Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Maspex

Zrzut SMART - nadaje sie na gwarancje ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wyslalem lapka na gwarancje bo mial bad sektory, w serwisie tylko relokowali je i dysk wrocil w takim stanie, mysliscie,ze takie cos kwalaifikuje sie na gwarancje? Pozdrawiam

 

smarta.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mają obowiązku wymienić na nowy model, limit masz na 50 badach, dopiero po tej wartości będą mieli kaprycho wymienić dysk

Jaki tam dysk siedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mają obowiązku wymienić na nowy model, limit masz na 50 badach, dopiero po tej wartości będą mieli kaprycho wymienić dysk

Jaki tam dysk siedzi?

Mam podobny dylemat , mój ma 13 badów (Seagate ST3500320AS 500GB) i nie wiem czy jest sens reklamować . Bo niby co mogą zrobić z takim dyskiem z badami ?? Wymieniają talerze czy co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co seagate robi z dyskami ale przyjmować przyjmują bo nawet niewielka ilość badów sprawia ludziom problemy a nie każdy będzie sie bawił w zerowania remapy formaty itd bo się na tym nie zna a dysk ma być sprawny póki jest gwarancja

EDIT:przy 13 badach powinni bez problemu wymienić poczytaj ten wątek klik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co seagate robi z dyskami ale przyjmować przyjmują bo nawet niewielka ilość badów sprawia ludziom problemy a nie każdy będzie sie bawił w zerowania remapy formaty itd bo się na tym nie zna a dysk ma być sprawny póki jest gwarancja

EDIT:przy 13 badach powinni bez problemu wymienić poczytaj ten wątek klik

Dzięki za linka. Z tego wątku co podałeś, przeczytałem że można bez problemów reklamować z 1 badem , wiec reklamuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to że dysk ma zapas na bady to nieznaczy że mamy czekać aż przekroczy próg a w tym czasie dostawać szału z powodu złego działania i nie do końca widzimisie jak kolega wyżej napisał ten próg jest po to że po przekroczeniu o ile nie ma gwaranci możemy z czystym sumieniem wyrzucić na śmietnik gdyż dysk się skończył no powiedzmy kończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...