Skocz do zawartości
krzysiak

Co ostatnio zrobiłem dla swoich 4 kółek :D

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana klocków z tyłu i dobicie 200mg do klimy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opłacało się dobijać taką wartość :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kazałem sprawdzić, skoro i tak był już na warsztacie. A i słabo dmuchało. Do mnie wchodzi 600mg, także 200 to jest już istotna wartość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba g, a nie mg :D

Poodkurzałem w środku i poprawiłem wycieraczki (wymieniłem też silnik na swój stary, bo myślałem, że jego wina), teraz pracują prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Pentium D napisał:

Opłacało się dobijać taką wartość :E

Profilaktycznie co roku nabijam klimę, w tym roku wpadło 15g :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, huudy napisał:

Profilaktycznie co roku nabijam klimę, w tym roku wpadło 15g :E

w porównaniu do 200mg 15g to już konkretna wartość :red:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Dodge'u zregenerowany zacisk i zrobiony przegląd. W Mercu umyłem i nawoskowałem rdzę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Grande Punto, z "lekkim" lagiem, wpadły letnie;

Hankook RS2 z 2016r, po 4ech latach użytkowania i ~35-40tys km zrobionych na nich, idą na utylizację;
a przynajmniej te, które od października 2019 robiły za przednią parę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontowany hak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lampy przednie pojechały na lakierowanie. Ilość przekleństw rzuconych w trakcie  demontażu przekroczyła masę krytyczną

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Mroczny Nelu napisał:

Lampy przednie pojechały na lakierowanie. Ilość przekleństw rzuconych w trakcie  demontażu przekroczyła masę krytyczną

GP takie sprytne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każda lampa na 3 śrubach - lampa od strony pasażera ma super dostęp do wszystkich śrub. Od strony kierowcy tylko przez klapkę inspekcyjną w nadkolu. A ja mam gruba ręce :P.... No i śruby śrubami ale żeby je ściągnąć to trzeba popuścić zderzak... Odkręcanie śrub trzymających nadkole i zderzak to była totalna katastrofa. Żeby dorwać się do śruby trzymającej zderzak od strony kierowcy trzeba mieć rękę która łamie się w 5 miejscach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doceniam E39 w tej kwestii - dwie śruby i zderzak wyjeżdża :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Mroczny Nelu napisał:

Każda lampa na 3 śrubach - lampa od strony pasażera ma super dostęp do wszystkich śrub. Od strony kierowcy tylko przez klapkę inspekcyjną w nadkolu. A ja mam gruba ręce :P.... No i śruby śrubami ale żeby je ściągnąć to trzeba popuścić zderzak... Odkręcanie śrub trzymających nadkole i zderzak to była totalna katastrofa. Żeby dorwać się do śruby trzymającej zderzak od strony kierowcy trzeba mieć rękę która łamie się w 5 miejscach :D

Pocieszę Cię... w alfie to samo. :E

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do się dzisiaj dobiłem. Wymiana cięgna zmiany biegów. Co się okląłem to moje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się cieszcie, że nie musicie zderzaka ściągać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W FocusieII jedna śrubka pod maską trzyma lampę. Minuta i zdjęta. Taki system do wymiany żarówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Volvo V50/s40 to dopiero łatwizna, dłużej trwa otwarcie drzwi, maski oraz podejście do niej. U mnie niestety bez odkręcania śrub się nie obyło.

Co zrobiłem w swoim aucie? Zmieniłem poszycie fotela, czeka mnie wymiana sondy oraz poduszki silnika.

Edytowane przez zakk87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegląd i przy okazji zbieżność leciutko się rozjechała, wiec od razu ustawił.

 

A no i wysikałem Bravo siostry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pare miesięcy temu konserwacja podwozia, regeneracja reflektorów, lekka robótka blacharsko-lakiernicza tylnego zderzaka, wymiana kilku żarówek oświetlenia wnętrza ( przy wybieraku biegów i w klawiszu  świateł awaryjnych.  1600 zł poszło...

Ostatnio wymiana tarcz i klocków przód. Także czyszczenie. Dolewka oleju silnikowego i oleju do automatu.

Panowie, wiecie może co może być przyczyną opóźnienia działania climatronica?  Włączam klimę. Diodki świecą na klawiszach. Zaczyna dmuchać po dobrych kilku minutach. Niezależnie od nastawów. Co może być przyczyną? To tak ma być? Filtr wymieniany.   Jakieś przytkanie gdzieś?

Ostatnio mam wrażenie, że klima mi wogóle zdechła. Wcześniej działała z takim właśnie jakby opóźnieniem. Jak zaczynała dmuchać to było ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedy robiłeś serwis klimy? Zacznij od nabicia i sprawdzenia błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze klocki przód i tył, łącznik stabilitora, pełna regeneracja lamp. 

PS.... Miło zajrzeć do tematu po kilku latach. Starzy wyjadacze łącznie z Grzechem  od czerwonego (?) paska na czele :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.07.2020 o 12:15, Grzechu_1990 napisał:

Doceniam E39 w tej kwestii - dwie śruby i zderzak wyjeżdża :D

Jakiś czas temu wymienialem wentylator klimy. Samemu mimo wszystko trzeba się na szarpać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Punto 2 Żony :

Wymiana sondy lambda na nówkę Bosch

Montaż czujników parkowania (Chińczyków za 30zl)

Uszczelnienie tylnej prawej lampy z wymiana wszystkich żarówek 

Wyczyszczenie przepustnicy oraz odmy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...