Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lukaspl21

Antec P183

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio trochę zmian w kompie , i w sumie z mojej platformy już za wiele nie wyciągnę bez radykalnych zmian

Także żeby nie było nudno chyba zmienię mojego Soprano na coś innego , a jako że często coś tam kręcę chętnie poszedł bym w stronę Wceta (ale samego proca. )

W kwestii jednak Wc to jestem zielony - oglądam to co ludzie zamieszczają ale tajników zabawy nie huhu

Pierwsza kwestia buda jak w tytule antek odpowiada mi wizualnie i ma dość fajne wnętrze - choć nie wiem czy najlepsze żeby coś tam wodować

wymyśliłem sobie aby wsadzić tam ( o ile to wejdzie ) 1 chłodnice na tylnej ściance ( na 1 wentyl) i na gónej taką na 2 wentyle

http://www.hardwaresecrets.com/fullimage.php?image=16440

 

jakaś pompeczke na miejscu do dysków

http://www.hardwaresecrets.com/fullimage.php?image=16435

 

Nie chce sie rozpisywac za bardzo bo i tak potem nikt nie czyta tego ;)

To nie jest na razie żaden mega projekt , fajnie bylo by coś sklepać

 

Aha fajnie by bylo gdyby było to regulowane - zeby czasem do jakiegoś testu wyciągnąć co sie da ze sprzętu

oczywiście cisza bardzo ważna , kasa nie jest na razie określona bo pewnie jak coś wyjdzie z moich wymysłów potrwa to pewnie trochę zanim coś złoże i będzie to rozłożone w czasie

 

Generalnie co sądzicie o tym - budy raczej wolał bym nei zmieniać

damy rade czy nie cos tam umieścić bez jakiegoś wielkiego cięcia obudowy

POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojedynczą chłodnice na tylnej ścianie możesz wsadzić na na górze raczej nie wejdzie będzie wadzić o mobo. Ogólnie będziesz miał problem z umieszczeniem jakiejś większej chłodnicy w tej budzie, pozostaje ci wystawienie chłodnicy poza obudowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach