Skocz do zawartości
DoMiNPL

Motocyklowe Pogawędki

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowałem się na kupno Crossa dokładnie KTM EXC 450 zobaczymy co cudeńko potrafi

 

Jesteś pewny, że dasz radę go utrzymać ? Pamiętaj praktycznie raz do roku wymiana tłoka co tanie nie jest, dochodzi jeszcze opony i napęd, a z tego co czytam to masz zamiar dosyć mocno go użytkować, więc pewnie też raz do roku jakaś zmiania opon i napędu. Doświadczenie jako takie masz, ale coś mi się wydaje jeśli będziesz chciał pocisnąć mocno ktm'a w terenie to może tobą pozamiatać. Warto przeczytać to LINK myślę, że mniej więcej zobrazuje ci koszty utrzymania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm u mnie dzisiaj fajna pogoda do jazdy, weekend też ma być ok :) Choć już motocyklistów coraz mniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie o trakcji można tylko pomarzyć :(

 

ale jak jest te 30 stopni to moto klei się drogi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak jest te 30 stopni to moto klei się drogi :D

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukajr7 ciesz, że pojeździłeś. Ja w tym sezonie może nawet 100 km nie zrobiłem, przez ciągłe problemy z DTtką, ale mam nadzieję, że jeszcze pojeżdżę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukajr7 ciesz, że pojeździłeś. Ja w tym sezonie może nawet 100 km nie zrobiłem, przez ciągłe problemy z DTtką, ale mam nadzieję, że jeszcze pojeżdżę :E

dużo nie pojeździłem, spaliłem może z 6 zbiorników paliwa :)

 

Ehhh, codziennie jak wstaje idę z nadzieją do okna, że zobaczę suchy asfalt a tutaj mokro :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i tak więcej niż ja, mi wyszło może niecałe 15l wyjechanego paliwa, a ty masz zbiornik. Myślałem, że z częściami do yamahy nie będzie problemu, a tu do głupiego chińczyka szybciej bym kupił :E W przyszłym tygodniu wreszcie będę miał tą cholerną cewkę to chyba pojeżdżę :)

 

edit: Z tymże ja mam lepiej, bo prawie do śniegów mam zamiar jeździć przynajmniej po lesie.

Edytowane przez magneto_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i tak więcej niż ja, mi wyszło może niecałe 15l wyjechanego paliwa, a ty masz zbiornik. Myślałem, że z częściami do yamahy nie będzie problemu, a tu do głupiego chińczyka szybciej bym kupił :E W przyszłym tygodniu wreszcie będę miał tą cholerną cewkę to chyba pojeżdżę :)

 

edit: Z tymże ja mam lepiej, bo prawie do śniegów mam zamiar jeździć przynajmniej po lesie.

u mnie zbiornik ma 18l, u mnie jazdy juz malo zostalo, bo wilgotny asfalt jest i nie ma co wyjezdzac, chyba że popatrzec jak dupa zgrabnie chodzi na boki

:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, taki 18l przydałby mi się u mnie według wiki jest 9l, ale jak jest na prawdę to nie wiem :E Do pełna nigdy nie zaleję, bo paliwa szkoda, gdyż mi się wyleje przez korek podczas jazdy po lesie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, taki 18l przydałby mi się u mnie według wiki jest 9l, ale jak jest na prawdę to nie wiem :E Do pełna nigdy nie zaleję, bo paliwa szkoda, gdyż mi się wyleje przez korek podczas jazdy po lesie.

u Ciebie rolę gra masa :) wiekszy bak nie ma sensu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, już ja jestem ciężki. Mimo tych ok. 13KM to super się jeździ. Ciekawe co będę sądził gdy się czymś lepszym przejadę :E Najgorsze jest to, że ile wlejesz to tyle spali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, już ja jestem ciężki. Mimo tych ok. 13KM to super się jeździ. Ciekawe co będę sądził gdy się czymś lepszym przejadę :E Najgorsze jest to, że ile wlejesz to tyle spali ;)

ile to ma pojemnosci ? 125 ?

ja planuje na następny sezon crossa w 2 T :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojemność 80ccm, ale daje radę. DT 125ccm już ma jakieś 25 KM. Myślałem na czekaniu i zdawaniu na A1, ale wolę jeździć szybciej. A jakiego masz zamiar kupić full crossa np. KTM SX 125 czy hard enduro np. KTM EXC 125 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to będe szukał w razie czego jakies 250 cm w 2 T :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobiłem w tym sezonie praktycznie ponad 4000km i to jeszcze nie koniec :E Myślę, że jeszcze trochę pośmigam. W sobotę jeszcze czeka mnie mała traska, bo do serwisu Yamahy muszę jechać czyli jakieś 70km w jedną stronę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma honde cr 450 w 4T crossa i tak się zbiera od dołu, no ale eksploatacyj nie pewno wyjdzie więcej niż 2 suw.

 

Ja przejechałem z 3 tyś km jak nie lepiej w tym sezonie :D Swoją 70tką mam nadzieje, że dziś się sprzeda :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pośmigałem trochę ;) Lubię taką pochmurną pogodę, oczywiście żeby nie padało :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukjar7 a jeździłeś już crossem ? Coś czuję, że 250ccm 2T to za dużo dla Ciebie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lukjar7 a jeździłeś już crossem ? Coś czuję, że 250ccm 2T to za dużo dla Ciebie :E

a wiesz czym teraz jezdze ? :)

 

Dzisiaj pośmigałem trochę ;) Lubię taką pochmurną pogodę, oczywiście żeby nie padało :P

ja własnie wróciłem z latania i było bardzo miło :)

 

A ja zrobiłem w tym sezonie praktycznie ponad 4000km i to jeszcze nie koniec :E Myślę, że jeszcze trochę pośmigam. W sobotę jeszcze czeka mnie mała traska, bo do serwisu Yamahy muszę jechać czyli jakieś 70km w jedną stronę ;)

na lawecie ? :E

 

Kolega ma honde cr 450 w 4T crossa i tak się zbiera od dołu, no ale eksploatacyj nie pewno wyjdzie więcej niż 2 suw.

 

Ja przejechałem z 3 tyś km jak nie lepiej w tym sezonie :D Swoją 70tką mam nadzieje, że dziś się sprzeda :x

w 2T trzeba tłoki zmieniac :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem czym teraz jeździsz, lecz jest różnica między jazdą po ulicy, a po terenie :E i to naprawdę wielka. Cross inaczej oddaje moc i jest bardziej nie przewidywalny. W 4T też zmieniasz tłoki tylko rzadziej, ale wychodzi to podobnie cenowo, zresztą wystarczy spojrzeć na podany przez mnie link kilka postów wyżej i jakoś to zobrazuje koszty, które i tak wyjdą mniejsze, bo kto serwisuje moto u dealera :E

Edytowane przez magneto_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem czym teraz jeździsz, lecz jest różnica między jazdą po ulicy, a po terenie :E i to naprawdę wielka. Cross inaczej oddaje moc i jest bardziej nie przewidywalny. W 4T też zmieniasz tłoki tylko rzadziej, ale wychodzi to podobnie cenowo, zresztą wystarczy spojrzeć na podany przez mnie link kilka postów wyżej i jakoś to zobrazuje koszty, które i tak wyjdą mniejsze, bo kto serwisuje moto u dealera :E

125 w 2T mi nie starczala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skuter sprzedany.

 

 

Tak w 2T trzeba zmieniać tłok i przeważnie tutaj się kończą problemy. W 4T jest w sumie więcej rzeczy które potencjalnie mogą się zepsuć i które trzeba zmienić łańcuszki rozrząd itp. A 2T najprostsza konstrukcja i moc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na lawecie ? :E

 

Nie :E Nie na lawecie :E Na kołach. Jadę wymienić dyszę w gaźniku, bo po tuningu za mało dostaje benzynki i czasami troszkę przymuli :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie :E Nie na lawecie :E Na kołach. Jadę wymienić dyszę w gaźniku, bo po tuningu za mało dostaje benzynki i czasami troszkę przymuli :-P

jakim tuningu ? :)

 

Skuter sprzedany.

 

 

Tak w 2T trzeba zmieniać tłok i przeważnie tutaj się kończą problemy. W 4T jest w sumie więcej rzeczy które potencjalnie mogą się zepsuć i które trzeba zmienić łańcuszki rozrząd itp. A 2T najprostsza konstrukcja i moc :D

a dlaczego w 2T jest wiecej mocy ? :) pytanie zagadka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...