Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Andrew2

Silent Hunter 5 - Temat Główny

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że ta gra może na tym forum nie cieszyć się zbytnim zrozumieniem zwłaszcza dla tego iż jest to jedna z tych niszowych produkcji które są tylko dla wyselekcjonowanego grona graczy lecz ta część ze swoją filmowością może zaciekawić nie tylko starych wyjadaczy konserw i spleśniałego chleba.

 

Otóż panowie szykuje się wielka rewolucja w całej serii Silent Huntera.

Wreszcie będzie można spokojnie przechadzać się po całym okręcie podwodnym od dziobowych wyrzutni torped po maszynownię, po raz pierwszy załoga będzie realnie żyła nie będzie cały czas stała na jednym stanowisku lecz marynarze wreszcie będą się poruszać po całym okręcie będą rozmawiać ze sobą i reagować w różnoraki sposób na różne zagrożenia.

 

W obecnej chwili jeszcze niema za dużo informacji o tej grze ale pojawił się filmik zapowiadający.

Premiera została zapowiedziana na pierwszy kwartał przyszłego roku.

 

Link do filmiku.

http://www.youtube.com/watch?v=OZDAlsUCvMs

 

Zapraszam wszystkich do dyskusji!

 

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do dyskusji i spekulacji na temat tej gry.

silent_hunter_5_07.jpg

silent_hunter_5_06.jpg

silent_hunter_5_04.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o jaka mila niespodzianka :)

mam nadzieje ze powroca do korzeni, bo najprzyjemniej mi sie gralo w dwojke. Ilez ja godzin spedzilem nad ta gra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o jaka mila niespodzianka :)

mam nadzieje ze powroca do korzeni, bo najprzyjemniej mi sie gralo w dwojke. Ilez ja godzin spedzilem nad ta gra...

 

Trójka też była strasznie miodna, szczególnie z modami poprawiającymi rozgrywkę, bugi i wygląd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spowrotem gra powraca do Kriegsmarine co bardzo cieszy graczy ale wydaje mi się że nie jest do końca wykluczone że będzie możliwość poprowadzenia jednostek aliantów.

Co cieszy to to ze producent chwali się ze AI wroga będzie lepsze niż w poprzednich częściach.

Wydaje mi się że Ubisoft przejeło się tą produkcją gdyż poprzednie części bardzo dobrze się sprzedawały i zachęciły do gry nie tylko typowych fanów symulatorów ale i co poniektórychg zwykłych graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spowrotem gra powraca do Kriegsmarine co bardzo cieszy graczy ale wydaje mi się że nie jest do końca wykluczone że będzie możliwość poprowadzenia jednostek aliantów.

Co cieszy to to ze producent chwali się ze AI wroga będzie lepsze niż w poprzednich częściach.

Wydaje mi się że Ubisoft przejeło się tą produkcją gdyż poprzednie części bardzo dobrze się sprzedawały i zachęciły do gry nie tylko typowych fanów symulatorów ale i co poniektórychg zwykłych graczy.

 

Coś mi się wydaje, ze SH4 słabo się przyjął. Ja np. nie mogłem ogarnąć okrętów innych, aniżeli niemieckie :E nie wiem dlaczego... Ale poprzednie części SH były naprawdę niezłe.

 

Koła na nowo nie będą odkrywać. Będzie lepsza grafika, model zniszczeń, poprawiona fizyka, AI - czyli to, co wymaga większych mocy obliczeniowych i to, czego można wymagać od kolejnej gry z serii. Najbardziej mnie interesuje, co będzie naprawdę nowego, bo przechodzenie się po pokładzie to trochę mało :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trójkę grałem długo, ale za kija nie mogłem włączyć modów bez występowania błędu gry co 5 minut. Wgrywanie modów tutaj jest tak nieprzyjazne że dałem sobie w końcu spokój.

 

Uwielbiałem patrzeć jak torpeda uderza w tankowiec, ale już widok znikającego w głębi oceanu kadłubu wywołuje u mnie mdłości.

 

Pewnie i w tym przypadku gra będzie zdatna na dłużej niż na tydzień grania tylko z modami. Swoją drogą to smutne że tylko ciężko zmodowana daje radę. Z mojego punktu widzenia to lenistwo producenta.

 

Czwórka ma fatalną grafikę, daleko gorszą niż trójka, nie mogłem na to patrzeć. Z filmiku można wynieść że jest ten sam może trochę podrasowany engine.

 

 

Brakuje mi dużo, naprawdę dużo.

 

1. Wilcze stada.

Mają coś takiego zaimplementować i już.

 

2. Wsparcie lotnicze.

No chyba jednak te niemieckie Condory coś robiły.

 

3. Model uszkodzeń.

Moja łódź ma to zrobione dobrze, ale statki już o wiele gorzej.

Ile muszę walić we frachtowiec z pokładowego żeby zatonął to to śmieszne jest.

 

4. Komunikacja radiowa ma być użyteczna, zamiast stanowić zwykłą makietę jak dotychczas.

 

5. Interfejs zezłomować, przejąć ten z jedynki (wzór).

 

6. Dźwięki kuleją. Mają być krzyki "ALAAAAAARM!!!!!!!!!!!!!!!!" jak w Das Boot, dym, panika. Ma być strach i patrzenie na sufit, mocne wstrząsy.

 

7. Krowy mleczne. Jeżeli w czwórce są to przepraszam a jak nie ma to też bez tego ani rusz!

 

 

Na koniec jakość wykonania.

Jeszcze nie było (poza 1-nką) części takiej co by nie miała 5ciu łatek do normalnej funkcjonalności. Gra ma działać to podstawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm...również czekam na 'piątkę'. Ostatnie części mnie trochę odrzuciły.

I szczerze pisząc...nie wierzę, że będzie dobrze. Wydawca znowu wyprodukuje kaszankę, ma w tym wprawę niestety...

 

...ale sprawdzić, to właśnie i tak sprawdzę po premierze. A może się mylę? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SH2 ehh to były czasy... ile godzin się spędziło na polowaniu na okręty wroga :E potem niestety z każdą odsłoną było już coraz gorzej. Jeśli piątka będzie wyglądała tak jak pisze Andrew2 to może być całkiem miodnie :)

 

Everyman oczekuje dokładnie tego samego :D ALAAAARM!!!!! i rozprzestrzeniająca się panika wśród załogi :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3. Model uszkodzeń.

Moja łódź ma to zrobione dobrze, ale statki już o wiele gorzej.

Ile muszę walić we frachtowiec z pokładowego żeby zatonął to to śmieszne jest.

akurat obrazenia dziala pokladowego sa dobrze odwzorowane. To byla kompletnie nieprzydatna bron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał aby wreszcie było widać poziom wody na okręcie gdy pojawią się przecieki a nie tak jak w poprzednich częściach że wszystkie przedziały zalane a jak się przechadza to suchutko. No i krowy mleczne też by się przydały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie. U-booty powracają! :D Grafika wygląda świetnie, tylko żeby tak samo świetnie było z optymalizacją. No i niech zrobią niemieckie dialogi bo mocno ubędzie na klimacie :P

Gra roku 2010? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam osobiście wydaje się, że cała ta filmowość i przechadzanie się po okręcie to tak raczej na rzecz trailera :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gra roku 2010? :E

 

Jeśli będą oryginalne [Niemieckie] dialogi i dobrze odwzorowane zachowanie załogi [strach, pełna mobilizacja itp.] to dla mnie na pewno będzie to grą roku :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie to samo, co zawsze...imo..niestety...dadzą parę bajerów dla dx 10 itp.

czyli nadal brak:

 

porządnego dźwięku, współpracy pomiędzy jednostkami|(lampy + syreny), realnego feelingu pobytu na łodzi(vide b17, jeśli chcecie wiedzieć, co mam na myśli mówiąc o feelingu), paru giga radyjek, konkretnego modelu zniszczeń, znowu trzeba będzie liczyć na mody..

 

pamiętam po III jak oczekiwałem na IV..i dostaliśmy praktycznie to samo + graficzne bajerki, i to też niezazbytnio.

 

polecalbym twórcom pograć w bioshock I cryostasis, coby moze zyskać wyobrażenie, co się dzieje, gdy jest wewnątrz lokacji(tu łodzi)..woda...i jak brzmi DŻWIĘK fantastycznie podkreślający to, co widzimy..

 

ja chcę widzieć panikę w zalewanej łodzi + wrażenie tego koszmaru, ktory pochłonął paredziesiąt tysięcy ludzi, nie fire'n forget gierki, znowu.

a bez KOMPLETNIE nowego silnika NIE ZROBIĄ tego(na bank nie zobaczymy gościa biegnącego w panice z kluczem, nurkujacego w lodowatej wodzie, by cosik dokręcić).

 

wg. mnie, po prawie 30 latach rozwoju rozrywki komputerowej, czas na cosik bardziej ambitnego W KOŃCU....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tu dorzucam jak autor pewnej zapowiedzi opisał cechy gry.

 

Kluczowe cechy Silent Hunter 5:

 

* Patrz na świat oczyma kapitana: przechadzaj się po – odtworzonej w detalach – łodzi podwodnej. Jako kapitan masz dostęp do każdego zakamarka okrętu.

* Zostań dowódcą: wejdź w interakcje z załogą – obserwuj, jak jej członkowie wykonują codzienne zadania, jak radzą sobie ze presją i lękiem na małej przestrzeni okrętu podwodnego. Korzystaj z nowego systemu wydawania komend.

* Strategie wojenne: wybierz własną strategię, wyznacz cele i prowadź dynamiczne kampanie.

* Reakcje wroga: sięgnij po nowe lokacje i możliwości, tak jak okręty Aliantów dostosowują

* się do sytuacji, by cię dopaść. Twoje działania mają bezpośredni wpływ na przebieg bitew.

* Nowy interfejs: urządzaj polowania na jednostki przeciwnika, korzystając z nowego interfejsu. Teraz nawet nowicjusze – nie gubiąc się w detalach - mogą dowodzić łodzią podwodną. W trybie eksperckim (expert mode), doświadczeni gracze otrzymają wystarczające informacje i kompetencje, aby samodzielnie poprowadzić U-boota.

* Wierne odwzorowanie rzeczywistości: najbardziej realistyczne środowisko kiedykolwiek pokazane w serii Silent Hunter. Ulepszona grafika pozwala wejść w świat gry niczymw rzeczywisty, tym bardziej, że do dyspozycji masz najprawdziwszego U-boota i zwalczasz okręty nawodne.

 

Premiera Silent Hunter 5 jest zaplanowana na początek 2010 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pożujemy, zobaczymy..oby było, jak prawią...

 

ale..

 

Teraz nawet nowicjusze ? nie gubiąc się w detalach - mogą dowodzić łodzią podwodną. W trybie eksperckim (expert mode), doświadczeni gracze otrzymają wystarczające informacje i kompetencje, aby samodzielnie poprowadzić U-boota.

deja vu anyone? ..

 

Ulepszona grafika pozwala wejść w świat gry niczym w rzeczywisty, tym bardziej, że do dyspozycji masz najprawdziwszego U-boota i zwalczasz okręty nawodne

Oo

To zdanie jest jednak zbyt trudne, jak dla mnie.

vide..

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=155557

to pierwsze to sh5, to drugie to...MOD do..trudno powiedzieć, czego :o.

 

co do spacerów po łódce, interesujący preview moda do sh4(OBY tak to się nie skończyło w sh5, chyba możnaby na DZIŚ liczyć na odrobinę wiecej....):

http://www.thegreywolves.com/gwx4/

 

Osobiście, po lekturze subsim mam złe przeczucia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W V części będzie już widać jak okręt woda zalewa szczegółowo jest to opisane na tej stronie będzie dużo fajnych nowości.

Panowie czytajcie bo stronę trzeba pochwalić jest prowadzona od niedawna a tematyka jest nam znajoma.

http://www.silent-hunter.pl/

 

PS: Widzę że w zasadzie zdublowałem posta myślałem że nikt tu dzisiaj nie pisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, Atlantyk i morze Północne z moim u-bootem... :thumbup: Ale jeśli odwalą tą samą zabugowaną kaszanę co w IV to gra nie będzie mieć większego sensu.

 

Przypomniały mi się czasy jak podczas gryw II część, wkręcałem czerwoną żarówkę w pokoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łoł, łoł. Zapowiada się smakowity kąsek. Gdy miałem 11 lat próbowałem pykać w SH2, ale szczyl byłem i gierka mnie nie wciągnęła, a ma potencjał. Jestem bardzo ciekawy. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • pewnie że wole niestety kosmici w komputroniku tylko pracują a na to nie mam wpływu tak jak i na to że zasilacz 1600 w jest niedostępny więc bedzie musiał wystarczyć 1300 w tak dokładnie wydaje po to 26 tys by "chapnąć" 2600 i kupic najtańszy tv 55 cali cholera trafił mi sie myśliciel i wizjoner a jak pomógł swoim mądrym postem cholera od teraz moje życie sie zmieni
    • @up Skill to w moim przypadku za dużo powiedziane. RL1 to w dużym stopniu przedsięwzięcie strategiczno-logistyczne, a nie tylko poznawanie movesetu przeciwników. Kluczem do walki z Malenią było ogarnięcie właściwego buildu i taktyki, bo jak chciałem po prostu wszystko wydodge'ować, to miałem poważne problemy z przejściem nawet pierwszej fazy. Dla zainteresowanych:
    • Chce pan tanio i szybko? To ma pan tanio, szybko i ekologicznie   To wyżej to taka robota na boku bo zmieniałem ram z 16 GB na 32 GB i eksmitowałem 5800x3d i na powrót dałem 5700G. Koszt zmiany ramu to jakieś 70 - 80 złotych o ile poprzednie g.skille pójdą za 120  - 130 zł. Tak, te klevvy kupiłem nówki za 101 zł za komplet  Fajnie, że mają czujnik temperatury.   
    • Pewny jesteś nazwy płyty? Według Google to MSI. Co do pytania to raczej nie warto bo praktycznie nic to nie zmieni. Chyba, że o ile dobrze rozumiem, to pamięci z i5 działają na 2666 MHz a z i7 oraz i9 na 2933 MHz. Wtedy za około 200 zł dojdą 4 wątki, trochę szybszy zegar i szybciej działające pamięci.  https://allegro.pl/oferta/procesor-intel-core-i7-10700f-2-90ghz-lga1200-15372094649?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr_2&utm_campaign=a87648d1-a282-4a5a-bbdf-1f1e1cd28cc4&utm_content=4ac103486af9#  
    • kupiłem se kołpaki (ze wzgledow praktycznych - psy mi sikaja na tarcze) i tak, wiem ze bieda, ale oryginały były w tej samej cenie a te mi sie podobaja bardziej - i TAK, wiem ze jestem w mniejszosci bo wiekszosci sie nie podobaja
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...