Skocz do zawartości
Kubrat76187

wot-world-of-tanks

Rekomendowane odpowiedzi

Działo 105mm na M103 to jakiś chory żart, przecież to na IX nie ma racji bytu :lol2:

Jak na razie każdy mecz w plecy jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzelaj złotem aż dobijesz do najlepszego działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działo 105mm na M103 to jakiś chory żart, przecież to na IX nie ma racji bytu :lol2:

Jak na razie każdy mecz w plecy jestem.

Myślę, że większy horror przeżywałbyś na ST-I z armatką z ISa 122 mm D-25T (175mm penetracji :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzelaj złotem aż dobijesz do najlepszego działa.

Jak jedna pestka kosztuje 4600 srebra :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto bogatemu zabroni? A jak nie ma kredytów na pociski, to niech się męczy z tym działem ;)

 

 

Ludzie mają problemy ze zrozumieniem taktyki na Perłowej Rzece. Nic nie ma na moście, to się pchają dalej, pod lufy tedeków i czołgów (zaraz za kamieniem na wprost mostu, po lewej i prawej stronie od wyjazdu z mostu i na górce przy skraju mapy). Z drugiej strony gracze koniecznie muszą przejechać przez most i dać się wytłuc przez artylerię i czołgi z mocnymi wieżami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś airstrike ala COD

 

najpierw na podstawie trzech screenow wszyscy krzyczeli wot rip. teraz na podstawie marnego gameplaya wszyscy krzycza ze war thunder to g*wno. internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MalagBaul

najpierw na podstawie trzech screenow wszyscy krzyczeli wot rip. teraz na podstawie marnego gameplaya wszyscy krzycza ze war thunder to g*wno. internet.

 

Logika gimbusa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz wybór i nie wiem które działko wybrać na t54. Czuję że jak wezmę te z mniejszą penetracją to będę żałował ze nie wziąłem tego drugiego :E Co polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz wybór i nie wiem które działko wybrać na t54. Czuję że jak wezmę te z mniejszą penetracją to będę żałował ze nie wziąłem tego drugiego :E Co polecacie?

To które prowadzi do Obj.140 to najlepsze wyjście, po to jest med by miał dobrą celność i nie skupiał pół dnia, bo jak już flankujesz czołg to nie jest potrzebna ta dodatkowa penetracja.

ST-I ma chociaż pancerz, więc wolałbym już grac nim z stockowym działem.

O to w tym chodzi, żeby te tryby były połączone, już zacieram rączki gdy w WT wyjdą historyczne bitwy z uczestnictwem lotnictwa,marynarki i czołgów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw na podstawie trzech screenow wszyscy krzyczeli wot rip. teraz na podstawie marnego gameplaya wszyscy krzycza ze war thunder to g*wno. internet.

dla ciebie to jest marny gameplay z którego nie potrafisz wyciągnąć żadnych wniosków zamiast tego ślionotok na widok dużego czołgu... dla innych materiał do analizy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zacząć rozgrywkę w WoT, jednak nie miałem nigdy styczności z tego typu grami..

 

Jakieś porady na początek dla nowicjusza? :)

Co robić, co kupić itd

 

 

oraz czy będzie zupełnie płynnie działać na:

G3220, HD7790, 4GB, -1440x900px

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o sprzęt to w WoT liczy się głównie szybki procesor. Pentium powinien dać sobie radę nawet całkiem nieźle.

 

Porady? Nie szarżuj jako pierwszy, zainstaluj od razu porządny celownik (np jimbo mod) i XVM, coby widzieć, że dany oponent jest idiotą/ wymiataczem. Głowa na karku - WoT to gierka taktyczna, a nie zręcznościówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zacząć rozgrywkę w WoT, jednak nie miałem nigdy styczności z tego typu grami..

 

Jakieś porady na początek dla nowicjusza? :)

Co robić, co kupić itd

 

 

oraz czy będzie zupełnie płynnie działać na:

G3220, HD7790, 4GB, -1440x900px

Na danym configu zagrasz na fullu z co najmniej 40 fps'ami.

 

Wot to nie Cod czy BF. Wystarczy trochę myśleć, a gra jest czystą przyjemnością. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pamiętaj, sam jeden bitwy nie wygrasz. Jeśli drużyna jest pełna matołów, to nastaw się na zrobienie jak największej liczby obrażeń i ubicia jak największej liczby przeciwników zanim zostaniesz sam na 2/3 przeciwnej drużyny. Co jest bardzo prawdopodobne na Prowincji. Na innych mapach trochę mniej, tam odległości są dość spore, więc będziesz walczyć na raz tylko z 4-6 wrogami.

 

Najlepiej strzelać przy pełnym skupieniu (słychać odpowiedni dźwięk, gdy działo zgra się na maksa), bo jest większa szansa na trafienie w środek celownika. W zależności od pojazdu będziesz miał różne możliwości. Na przykład amerykański tedek 2 poziomu jest wymiataczem. Na strzał zdejmuje większość przeciwników. KW-1 (ruska 5) potrafi przyjąć na klatę sporo strzałów, ale musisz ustawiać się do przeciwnika pod kątem. Niemieckie czołgi (chyba nie ma większej różnicy pomiędzy typami) palą się jak dzikie (nawet jak ktoś strzela Tobie pod kątem w dół w wieżyczkę). To samo chińskie.

 

Dodatkowe moduły kupujesz jak jest zniżka o 50% (albo 30%). Przedmioty użytkowe, jak apteczka, gaśnica i zestaw naprawczy jak jest 50%. Na niskim poziomie i tak niewiele się zarabia, więc początkowo nie będziesz miał i tak możliwości kupienia. Złotych pocisków nie kupuj, dopiero jak będziesz miał wprawę i będziesz kosić kasę normalnymi pociskami.

 

Działa mają 2 ważne parametry: penetrację i obrażenia. Najlepiej jeśli możesz przebijać i zadawać obrażenia. Jeśli nie ma szans na obydwa, to wybierasz co wolisz. Albo często odbijać się od przeciwników, ale za np. 2x więcej obrażeń, albo przebijać za każdym razem i robić 1/2 obrażeń, albo odbijać średnio i ranić średnio.

 

Pociski są różnego typu, ale głównie dzielą się na: przebijające pancerz, burzące oraz złote (dostępne za kredyty). Przebijające to wiadomo. Burzące stosuje artyleria, haubice oraz normalne czołgi. W przypadku burzących liczy się to, żeby trafiły blisko słabego miejsca na czołgu przeciwnika. Po trafieniu następuje eksplozja, która zadaje jakieś tam obrażenia wrogowi. Złote pociski mają większą penetrację niż zwykłe, ale potrafią się odbić jeśli strzelasz pod nieodpowiednim kątem. I teraz, przeciwpancerne pociski stosujesz normalnie, burzące gdy trzeba trafić (z zadaniem obrażeń) przeciwnika stojącego na Twojej bazie, albo gdy masz działo z którego strzela się burzącymi. Nie można sobie niekiedy pozwolić na to, żeby był rykoszet z przeciwpancernych, ponieważ bitwę przegrywa się albo po utracie wszystkich czołgów, albo po zajęciu bazy w 100%. Dlatego też lepsze są jakieś obrażenia niż żadne.

 

Gdy kilku wrogów stoi na bazie, to nie naparzasz tego samego cały czas, tylko strzelasz do kolejnych. Każdemu przeciwnikowi naliczają się punkty zajęcia bazy. Więc jak walniesz jednego, to wyzerujesz mu licznik, ale pozostałym dalej będzie cykało. Tak więc ładujesz w kolejnego i resetujesz jego licznik. I tak dalej. Jak już zresetujesz wszystkich, to zaczynasz całą zabawę od nowa. Od razu ważna rzecz do zrobienia przed pognaniem do przodu. Jeśli widzisz, że na środku bazy zostały skrzynki, to je rozwalasz. Pomagają one jedynie przeciwnikom skryć się za nimi.

 

Front czołgu zawsze do przeciwnika. Bokiem możesz się ustawiać tylko i wyłącznie wtedy, gdy masz szybkość i zwrotność i stoisz tak, że możesz się szybko schować za domkiem/przeszkodą. I tak wtedy ryzykujesz, że przeciwnik rozwali Tobie gąsienicę i będziesz stać bezradnie przed plutonem egzekucyjnym.

 

Słabe miejsca w czołgach: dolna płyta (niemal we wszystkich), włazy u góry wieżyczki, boki, tył kadłuba. Na niskich tierach nie ma się co tym przejmować za bardzo. Wszystko wszędzie przebija. Czasami jest rykoszet, ale nie ma co liczyć na szczęście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na innych mapach trochę mniej, tam odległości są dość spore, więc będziesz walczyć na raz tylko z 4-6 wrogami.

No nie wiem, standardowa Malinówka na VIII i wyższym tierze jest rzeźnią, jeśli w porę nie ulotnisz się z pola startu.

 

Dla początkującego - nie jeździj samotnie - taki pojazd to łatwy kąsek dla przeciwnika. Jedynie skauty winny stosować tę metodę, wykrywając i podświetlając wrogów.

http://playernotes.pl/2012/01/przeglad-dodatkow-do-gry-world-of-tanks/ najczęściej użwywane mody w WoT - dla nowicjuszy ale nie tylko przede wszystkim warto używać malować pokazujących słabe punkty przeciwników. Do tego celownik inny niż standardowy (ważne by pokazywał czas jaki został do gotowości do strzału).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna od niskich tierów, więc Malinówka aż taką rzeźnią nie jest. Kilku pojedzie na górkę, kilku środkiem miasteczka, a reszta przez pole i bagno. No i 1/3 stojąca na bazie i czekająca na pojawienie się przeciwników. Tak więc siły rozłożą się mniej więcej po 3-6 czołgów na każdą drogę. Wjechanie MS-1 albo nawet T2-LT na górkę może zająć bitwę. Jak już się tam będzie, to nie będzie sojuszniczych czołgów :D Chociaż na Prowincji dużo łatwiej o to. Raz dojechałem do skałki przy zjeździe i już było 0:9. Wyciągnąłem na 6:15 :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prowincja preferuje campienie. Ktokolwiek zaryzykuje atak musi liczyć się ze sporymi stratami. Chyba, że od początku kilka czołgów szarżuje od strony miasteczka. Zaczynając przy klasztorze atak tylko przez capa i potem liczenie na to, że serpentyna ku miasteczku jest nie dość dobrze broniona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wytrzymie z tym M103...

Poszedłem ze 2 rundki na T29 zagrać nawet nie wymaksowanym, bo załoga poleciała na T32 i z T32 na M103 i co? DMG po ~3k na rudnę, cały czas w przód z hajsem. A M103? Sukcesywnie po -15k w plecy i tak co rundę, nienawidzę tego czołgu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeździsz ze 105mm to graj nim jak przerośniętym medem, tak samo jak gra się T26E4. Innej rady nie ma, niestety.

Masz w plecy z kasą bo a

a raz - często używasz złotek by przebić IX- i X-tki

a dwa, koszty naprawy są sporo wyższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wpadł Master na Obj.140 :E 6.1k dmg + 1,7 spot + 7 fragów :E Było by ponad 7k dmg, ale nie dali mi samemu dokończyć ostatniego T110E3 :E

 

oodp.jpg

Edytowane przez kowi88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

World of tanks moze sie czuć zagrożony.

 

A tu lista tego co ma być uwzględnione w war Thunder.

Jak widać zapowiada się dużo ciekawiej niż World of tanks

 

Informacje ogólne:

 

Na początku będą tylko bitwy z udziałem jednostek lądowych, bez samolotów. Natomiast w późniejszym czasie interakcja między różnymi typami wojsk będzie przebiegała na zasadzie zadań, misji.

Na początku pojawi się sowieckie i niemieckie drzewko rozwoju. Linie te będą mogły zawierać pojazdy z innych krajów, które w przyszłości zostaną wydzielone jako osobne drzewka.

Na początku pojawią się czołgi oraz szturmowe i przeciwczołgowe działa samobieżne. Inne pojazdy - podczas rozwoju gry.

Szkielet drzewek będą tworzyć seryjne, masowo produkowane maszyny. Prototypy i modele z desek kreślarskich będą dodawane tylko w ekstremalnych przypadkach.

Jeden z wariantów rozwiązujących problem braku czołgów na wysokich poziomach u niektórych krajów - wprowadzenie zmodernizowanych egzemplarzy istniejącego sprzętu. Przykład: Tiger II z działem 105 mm (oryginalnie kaliber 88 mm). Działo istniało, istniał prototyp wieży z nowym działem, lecz czołg nie został zmodernizowany.

 

Planowane:

 

Uzależnienie reakcji od źródła zapłonu (olej, amunicja, itp.).

Możliwość eksplozji zamontowanych zbiorników paliwa,

Możliwość wybuchu pocisku wewnątrz lufy czołgu,

Możliwość uszkodzenia lufy czołgu w przypadku jej trafienia,

Możliwość "odstrzelenia" wieży w przypadku korzystnego trafienia,

Zastępowanie członków załogi w przypadku ranienia. Członek załogi nie wyszkolony na danym stanowisku zastępujący rannego towarzysza, będzie wykonywać zadania znacznie gorzej (na przykład - będzie zapominać zmienić bieg w odpowiednim czasie),

W trybie AB będzie wirtualny celowniczy który będzie sam automatycznie korygował nachylenie lufy czołgu przy celowaniu w zależności od odległości od przeciwnika,

Walki w nocy (pociski oświetlające, ewentualnie noktowizory lub podczerwień),

Stosowanie zasłony dymnej,

Część budynków będzie podlegać całkowitemu zniszczeniu. Na pozostałych będą widoczne ślady zniszczeń,

Będzie można zobaczyć atrakcje Berlina (czyli prawdopodobnie Reichstag, Brama Brandemburska itp.),

Symulacja pracy zawieszenia: przejezdność będzie zależała od typu gruntu, szerokość gąsienic będzie miała wpływ na zachowanie czołgu,

System modułowy z możliwością częściowych uszkodzeń,

Rozprzestrzenianie ognia (na inne moduły),

Możliwości spychania, przewracania pojazdów,

Wpływ wysokości podniesienia lufy na lot pocisku,

Zgodność potencjalnych odległości ostrzału z parametrami rzeczywistych dział/pocisków. (np. 10 km - nie będzie ograniczeniem, ale strzelanie na takie odległości bez możliwości odkładania poprawki w czasie prowadzenia ognia jest nieracjonalne),

Możliwość zniszczenia samolotu z działa czołgowego,

Ekrany pancerne (Schürzen) będą dostępne jako modyfikacje do czołgów i będą widoczne w grze,

Wizualizacja obrażeń, odrywanie się elementów zewnętrznych (lamp, narzędzi itp.),

 

Możliwe będzie strzelanie ze wszystkich broni pojazdu (dział, karabinów maszynowych), a także obsługa wszystkich wież,

Dopracowana mechanika rykoszetów i przebić, penetracja będzie zależna od jakości i materiałów z jakich został wykonany pancerz czołgu,

Szczegółowe odwzorowanie terenu,

Obecność wirtualnych instruktorów w trybie AB,

Kamuflaż,

 

Pod znakiem zapytania:

 

Artyleria kontrolowana przez graczy,

 

Model kolizji i uszkodzeń w przypadku zderzenia z innym pojazdem,

 

Możliwość gry z jednym typem amunicji

 

Sposób aktywacji systemu gaszenia pożaru (pasywne umiejętności załogi czy aktywacja przyciskiem)

 

Czołgi pływające,

 

Maus - devsi nie dają odpowiedzi (żadnej odpowiedzi)

 

 

 

Ponadto:

 

Ponadto, twórcy oznajmili, że markery nad pojazdami bardzo wpływają na charakter bitwy czołgowej (silniej, niż w wypadku samolotów).

Edytowane przez Andrew2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy tylko mi się wydaje czy IS-8 ssie i to tak bardzo?

Wydaje Ci się. Oczywiście z BL-9 ssie ale działo z Is-a 4 jest świetne a pena na prem ammo kosi nawet twardzieli w TD X. Pancerz potrafi odbić niezwykłe strzały ale i przyjąć szmaty. Więc może dlatego wydaje Ci się że czołg ssie. Wg mnie maszyna może naprawdę namieszać na polu bitwy.

 

Ja nie wytrzymie z tym M103...Poszedłem ze 2 rundki na T29 zagrać nawet nie wymaksowanym, bo załoga poleciała na T32 i z T32 na M103 i co? DMG po ~3k na rudnę, cały czas w przód z hajsem. A M103? Sukcesywnie po -15k w plecy i tak co rundę, nienawidzę tego czołgu.

Skoro nienawidzisz M103 (dla mnie świetny czołg) to po co idziesz do X. Tam będzie tylko gorzej z kasą. Podejrzewam, że nie wygrindowałeś jeszcze działa X z t110e5. Zmienia ten czołg w bestię, uwierz warto zużyć te 60k ekspa na to działo bo rozgrywka nim staje się przyjemnością. Jeżeli Cię rzuci w topce a masz działo X to rozdajesz karty ze względu na penę, celność, ROF a nawet i średni dmg.

Uważam, że cała linia od T29 do T110E5 jest świetna.

 

Na potwierdzenie co potrafi T110E5:

http://wotreplays.eu/site/368162#himmelsdorf-kuru1-t110e5

Edytowane przez kuru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...