Skocz do zawartości
krzysiak

Co ostatnio zrobiłem dla swoich 4 kółek :D

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Petru23 napisał:

Efekt końcowy

Przepaść :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Pentium D napisał:

Teraz to luksus. Psikałeś bezbarwnym? 

Naniosłem k2 lamp protect 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Petru23 napisał:

Efekt końcowy 

Teraz to wygląda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idiotą byłem, że wcześniej tego nie zrobilem. A tyle kurv jadąc nocą przez las puściłem, że można by nimi  kilka armii obsłużyć :E

Edytowane przez Petru23
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że osoby, z którymi się mijałeś też bluzgów nie szczędzili. Napisz po kilku miesiącach, a najlepiej po zimie jak się sprawa ma.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony olej i filtr przy wcześniejszym płukaniu układu (BG109 przez 40minut). Można ruszać na weekend :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana lizaka skrzyni biegów oraz łączników stabilizatora w PuntoII Żony. Części Corteco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontowana kamerka i moduł GPS w Pierdku. 70mai (Xiaomi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem termowłącznik wentylatora w 205 - nic to nie dało, stwierdziłem że wymienię bezpieczniki - po podłączeniu nowych zaczęło działać - a stare wyglądają na całe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem poduszkę silnika, wyczyściłem przepustnicę.

kbnN3xq.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona pompa płynu wraz z całym modułem, termostatem, czujnikiem temperatury. Elegancko się grzeje teraz i trzyma na płynie 95-97*C, a nie ~75*C jak poprzednio ;)

Miały być jeszcze czyszczone kanały dolotowe/zawory z nagaru, ale okazało się, że za bardzo nie ma czego czyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienione:
- linki ręcznego
- szczęki hamulcowe
- cylinderki
- wszystkie pierdoły które trzymają szczęki
- tłumik końcowy
- lampy przednie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Yarisie wymiana akumulatora wpadł jakiś Specbat czyli sygnowany logiem hurtowni (faktycznie jest to chyba ukraińska Westa po kształcie sądząc), wymiana  bezpiecznika prawej lampy przód, 2 kostek H4 + nowe żarówki, wymiana filtra pyłkowego, nasmarowanie mechanizmu zamka klapy tył (najpierw trzeba było wejść do bagażnika :D )

Edytowane przez tony.montana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten wentylator to tam na stałe czy na czas sprzątania? :hmm:

 

Tu masz jeszcze brudno gbWGuIQ.jpg

Edytowane przez Pentium D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, KHOT napisał:

Półoś wymieniłem. 8:E 

Łożysko wymieniłem. 3 tygodnie pojeździłem i znowu na serwisie wymieniają łożysko z półosią. A mówiłem jak trzeba to półoś wymieńcie od razu. Koło całe lata :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.08.2020 o 17:44, Pentium D napisał:

Ten wentylator to tam na stałe czy na czas sprzątania? :hmm:

 

Tu masz jeszcze brudno 

Wentyl chwilowo tam stał, no co Ty :E

A tam też mam czysto bo wymieniałem później żarówkę w stacyjce :E

Edytowane przez zakk87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam w swoim Peugeot 407 2.0 HDi wykręcić i wyczyścić zawór EGR, kolektor ssący, przepustnicę. Ma ktoś może jakąś instrukcję co i jak robić ? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z egr i przepustnicą (klapa gasząca) nie powinno być za dużo filozofii :D zazwyczaj jest na 3 śrubach imbusowych, wykręcasz, czyścisz jakimś dynksem do egr czy jakimś megilio, zakładasz i szlus. Z kolektorem bym uważał, bo pewnie masz plastikowy i to jeszcze z klapkami. Jak chcesz rozkręcać kolektor, wyposaż się w klucz dynamometryczny i instrukcję z jakimi momentami dokręcać. Ja ostatnio u siebie w tedeiku czyściłem egr i była tragedia... Po wyczyszczeniu auto zyskało na mocy, reakcja na gaz jest o wiele lepsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Crew 900 napisał:

Zamierzam w swoim Peugeot 407 2.0 HDi wykręcić i wyczyścić zawór EGR, kolektor ssący, przepustnicę. Ma ktoś może jakąś instrukcję co i jak robić ? :E

Ktoś tu chyba m4k oglądał :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem obsraną maskę, po dokładnym umyciu były odbarwienia ale po paru dniach nie ma znaku-ktoś tak miał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w tym moim peugeot to tam nie jest chłodzona cieczą podłączona do tego egr?

Edytowane przez Crew 900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...