Skocz do zawartości
krzysiak

Co ostatnio zrobiłem dla swoich 4 kółek :D

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj znajomy podbił mi odrobinę moc, z 170KM/400nm na około 200KM/450nm. Czuć różnicę od razu :E

Edytowane przez larry.bigl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawiłem lusterka i centralny zamek w hondzie... 

 

 jutro będę wycinał kata z opla :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobotę przesmarowałem poli na tylnym stabilizatorze - smar z zestawu od olkusza trzymał 2 lata. Przy tym upierdzieliłem dwie oryginalne nakrętko coś podobnego i wrzuciłem tam dwie nakrętki 10.9.  Cisza wróciła :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W oplu: komplet nowych 5 odpowietrzników, wymienione wszystkie przewody hamulcowe - stalowe i elastyczne, zrobiona pełna konserwacja podwozia ( mycie chemią, włosy murzyna, chemia, APP R stop ( inhibitor rdzy ), Novol Gravel 610 ( 2 warstwy ), Rozebrany cały układ wydechowy, nowe uszczelnienia, plecionka i katalizator ceramiczny :E

 

jak będę miał więcej czasu to w hondzie zrobię też pakiet konserwacji i wygłuszenie dokończę... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzedałem :(

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, katystopej napisał:

Hamburgera ? 

tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegląd przedwyjazdowy.

Tak wygląda sześciomiesięczna kabina gdy parkuje się pod drzewami a sąsiad kilka dni temu ociepla budynek:

filtr02.jpg

Wpadła teraz węglówka Filtrona - ma dwa boki standardowo wzmacniane a dwa podwójnie, dzięki czemu z czasem się nie "zwęża" (głównie od wilgoci) i nie puszcza bokiem.

A tak chłodzi Renata  ta "para" na szybie to szron po ustawieniu na min klimy:

mroz.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Mercedesie wypolerowałem przednie lampy i zamontowałem wkład lusterka kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

225561086_224607642999570_27497951110553

 

228694274_588717059200657_53608907177262

 

225713159_160384789527307_59049171996279

 

W sumie można było przetoczyć i drugie 230 tys. by jeszcze obleciały :E 

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiem, ja tego nie zmieniałem. Na klockach mieso było, vo ktoś ciotce same klocki wymienił. Możliwe że tak wytyrało tą tarcze bo punktowo łapało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej w skrzyni wraz z uszczelniaczem półosi + olej silnikowy i przegub, a wczoraj wymiana czujnika ciśnienia LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak to dostało przegląd. Bo nie wierzę, że te tarcze tak zjadło od ostatniego przeglądu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, marko125-91 napisał:

Pytanie jak to dostało przegląd. Bo nie wierzę, że te tarcze tak zjadło od ostatniego przeglądu

Widzisz Marko tu jest Polska. Błogosławieni którzy nie widzieli, a podbili.

Nie no żartuje, na przeglądzie facet powiedział, że to się już nie nadaje do jazdy, ja powiedziałem, że dopiero co mam to auto i nie wiem jeszcze w jakim jest w stanie. Powiedziałem, że zrobię w najbliższym czasie i tyle, a że to auto więcej stoi jak jeździ to przegniły do końca. Ostatnio wsiadłem i usłyszałem szuranie przy hamowaniu i stwierdziłem, że to definitywny koniec. 

 

Swoją drogą kupiłem tarcze Textar do Corsy na przód i o ile pamiętam to klocki i tarcze były made in UK. Teraz do Astry klocki przyszły z Rumunii, a tarcze... z Chin :E 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, marko125-91 napisał:

Pytanie jak to dostało przegląd. Bo nie wierzę, że te tarcze tak zjadło od ostatniego przeglądu

Większość diagnostów nie patrzy na tarcze - "hamowało na rolkach? Hamowało! Pozytyw!" :E

 

Co zrobiłem dla swojego? Odstawiłem wczoraj do mechanika bo nie chciało mi się samemu zmieniać tego przegubu :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, krzysiak napisał:

 

Odstawiłem wczoraj do mechanika bo nie chciało mi się samemu zmieniać tego przegubu :E

burżuj 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, krzysiak napisał:

Większość diagnostów nie patrzy na tarcze - "hamowało na rolkach? Hamowało! Pozytyw!" :E

To ja chyba zawsze trafiałem na diagnostów z powołania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, marko125-91 napisał:

To ja chyba zawsze trafiałem na diagnostów z powołania

TUV :E 

w sumie ja też, ale cieszy mnie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Ja mówię o przeglądach w Polsce. Zawsze dosyć dokładnie sprawdzali mi auto. Ale w sumie też sam prosiłem o konkretne sprawdzenie auta. Może dlatego? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagności przymykają oko na taki stan, ale zawsze dodają że przydałoby się wymienić. Tylko Kowalski zazwyczaj ma to w nosie XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem uszczelkę pod przednią pokrywą. Nauczony doświadczeniem z poprzedniej wymiany, iż ma ona tendencję do wypadania w jednym rogu, podtrzymałem dziada na ile mogłem. I tak zakładałem ją 2.5 razy 8:E I dalej nie wiem czy nie wypadła, nawet telefonem nie mogę podejść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sworznie z obu stron, czujnik ABS z tyłu, piastę z łożyskiem z tyłu. Komfort pracy na podnośniku jest zajebisty. 

Bilans strat: 2 klucze 1/2" złamane przez śrubę półosi. 1,5m przedłużki, śruba stała, a klucze się poddawały. Na wulkanizacji pneumatem przeznaczonym dla ciężarówek poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Klima do takich zadań polecam pokrętło przegubowe 3/4" - mało co go ruszy. Potem można dokupić o niego adapter 3/4" na 1/2" i używać z zwykłymi nasadkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • O tym, że wielokrotnie obywatel jest opodatkowywany, co w efekcie daje wysokie opodatkowanie (procent składany). No nie wiem ... z mojej wypłaty jest zabierane niemal 42% podatku (koszt pracodawcy - to co dostaję na rękę). Jeszcze parę lat temu, to było "tylko" ~38%.
    • Ciekawe info na temat antyczita   Widocznie zmiana anticzita eliminuje nam Afterburnera. Generalnie mi to nie przeszkadza o ile nie zacznie sypać banami z tyłka.  
    • Akurat nie podkręcam za bardzo podzespołów więc dzięki za podrzucenie tańszej wersji. Pomyślę i wybiorę co mi podpasuje.  Dzięki wam. 
    • Największa różnica w wydajności jest między 4070, a 4070 Super i tu najbardziej opłaca się dopłacić. Miedzy 4070 Super, a 4070Ti różnica jest znacznie mniejsza i dołożyć trzeba kolejne kilkaset zł. To samo między 4070Ti, a 4070Ti Super. Największe różnice są w rozdzielczości 4K gdzie dodatkowy vram w 4070Ti Super pozwala mu na lepsze osiągi względem 4070Ti.  Jak zapatrujesz się na mocniejsze karty to radziłbym od razu myśleć o zasilaczu. Teoretycznie zasilacz 550W powinien wystarczyć jednak CPU u Ciebie ma 150W poboru w trybie turbo, RTX 4070Ti obciążona w grach średnio ciągnie ponad 260 W, jednak w pikach (karta nie ma liniowego poboru prądu) potrafi przekroczyć 400W. Do tego dochodzą wszelkie peryferia z płytą i może się zdarzyć że chwilowy pobór znacznie przekroczy możliwości zasilacza. W przypadku 4070Ti Super i 7900XT wartości są jeszcze większe. Problem może nigdy nie wystąpić ale sam musisz zdecydować czy "chuchać na zimne" i dla pewności od razu brać mocniejszy zasilacz. Przy RTX 4070/Super pobór (i piki poboru) jest sporo mniejszy więc przy obecnym zasilaczu nie powinno być żadnych problemów. Śmiem twierdzić że się nie mylę. Po pierwsze to odnosiłem się do wydajności kart które mieszczą się w kwocie jaką początkowo Autor zasugerował czyli do ok. 3000 zł. Tu nie ma RX 7900XT, a jest 7800XT i 7900 GRE. Obie te karty z włączonym RT wypadają słabiej od RTX 4070, a lepiej tylko w standardowym rasterze. Dokładnie taka sama sytuacja jest w przypadku droższych kart czyli 4070Ti/Super vs 7900XT. W rasterze górą jest Radeon, w RT RTX-y. Nie znam żadnego solidnego portalu robiącego testy kart na którym 7900XT maiłby przewagę nad 4070Ti/Super w Hogwart Legacy przy włączonych wszystkich opcjach RT.
    • Jak Ksiądz robił grube wałki to nie ma taryfy ulgowej , do celi z  ''długim Józkiem'' i sprawa załatwiona .
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...