Skocz do zawartości
krzysiak

Co ostatnio zrobiłem dla swoich 4 kółek :D

Rekomendowane odpowiedzi

sprzedałem :(

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Yab napisał:

sprzedałem :(

Hamburgera ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, katystopej napisał:

Hamburgera ? 

tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegląd przedwyjazdowy.

Tak wygląda sześciomiesięczna kabina gdy parkuje się pod drzewami a sąsiad kilka dni temu ociepla budynek:

filtr02.jpg

Wpadła teraz węglówka Filtrona - ma dwa boki standardowo wzmacniane a dwa podwójnie, dzięki czemu z czasem się nie "zwęża" (głównie od wilgoci) i nie puszcza bokiem.

A tak chłodzi Renata  ta "para" na szybie to szron po ustawieniu na min klimy:

mroz.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Mercedesie wypolerowałem przednie lampy i zamontowałem wkład lusterka kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

225561086_224607642999570_27497951110553

 

228694274_588717059200657_53608907177262

 

225713159_160384789527307_59049171996279

 

W sumie można było przetoczyć i drugie 230 tys. by jeszcze obleciały :E 

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zaciski ? Skoro tarcza tak wygląda, to zaciski śmietnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie wiem, ja tego nie zmieniałem. Na klockach mieso było, vo ktoś ciotce same klocki wymienił. Możliwe że tak wytyrało tą tarcze bo punktowo łapało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej w skrzyni wraz z uszczelniaczem półosi + olej silnikowy i przegub, a wczoraj wymiana czujnika ciśnienia LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przegląd w hondzie zrobiony... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak to dostało przegląd. Bo nie wierzę, że te tarcze tak zjadło od ostatniego przeglądu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, marko125-91 napisał:

Pytanie jak to dostało przegląd. Bo nie wierzę, że te tarcze tak zjadło od ostatniego przeglądu

Widzisz Marko tu jest Polska. Błogosławieni którzy nie widzieli, a podbili.

Nie no żartuje, na przeglądzie facet powiedział, że to się już nie nadaje do jazdy, ja powiedziałem, że dopiero co mam to auto i nie wiem jeszcze w jakim jest w stanie. Powiedziałem, że zrobię w najbliższym czasie i tyle, a że to auto więcej stoi jak jeździ to przegniły do końca. Ostatnio wsiadłem i usłyszałem szuranie przy hamowaniu i stwierdziłem, że to definitywny koniec. 

 

Swoją drogą kupiłem tarcze Textar do Corsy na przód i o ile pamiętam to klocki i tarcze były made in UK. Teraz do Astry klocki przyszły z Rumunii, a tarcze... z Chin :E 

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, marko125-91 napisał:

Pytanie jak to dostało przegląd. Bo nie wierzę, że te tarcze tak zjadło od ostatniego przeglądu

Większość diagnostów nie patrzy na tarcze - "hamowało na rolkach? Hamowało! Pozytyw!" :E

 

Co zrobiłem dla swojego? Odstawiłem wczoraj do mechanika bo nie chciało mi się samemu zmieniać tego przegubu :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, krzysiak napisał:

 

Odstawiłem wczoraj do mechanika bo nie chciało mi się samemu zmieniać tego przegubu :E

burżuj 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, krzysiak napisał:

Większość diagnostów nie patrzy na tarcze - "hamowało na rolkach? Hamowało! Pozytyw!" :E

To ja chyba zawsze trafiałem na diagnostów z powołania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, marko125-91 napisał:

To ja chyba zawsze trafiałem na diagnostów z powołania

TUV :E 

w sumie ja też, ale cieszy mnie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. Ja mówię o przeglądach w Polsce. Zawsze dosyć dokładnie sprawdzali mi auto. Ale w sumie też sam prosiłem o konkretne sprawdzenie auta. Może dlatego? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagności przymykają oko na taki stan, ale zawsze dodają że przydałoby się wymienić. Tylko Kowalski zazwyczaj ma to w nosie XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem uszczelkę pod przednią pokrywą. Nauczony doświadczeniem z poprzedniej wymiany, iż ma ona tendencję do wypadania w jednym rogu, podtrzymałem dziada na ile mogłem. I tak zakładałem ją 2.5 razy 8:E I dalej nie wiem czy nie wypadła, nawet telefonem nie mogę podejść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sworznie z obu stron, czujnik ABS z tyłu, piastę z łożyskiem z tyłu. Komfort pracy na podnośniku jest zajebisty. 

Bilans strat: 2 klucze 1/2" złamane przez śrubę półosi. 1,5m przedłużki, śruba stała, a klucze się poddawały. Na wulkanizacji pneumatem przeznaczonym dla ciężarówek poszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Klima do takich zadań polecam pokrętło przegubowe 3/4" - mało co go ruszy. Potem można dokupić o niego adapter 3/4" na 1/2" i używać z zwykłymi nasadkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, jarux napisał:

@Klima do takich zadań polecam pokrętło przegubowe 3/4" - mało co go ruszy. Potem można dokupić o niego adapter 3/4" na 1/2" i używać z zwykłymi nasadkami.

patrząc na to pokrętło to tak jak napisał Klima mam mieszane uczucia... ile razy naprawdę mocne klucze się wyginały w "S" czy też łamały na śrubach, a to pokrętło przegubowe dało by radę ? Jakoś nie mogę w to uwierzyć:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, elkocuro napisał:

patrząc na to pokrętło to tak jak napisał Klima mam mieszane uczucia... ile razy naprawdę mocne klucze się wyginały w "S" czy też łamały na śrubach, a to pokrętło przegubowe dało by radę ? Jakoś nie mogę w to uwierzyć:) 

to uwierz ;) każdą śrubę da się odkręcić narzucając odpowiednio długą dźwignię :E

co do tematu - odpaliłem na klemy i pojeździłem, żeby akusa podładować. Modlę się, żeby jutro odpalił :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, huudy napisał:

to uwierz ;) każdą śrubę da się odkręcić narzucając odpowiednio długą dźwignię :E

co do tematu - odpaliłem na klemy i pojeździłem, żeby akusa podładować. Modlę się, żeby jutro odpalił :D 

przez te właśnie 2m dźwignie płaskooczkowe klucze powyginały mi się w banany :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, elkocuro napisał:

przez te właśnie 2m dźwignie płaskooczkowe klucze powyginały mi się w banany :D

bo cała siła poszła na klucz, a nie na śrubę ;) w breaker barze zakładasz nasadkę i cały moment jest przekładany bezpośrednio przez przegub. Jeśli taki kijaszek nie odkręci zapieczonej śruby, to chyba tylko acetylen pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...