Skocz do zawartości
Bono[UG]

Rower jest wielce OK

Rekomendowane odpowiedzi

Kamerzysta skradł całe show. :E No i co to za nielegalna pozycja na rowerze? Będzie dyskwalifikacja jak ostatnio pewnej Holenderki co na chwilę zdjęła ręce z kierownicy. 😄

Zmieniłem oponę, zapodałem mleko, zobaczymy ile wytrzyma przód. Następnym razem może faktycznie wezmę GP5000, choć z obecnych Pirelli jestem zadowolony. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie odwrotnie - główny bohater, krajobraz i muzyka wprowadziły w stan nirwany, zwłaszcza jak się to ogląda nocą. Siadło. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dopracowane. Poezja dwóch pedałów :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, jagular napisał:

Szosa to królowa rowerów i tyle!

Chyba asfaltu (gładkiego). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asfalt gładki królem nawierzchni rowerowych!!!!

 

:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Droga wypieszczona na pokaz filmu samochodów brak to i ograniczeń brak.

Edytowane przez kiko81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, nie jest specjalnie wypieszczona, to po prostu mniej popularne trasy w malowniczych rejonach na południu Stanów z widokami na poziomie wow. Obejrzyj kilka innych filmików tego kolesia - jeżeli mamy mówić o jeździe na krawędzi, to on będzie idealnym przypadkiem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że i tak jeździ z niemałym marginesem błędu, w zakrętach nie składa się jakoś specjalnie, porównując choćby do szaleńczych descentów Pidcocka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale z drugiej strony popatrz na prędkości i filmiki z bardziej krętych i bardziej zamieszkanych tras: koleś często wchodzi w ślepe zakręty z prędkością nie dającą alternatywy w razie natrafienia na kogoś jadącego z naprzeciwka. Do tego pamiętam też jego przeskoki przy tych chyba 70km/h nad rowami odprowadzającymi wodę, czy jazdę z podobnymi prędkościami po okolicach krawędzi drogi/krawężniku.

Wszystko to nagrywane często szerokim kątem, co minimalizuje wrażenia z odbioru - to czasami wada filmów z hardkorowego mtb, gdzie na filmie "nie czuć" niesamowitych zjazdów, skoków pomiędzy głazami itd.

Edytowane przez jagular
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, jagular napisał:

Oj tam, nie jest specjalnie wypieszczona, to po prostu mniej popularne trasy w malowniczych rejonach na południu Stanów z widokami na poziomie wow. Obejrzyj kilka innych filmików tego kolesia - jeżeli mamy mówić o jeździe na krawędzi, to on będzie idealnym przypadkiem ;)

Dodatkowo to jest 6 rano, więc tłumów tam nie będzie. ;) Piękna trasa, choć oczywiście najpierw pojechałbym w drugą stronę, a później zjazd w ramach nagrody. 😎

2 godziny temu, Wodzu napisał:

Mam wrażenie, że i tak jeździ z niemałym marginesem błędu, w zakrętach nie składa się jakoś specjalnie, porównując choćby do szaleńczych descentów Pidcocka.

Pidcock to wariat, ten zjazd na ostatnim TDF ogląda się jak film grozy. :E

https://youtu.be/IKib2B4JWMI?t=51

Gościu musi mieć wzmacniane spodenki w kroku, żeby mu się jaja o ramę nie obijały. No, ale to zawodnik XC, więc dziwić to nie powinno.

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ładnie, ładnie :)

Do tego na przewagę Pidcocka działa to, że o ile Safa robi znane od podszewki zjazdy, znając każdy kawałek, to trasy całego górskiego zjazdu w TdF to chyba nie da się zapamiętać (no, podobno Cav ma forograficzną pamięć i potrafi), ani regularnie przejeździć wszystkie te górki poza sezonem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, jagular napisał:

Asfalt gładki królem nawierzchni rowerowych!!!!

 

:E

Opone też ma niezłą. To na pewno coś powyżej 25c. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystacie z jakiejś suplementacji? Kolagen? Magnez? Potas? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piwo po dłuższych jazdach. Dzięki temu jeszcze gorzej śpie.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, resistance napisał:

Opone też ma niezłą. To na pewno coś powyżej 25c. 

Teraz nowoczesne przednie koła są mocno "grube" ze względów łareło, więc może mieć i dalej te okolice 25mm, ale rozłożone na szerszej obręczy są szersze.

Godzinę temu, gret napisał:

Korzystacie z jakiejś suplementacji? Kolagen? Magnez? Potas? 

Pierwsze i drugie. Jakieś tanie tablety :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z to oponami szerszymi do szosy to jest tak, że oni jakieś ułomne te testy robią. Albo te same ciśnienie w 25 i 30, albo jakieś śmieszne warunki drogowe albo odcinki 2km albo zamiast jazdy to swobodne zjeżdżanie z górki itd. 

Fizyka jest fizyka, opona 25 z 8-9 barami będzie miała mniejsze opory toczenia niż 30-32 z 5 barami. 

Jak już ktoś ma stożki ałero jakieś nowsze z wewnętrzną szerokością 20+ i zewnętrzna 25+ to faktycznie trzeba się zastanowić, czy szerszą opona więcej nie da, i jakiej ona ma być szerokości. 

2 godziny temu, jagular napisał:

Jakieś tanie tablety :)

SIS Rapid recowery, bo jeżdżę głównie wieczorem i jak strzelę sobie szejka po jeździe to nie chce mi się zjadać połowy lodówki a teoretycznie pomaga sobie i mięśniom w regeneracji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ernorator napisał:

opona 25 z 8-9 barami będzie miała mniejsze opory toczenia niż 30-32 z 5 barami

Przy takiej różnicy ciśnień to na pewno. 

Przednia opona idealnie ma dopełniać swoją krzywizną krzywiznę wyznaczoną przez obręcz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z baterią bsm? Jak baterią ma 672wh a silnik 840w to puści tyle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.08.2022 o 23:40, jagular napisał:

Dla ilustracji wrzucę jeden z najbardziej klimatycznych filmików rowerowych, od jednego z największych wariatów szosowych

Wygląda jak gravel ;)

W dniu 10.08.2022 o 13:08, jagular napisał:

Wszystko to nagrywane często szerokim kątem, co minimalizuje wrażenia z odbioru - to czasami wada filmów z hardkorowego mtb, gdzie na filmie "nie czuć" niesamowitych zjazdów, skoków pomiędzy głazami itd.

Szeroki kąt maksymalizuje wrażenia.
Przy węższym kącie obcinasz widok z boków, więc nie widać jak szybko mija się elementy drogi.

Normalnie z kamerki filmy wychodzą mi jakbym jechał spacerkiem, jak miałem włączoną mocniejszą stabilizację (obraz mocniej przycięty, węższy kąt widzenia), to efekt był jeszcze bardziej widoczny.

16 godzin temu, jurekk napisał:

Jak to jest z baterią bsm? Jak baterią ma 672wh a silnik 840w to puści tyle?

Wh i W to dwie różne jednostki.
Pierwsza to pojemność, druga to moc.

Szukaj opisu ile maksymalnie mocy może dać bateria, ewentualnie ile amperów i przemnóż przez napięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szeroki kąt widzenia minimalizuje detale, kąty, separację planów. Dlatego te filmiki z kamerek sportowych nie robią takiego wrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Aluminiowy bębenek z piast dtswiss przejechane może z 2tyś km 

https://imgur.com/a/y9EJTNu

Jakaś kpina 

@cervandes dzięki za namiary na stalowy, dziś wleciał a z tego aluminiowego szajsu wyciągnę łożyska i na szmelc. 

 

Edytowane przez gret

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
46 minut temu, gret napisał:

Aluminiowy bębenek z piast dtswiss przejechane może z 2tyś km 

Ważne, że był 69 czy tam 21.37 grama lżejszy od stalowego :E 

 

Co to za piasta zeby było wiadomo czego unikać.

Edytowane przez resistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, jagular napisał:

Szeroki kąt widzenia minimalizuje detale, kąty, separację planów. Dlatego te filmiki z kamerek sportowych nie robią takiego wrażenia.

Na wąskim nie będzie lepiej.
Można spłaszczyć trasę szerokim ale jako tako zachować prędkość albo popsuć jedno i drugie wąskim.

A filmy potrafią zrobić wrażenie ale trzeba umieć kręcić i jeździć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, resistance napisał:

Ważne, że był 69 czy tam 21.37 grama lżejszy od stalowego :E 

 

Co to za piasta zeby było wiadomo czego unikać.

50g lżejszy :P

DT Swiss 350 ale to chyba we wszystkich piastach dt swiss na ratchetcie pod shimano tak jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Bono[UG] napisał:

Na wąskim nie będzie lepiej.
Można spłaszczyć trasę szerokim ale jako tako zachować prędkość albo popsuć jedno i drugie wąskim.

A filmy potrafią zrobić wrażenie ale trzeba umieć kręcić i jeździć ;)

Ależ będzie, będzie :)

To wynika nawet z czegoś takiego, jak geometria: szeroki kąt widzenia widzi więcej, niż wąski kąt widzenia, ale obraz z pierwszego i drugiego jest wciśnięty w ten sam kadr. Poruszenie X na szerokim kącie to przesunięcie o mniejszy kawałek finalnego kadru, niż na kącie wąskim. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Fajnie, że raty 0% ale jednak trochę drogo...
    • 6 rat? To przy 12k PLN będzie 2k raty.  A i tak takie oferty nie trafiają do produktów z gorącym zainteresowaniem XD Darmowe pieniądze się skończyły.
    • Meloni gratulacje sla pomimo braku oficjalnych wynikow, Bidenowi wstrzymywali sie miesiac. Ktore wojska obecnie bronia Polski? Polityka miedzynarodowa PIS. BTW. Meloni to funfelka Orbana, bylyby jaja jakby Orban teraz trzymal z Wlochami.
    • https://www.x-kom.pl/p/1072725-procesor-amd-ryzen-5-amd-ryzen-5-7600x.html Jedyne 1 749,00 zł.
    • Dobra, zrobiłem swoje porównanie. Wersja 1.6, 2560x1440, ustawienia Digital Foundry optimized. Od lewej: 1. SSR Psycho, RT off, DLSS off 2. SSR off, RT Ultra, DLSS off 3. SSR off, RT Ultra, DLSS Q Uwaga- duże obrazki (7672x1440, 5.5MB): Obrazek 1 DLSS rozmiękcza i gubi pewne elementy, ale z drugiej strony w tej scenie maskuje nieco szum na wodzie. Obrazek 2 Kamera w dół i SSR "zapomina" o odbiciu komina na wodzie, nie wspominając o jakości odbicia statku. 1. SSR Psycho potrafi ubijać fps-y niewiele gorzej od RT, więc realnie nikt powyżej ultra tego raczej nie będzie ustawiał. Po prostu chciałem pokazać tę technikę z jak najlepszej strony. 2. W przypadku DLSS rozmiękczanie tekstur czy gubienie niektórych elementów to najmniejsze zmartwienie. Gdyby to była jedyna wada, to możnaby ją w sumie olać i cieszyć się możliwością włączenia Ray Traycing'u. Niestety- prawdziwym problemem są artefakty w ruchu, które ciężko wyłapać na statycznych screenach: - Antyaliasing w locie - przy jeździe samochodem czy obrocie kamery dosłownie widać jak ząbki na krawędziach "wyrównują" się na naszych oczach dopiero po chwili. Efekt ten jest widoczny również w natywce, ale w dużo mniejszym stopniu. - Ghosting - o ile poradzono sobie z tym elementem wokół samochodu, tak wszelkie krawędzie na tle nieba ciągną za sobą widoczną smugę. Generalnie obraz w ruchu bez DLSS'a jest znacznie "czystszy". 3. Z drugiej strony przy włączonym RT dostajemy wyraźnie lepsze świało. Naturalność, wypełnienie i głębia sceny, dynamiczne oddziaływanie z obiekatami są na znacznie wyższym poziomie niż w przypadku SSR. To coś, co również niełatwo jest wyłapać na zrzutach, ale w ruchu jest bardzo widoczne. Gra z SSR'em wciąż wygląda bardzo dobrze, ale dopiero z RT można powiedzieć że wygląda super. 4. Do wyboru jest więc czysty obraz z SSR + natywka lub świetne światło z RT + DLSS Q. Gdybym chciał pograć w 1440p/DF optimized w RT + natywka, to potrzebowałbym ok. 200-300% mocy mojej RTX 3070Ti (w zależności od liczby i poziomu włączonych efektów RT, IMO zdecydowanie najważniejsze są odbicia). 5. Z tych powodów wolałbym żeby w przypadku DLSS 3.0 skupiono się na poprawianiu jakości (eliminacji efektu AA w locie i ghostingu), zamiast na poprawianiu wydajności, której przecież serii 4xxx nie powinno brakować.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...