Skocz do zawartości
Nesti

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

Na serio zacnie się teraz gra, chyba najładniejsza obecna gra :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Przy Frapsie też można rozróżnić, cyferki przy DX10 i 11 są na czarnym tle.

 

i5 @ 4 GHz, Ram @ 2000 MHz CL9, GTX460 1GB @ 900/2200, ForceWare 275.33

1920x1080, DX11, Ultra, tekstury HD, rozmazywanie średnie:

 

In at the Deep End :

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

7353, 287375, 18, 51, 32.449

 

Second Chance :

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

19353, 467344, 22, 48, 30.319

 

crysis22011070313351139.th.jpgcrysis22011070311340713.th.jpgcrysis22011070311421695.th.jpg

 

Na pewno gdzieś w późniejszych etapach będą większe spadki, jak np. w C1 podczas walki na lotniskowcu z egzoskafandrem obcych.

Edytowane przez Satyavan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ta teselacja wam zamydlila oczy :E :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwny problem. Po zainstalowaniu wszystkich rzeczy potrzebnych do DX11 gra po jakimś czasie zawiesza się (czarny ekran) w tle słuchać dźwięk. Co dziwne występuje to tylko w trybie single.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JamesSeth opcje zaawansowane grafiki obróbka - bardzo wysoka - gra dostaje kopa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W prologu pod woda miałem jeden jedyny spadek do 19, później już nigdy nie spadało poniżej 30.

 

Takie bajki to opowiadaj ziomkom z piaskownicy :E

 

2500K @ 4,5GHz, 8GB 1600MHz Cl9, 6950 2GB kręcony na 880MHz/5600MHz i średnio 40-70 fps a gdy podejdzie się w jakieś miejsce z ciężką teselacją (która swoją drogą tej gry i tak nie ratuje bo jest słabiutka a do tego zielone szlaki pocisków to śmiech na sali) to potrafi schrupać nawet do 15 fps i gram w 1360x768... nawet biorąc poprawkę na lepszą teselację u nV to i tak nie ma fizycznie prawa byś nie miał spadków poniżej 19 fps na GTX460...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie bajki to opowiadaj ziomkom z piaskownicy :E

 

2500K @ 4,5GHz, 8GB 1600MHz Cl9, 6950 2GB kręcony na 880MHz/5600MHz i średnio 40-70 fps a gdy podejdzie się w jakieś miejsce z ciężką teselacją (która swoją drogą tej gry i tak nie ratuje bo jest słabiutka a do tego zielone szlaki pocisków to śmiech na sali) to potrafi schrupać nawet do 15 fps i gram w 1360x768... nawet biorąc poprawkę na lepszą teselację u nV to i tak nie ma fizycznie prawa byś nie miał spadków poniżej 19 fps na GTX460...

Ślepy jesteś ? Chyba wyraźnie napisałem, że za mną dopiero 2 misje ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do tego zielone szlaki pocisków to śmiech na sali

Masz na myśli tą nieobowiązkową opcję, z której możesz w ogóle nie korzystać? Poza tym pokaż mi grę, która w większym stopniu korzysta z teselacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli tą nieobowiązkową opcję, z której możesz w ogóle nie korzystać? Poza tym pokaż mi grę, która w większym stopniu korzysta z teselacji

 

Tak, nie wiem co to za idiotyczny pomysł z tymi zielonymi szlaczkami po pociskach. Nie widzę opcji niekorzystania z tego bez utraty innych efektów:

 

Object: Tessellation, Parallax Occlusion Mapping

Particles: Shadows, Particle Motion Blur

Post Processing: High Quality Motion Blur and DOF

Shading: Contact shadows, Realtime Local Reflections

Shadows: Realistic Shadows with Variable Penumbra

Water: DX11 version of ocean and water volumes

 

@ satavan - już na początku są fragmenty, w których można dostrzec na tyle silną teselację, że zarżnie ci ten komputer więc nie pisz bzdur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pojawiły się już jakieś pierwsze mody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shocked.gif To mów tak od razu, że jest!

Nie chce mi się czytać - SDK też jest?

Jezeli pytasz o Samodzielny sdk do CE3 to jeszcze nie ma. Trzeba na niego jeszcze troche poczekac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie wiem co to za idiotyczny pomysł z tymi zielonymi szlaczkami po pociskach. Nie widzę opcji niekorzystania z tego bez utraty innych efektów:

 

Object: Tessellation, Parallax Occlusion Mapping

Particles: Shadows, Particle Motion Blur

Post Processing: High Quality Motion Blur and DOF

Shading: Contact shadows, Realtime Local Reflections

Shadows: Realistic Shadows with Variable Penumbra

Water: DX11 version of ocean and water volumes

 

Przecież te zielone ślady po pociskach to upgrade nanosuita. Możesz tego w ogóle nie wykupować, a jak wykupisz przypadkiem, to możesz w każdej chwili wyłaczyć. Co mają do tego te efekty, które wymieniłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zobacz jeszcze raz jak pod względem designu wyglądają zamknięte pomieszczenia w jedynce, a jak w dwójce:P A otwarte levele to już w ogóle kosmos. Te w dwójce są takie wielopoziomowe i w ogóle ciekawie zbudowane, a w jedynce masz po prostu las i idziesz przed siebie. Jeśli C2 jest w czymś znacznie lepszy od C1, to właśnie w level designie

 

Trudno mi się wypowiadać na temat zamkniętych pomieszczeń w 1 bo tam ich prawie w ogóle ni było. Tylko chatki i jaskinie, które były całkiem ciekawe. Natomiast C2? Wnętrza fajnie wyglądały jedynie te rozwalone, ale że całość była przepakowana

HDR odbierało to dość przyjemność z grania. W dodatku wszędzie było za dużo tych drutów, słupków, rur, rusztowań i innego badziewia, które tylko blokowało ruch a strzelać przez to też nie przyjemnie szło. Do klaustrofobicznego Dooma 3 czy Feara się chowa (tam to była zabawa :D ) Co do reszty to te budynki też nic ciekawego, ot zwykłe kamienice. Walk tam prawie się w ogóle nie toczyło, więc trudno tu rozmawiać o walorach designu. Były jeszcze te śmieszne sklepiki przy ulicach, ale tu też śmieszna sprawa bo na ulicy słońce wali, a jak się weszło do środka to egipskie ciemności rozświetlane lampkami (których miałem już dość). Wiem, że to tez niby nie level design, ale jednak zniechęcało.

 

Jeśli chodzi o przestrzenie otwarte to crysis jest tutaj wzorem do naśladowania. To nie tylko dżungla i plaża. Obszar jest bardzo duży, przypomina budową świat rzeczywisty i jest bardzo naturalny (każda rzeczka, kamień, skała jest bardzo wiernie oddana), ale przy tym nie jest zbyt rozległy i nudny. Każde miejsce jest trochę inne, ma swój taki urok, że jak się gra na v.high to by się co chwila tylko screeny pstrykało. Grałeś może kiedyś w the Huntera? Tam jest realizm oddany na maxa (w końcu symulator), tylko że mapę znają chyba tylko twórcy a sam teren się powtarza i ma się uczucie monotonni.  Crysis 1 to taki złoty środek. A w C2 jakie masz otwarte tereny? 2 skrzyżowania odcięte od reszty miasta gruzami, albo bezczelnie metalowymi ścianami. A jak już są jakieś trawki czy coś (ostatnia misja) to też ma się uczucie ciągłego przytłoczenia. Ogólnie C2 jest zrobiony na zasadzie korytarz -> wolna przestrzeń -> korytarz -> wolna przestrzeń. Gdzie korytarze są miejscami idealnymi do ustawiania skryptów zbliżeniowych. Idealny przykład: Początkowa mapa, ta w której rozbił się pojazd ufolców na samym początku. Gdy już się zbliżamy do końca mapy i idziemy taką dolną ulicą (na której będziemy pierwszy raz walczyć z kilkoma alienami) w pewnym momencie musimy przejść przez wrak autobusu. I w momencie gdy przez niego przechodzimy z całej mapy wyłącza się dym i kurz, który pojawił się przedtem jak alien na nas skoczył. Taka budowa nie dość, że nas ogranicza (bo masz jedną stronę do ataku, wyjątek że więcej, ale to i tak się trzeba skradać z cloackiem) to nie możesz sobie zaatakować z tej strony co chcesz, tylko się chować w tym korytarzu, bo inaczej cię od razu rozwalą, a na środku nie będzie za czym się schować. Już sam fakt, że nie ma czym jechać jest dołujący. Otwarta przestrzeń w C2 ma max 2Ha. W jedynce natomiast ona się ciągnie cały czas i to są Km2.

Edytowane przez karolthas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy w mieście, a droga rozgrywki jak na torze w NFS :( Niestety model CODowy w tej grze nie sprawdza się. Mam nadzieję, że panowie c CT przestaną się wygłupiać i następny Crysis będzie miał swój własny charakter znany z pierwszej odsłony, a nie jak teraz kopia konkurencji przez co 8/10 to maksymalna ocena jaką tej grze można dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otwarta przestrzeń w C2 ma max 2Ha. W jedynce natomiast ona się ciągnie cały czas i to są Km2.

Ograniczenia wynikające z takiego a nie innego umiejscowienia akcji. Z jednej strony mamy mniejsze tereny, ale są one bardziej napakowane atrakcjami, niż całe levele w C1. No i właśnie tu wkracza ten level design. W jedynce mieliśmy po prostu dużą wyspę. Niby było ładnie i klimatycznie, ale nie powiedziałbym, że designerzy wykazali się tutaj polotem. Zwykła wyspa jak każda inna. Z kolei w C2 zburzone miasto pozwoliło designerom na trochę większą swobodę. Szczególnie spodobał mi się rozdział Dark Heart, a konkretnie fragmenty outdoor. Takiej wielopoziomowości nie było w pierwszym Crysisie. W ogóle nie widziałem takich poziomów w innych grach na PC. Zwykle levele są proste jak drut i tylko czasem znajdzie się jakiś szyb wentylacyjny a w C2 przechodzę płynnie z wędrówki po tunelach, do wspinania się pod górę po zawalonych ulicach. To jest właśnie ciekawy level design. Gdyby połączyć to z pozorną otwartością pierwszego Crysisa, to już w ogóle byłby cud, miód i orzeszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się komuś przyda. Miałem problem z czarnym paskiem na górze ekranu. Tak jak ktoś wcześniej poradził zmniejszyłem rozdzielczość, udało się usunąć pasek. Trochę pograłem, wyszedłem. Po powrocie do gry, przy rozdzielczości, na której wcześniej nie było paska - znowu się pojawił. Próbowałem kilku rozdzielczości - cały czas pasek. Postanowiłem wrócić do natywnej rozdzielczości i pasek zniknął !

Być może znowu się pojawi, ale będę już wiedział co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak włączyć AA? Trzeba wymusić w CCC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jestem pewien, że uda mi się odpalić ultra textures na 32 bitowej siódemce. Skoro udało mi się oszukać sterowniki tak by te od 64 bitowej karty potrafię zainstalować na 32 bitowy system (na każdym radku i każdym geforcie) to na pewno uda mi się zainstalować te tekstury na 32 bitowym systemie. Jutro jak wrócę do domu to to obczaję. Jak się to uda (czego jestem prawie pewien) to napiszę jak to zrobić :)

PS - Kadajo, jak widzisz, Twoje przypuszczenia odnośnie tego, że DX11 w tej grze nic nie zmieni było bardzo mylne. Jest to najładniejsza gra jaka jest na rynku i na pewno tak będzie do czasu wyjścia Battlefielda 3 :)

Edytowane przez HDR'o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JaN008 Opcje zaawansowane i ustawienia obróbka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czemu wszyscy twierdza iz bf3 bedzie ładniejszy ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak włączyć AA? Trzeba wymusić w CCC?

Wpisz w konsoli:

r_postMSAA 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Muszę się pochwalić

crysis22011070317384942.jpg

pierwsze wygrane instant action

:cool:

Edytowane przez chmielu1258

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czemu wszyscy twierdza iz bf3 bedzie ładniejszy ;d

 

Pobier sobie Trailer w FullHD (2gb) z BF3 to zobaczysz, niezmienia to faktu że crysis po tych patchach wygląda obłędnie, a levele w nocy są niesamowite. Jak pokaża jakąś nocną mape z BF3, to będzie można porównać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...