 35, bo tak podobno ma być, ale czy na pewno, to nie wiem.

PPPoE LLC 0, 35 to bez zmian., ale musisz miec centrale z urzadzeniem jakims gigabit i portem skonfigurowanym pod PPoA dla twojego nr telefonu (lini). Do tej centrali co ja jestem podlaczony napisali dla 0800102102 ze ponad polowie klientom juz to wymienili.

 

Witam znowu wiec okazalo sie w drugim miejscu awaria lini jutro dokoncza naprawiac montezy. Pomiarowce namierzyli, znalezli, wybadali idealnie awarje :)

 

Teraz ciekawostka co do aprametrow mojego routera - parametry lini:

 

Parametry odczytane z routera:

Up - odbieranie down - wysylanie

DSL Noise Margin: 23.0 dB 44.5 dB

DSL Attenuation: 20 dB 24.0 dB

 

Parametry wedlug danych z centrali odczytywane za pomoca mojego routera (przyjzyj sie dokladnie router podaje na skoske :P:):

(analogicznie do tego co na gorze up i down)

DSL Noise Margin: 23.0 dB 24.0 dB

DSL Attenuation: 44.5 dB 20.0 dB

 

wiec wychodzi na to ja popatrzycie na moje dane z routera z przed paru dni, ze mialem idealne i dlatego mam 2 mega od dzis jako migracje do 2 mega z 1 mega i pingi nie przekraczajace 70 ms i download 246KB/s

 

Wedlug technikow odleglosc jest 3.3 km i ze wzgledu an slabe serwery i obciazone serwery TPSA taka predkosc to maks.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A standardowy, bidny modem ZXDSL 852 też można jakoś skonfigurować? Czy mam tylko maila do nich pisać? Jeśli tak, to gdzie się w te ustawionka wchodzi? ;)

 

Jeszcze jedno - czy dupny modem za złotówkę by Zółte Ludziki może mieć wpływ na to, że dosyć często rozłącza mi się net?

 

Edit: A jeśli będę wymieniał ten modem (bo już chyba 2 lata ma), to na jaki mam wymenić? Z tych neostradowych ofc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A standardowy, bidny modem ZXDSL 852 też można jakoś skonfigurować? Czy mam tylko maila do nich pisać? Jeśli tak, to gdzie się w te ustawionka wchodzi? ;)

 

Jeszcze jedno - czy dupny modem za złotówkę by Zółte Ludziki może mieć wpływ na to, że dosyć często rozłącza mi się net?

W tym modemie kliknij na tot akie cos kolo zegarka zo pokazuje czy sie modem zsynchronizowal i tma pamietam, ze sa ustawienia PPPoA i PPPoE, ale moge sie mylic bo go dawno uzywalem. Modem moze rozlaczac bo mzoe slabo tlumic sygnal, ale z testowanych przez emnie Sagem Fast 800, SpeedTouch i ten ZXDSL mi kiedys przerywal tylko Sagem Fast 800 gdzie wymieniono mi an SpeedToucha i bylo OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym modemie kliknij na tot akie cos kolo zegarka zo pokazuje czy sie modem zsynchronizowal i tma pamietam, ze sa ustawienia PPPoA i PPPoE, ale moge sie mylic bo go dawno uzywalem. Modem moze rozlaczac bo mzoe slabo tlumic sygnal, ale z testowanych przez emnie Sagem Fast 800, SpeedTouch i ten ZXDSL mi kiedys przerywal tylko Sagem Fast 800 gdzie wymieniono mi an SpeedToucha i bylo OK.

 

Miałem Fasta 800 i też mi przerywało połączenie, chociaż znacznie rzadziej, zwłaszcza jak jeszcze był nowy. To samo zresztą z ZTE, bo na początku działał nieźle.

 

Zobaczę jak będzie net chodził na tym LLC (w menadżerze zadań dopiero to znalazłem), chociaż oczywiście jest 1,0 zamiast 1,3. Widać też będę do nich musiał napisać i przy okazji się spytam jak jest z tym rozłączaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem Fasta 800 i też mi przerywało połączenie, chociaż znacznie rzadziej, zwłaszcza jak jeszcze był nowy. To samo zresztą z ZTE, bo na początku działał nieźle.

 

Zobaczę jak będzie net chodził na tym LLC (w menadżerze zadań dopiero to znalazłem), chociaż oczywiście jest 1,0 zamiast 1,3. Widać też będę do nich musiał napisać i przy okazji się spytam jak jest z tym rozłączaniem.

Dzwon na infolinie 0800102102 masz zle skonfigurowany port jak masz przy polaczeniu 1,0. A co do rozlaczania tez tam zglos to wina w takim razie ewidentnie lini. Jak mieszkasz w bloku to tez sie mogla uskzodzic,a jak w domku to an twojej dzialce moze byc zwlaona u mnie byla w 3 miejscach uszkodzona i chula idealnie teraz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
żeby już tu nie pisać

-> http://forum.pclab.pl/t475092.html

zobaczcie na mój problem i co sugerujecie?? zadzwonić i "porozmawiac" i chciec spowrotem swoje predkosci czy co??

 

Sugeruję to, co jest na górze tej strony. Czyli napisać i w miarę uprzejmie poprosić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sugeruję to, co jest na górze tej strony. Czyli napisać i w miarę uprzejmie poprosić ;)

czyli lepiej napisać o nich niż zadzwonić na "błękitną linię" ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli lepiej napisać o nich niż zadzwonić na "błękitną linię" ??

Blekitna linia to nie pomoc techniczna neostrady. Pomoc techniczna neostrady to 0800 102102 za darmo. Ja pisalem kilkakrotnie i dzwoniono do mnie, ze zneostrada tod zwonic na pomoc techniczna i sie zgadza. Sprawdzi parametry i czy mas ztryb fasy oraz czy mas zmiec ustawione PPPoE czy PPPoA takze polecma infolinie techniczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...