Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

eGabeleXxX

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

F1 2010 by Codemasters

 

vxhvlw.png

 

Producent:    Codemasters Software

Wydawca:    Codemasters Software

Dystrybutor:    Codemasters Software

Premiera Świat:    24 września 2010

Premiera Polska:    28 wrzesień 2010 (standardowo opóźnienie)

Gatunek:    Wyścigi / Sportowe

Platformy:    PS3, X360, PC  

F1 2010 to kolejna produkcja brytyjskiego dewelopera Codemasters stworzona w pełni na licencji F1, a zarazem pierwsza wyprodukowana z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360, a także komputerach osobistych. Za jej powstanie odpowiada ekipa mająca w dorobku wiele uznanych gier wyścigowych, w tym doceniane na całym świecie serie DiRT oraz GRID.

 

F1 2010 to oczywiście produkcja aspirująca do miana symulacji, jednakże umożliwiająca uruchomienie całkiem wielu ułatwień, dzięki czemu nawet mniej doświadczeni gracze czerpią wiele radości z obcowania z nią. Autorzy zdecydowali się przenieść do niej wszystkie zespoły biorące udział w sezonie 2010 oraz tory wyścigowe, na których rozgrywane są kolejne Grand Prix, nie zapominając o najbardziej charakterystycznych fragmentach każdego z nich.

 

Na potrzeby gry autorzy opracowali zaawansowany model jazdy, biorąc przy tym pod uwagę takie elementy, jak nierówności terenu wpływające na zachowanie bolidów, czy też zmiany ustawień spojlerów i skrzydeł. Osiągnięcie zadowalającego wyniku zależy także od taktyki rozgrywania pit-stopów – zatankowanie samochodu do pełna ma istotny wpływ na jego wagę oraz sposób prowadzenia, podobnie jak dobór opon do warunków atmosferycznych.

 

Twórcy pokusili się także o zaoferowanie niezwykle widowiskowej oprawy graficznej, wyciskającej ostatnie soki z najmocniejszych platform dostępnych na rynku w 2010 roku. Osiągnięto to dzięki wykorzystaniu silnika EGO Engine, tego samego na którym działa Race Driver: GRID oraz druga odsłona serii Colin McRae: DiRT.

 

 

Minimalne wymagania:

 

System operacyjny: Windows XP/Vista/7

DirectX 9.0c

Procesor: Intel Core 2 Duo @ 2.4GHz lub Athlon X2

Pamięć: 1GB RAM (2GB dla Visty oraz 7)

Karta graficzna: GeForce 7800 / Radeon X1800 lub lepsza

Napęd z Dual Layer

Dysk twardy: 12.5 GB

Rekomendowane wymagania:

 

System operacyjny: Windows XP/Vista/7

DirectX 9.0c

Procesor: Intel Core 2 Duo @ 2.66GHz lub Athlon X2 4200+

Pamięć: 2GB RAM

Karta graficzna: GeForce 9800 lub ATI Radeon HD 4850

Napęd z Dual Layer

Dysk twardy: 12.5 GB

Wymagania są teoretycznie identyczne jak te z DiRTa 2.

Wiadomo też, że gra nie doczeka się dodatków DLC, gdyż zdaniem Codemasters na to mogliby sobie pozwolić w przypadku gry, która faktycznie wymaga aktualizacji. Jest to jednoznaczne z tym, że F1 będzie wydawane co rok.

 

28rmfzd.jpg

dmspcw.jpg

Multiplayer:

 

W F1 2010 znajdzie się sześć trybów rozgrywki sieciowej, w których gracze zmierzą sie między sobą:

 

  • Pierwszy z nich nazywa się Pole Position. Będzie to walka o jak najlepszy czas podczas sesji. Składać się będzie z trzech części Q1, Q2 i Q3.

  • Drugi z trybów to Sprint i będzie standardowym trybem spotykanym w tego typu grach, czyli zwykły wyścig na jednym ze znajdujących się w grze torów na 3 okrążeniach.

  • Trzecim trybem jest Endurance. Tu zadaniem gracza będzie przejechanie wyścigu, składającego się z ośmiu okrążeń na jednym z torów. Podczas trasy, przynajmniej raz będzie musiał zjechać do swoich mechaników do pit-stop'u.

  • Czwartym trybem będzie Grand Prix. Tryb składajacy się z tego samego co Endurance, lecz poprzedzony 10 minutową sesją kwalifikacyjną.

  • Piąty to tryb dowolnej rozgrywki - nosi nazwę Custom. Sami w nim wybieramy pogodę, jaka będzie panowała na torze oraz ilość okrążeń (można nawet wybrać pełny wyścig).

  • I szóstym, ostatnim trybem będzie Career Mode. W tym trybie będzie można przechodzić grę razem ze swoimi znajomymi.

 

Oczywiście, na prywatnej sesji długość wyścigu będzie można w dowolny sposób ustawić.

W trybie multiplayer będzie mogło wziąć udział do 12 graczy, co jest podyktowane ograniczeniami konsol. Jak zaznacza Jeal liczba graczy może się jeszcze zmienić, ale najprawdopodobniej chodzi o wersję PC (z 12 do 24 graczy). W trakcie wyścigów online, gracz będzie wypełniał wyzwania, które dadzą punkty doświadczenia. Uzyskane punkty będą wykorzystywane w trybie singleplayer.

 

Twórcy przewidzieli różne prędkości maksymalne bolidów, dlatego system punktowy będzie nagradzał hojniej zawodników w pozornie wolniejszych bolidach. Jeżeli gracz prowadzący wolniejszy bolid znajdzie się na wyższym miejscu niż teoretycznie pozwala na to bolid, to może otrzymać więcej punktów doświadczenia aniżeli kierowca topowego Ferrari, meldującego się na pierwszym miejscu. System punktów nagradza za czystość i technikę jazdy. Ciekawe, jak w rzeczywistości spisze się nowy system.

 

W grze dostępne będą zaawansowane możliwości ustawień bolidu. Od ogumienia, przez przełożenia, na docisku aerodynamicznym kończąc. Szykuje się raj dla majsterkowiczów.

 

Systemy pogodowy będzie specjalnie zaprojektowany dla tej gry. Będzie on przwidywał pogodę dla 10m2 toru. Więc warunki pogodowe mogą pokrzyżować plany graczą którzy źle dobiorą ogumienie.

 

System likwidujący tzw. cutterów, crasherów i jeźdźców pod prąd również został na nowo zaprojektowany. Zakłada on:

 

  • Crashowanie - Przejazd przez pitstop, doliczenie 20 sek do czasu wyścigu lub dyskwalifikacja.

  • Ścinanie zakrętów - Przejazd przez pitstop lub w wrazie nie wywiązania się doliczenie 20 sek (za każde ścięcie) do czasu wyścigu.

  • Jazda pod prąd - Po 20 sekundach jazdy pod prąd dyskwalifikacja z wyścigu (kolizje w grze będą tylko forward).

 

Trailer's & Gameplay's:

 

2

Pit-Stop

 

Jak rozwiązać problem z Windows LIVE !!!

(w przypadku, kiedy wyświetla się komunikat o nieobsługiwanym przez usługę LIVE kraju Polska) Należy zalogować się do konta LIVE i na zielonej linijce kliknąć "Mój Xbox"--> "Konta"--> "Opcje konta"--> "Zarządzaj regionem konta".

Powinna ukazać się strona "Migracja konta w usludze Xbox LIVE", wybieramy ponownie Polskę i cieszymy się działającą grą ;)

 

 

No to przyszedł czas na pytania :E

  • Podstawowe pytanie. Czy Wy też, podobnie jak ja nie możecie doczekać się tej gry?
  • Czy macie jakiś ulubiony TEAM, w którym będziecie jeździć w F1 2010?
  • Jakiego kontrolera będziecie używać w tej grze?
  • Czy Waszym zdaniem gra ma dużą szansę na zdobycie ogromnej popularności?
  • Co sądzicie o wymaganiach sprzętowych?
  • Co sądzicie o wprowadzeniu do tej gry Windows Live?
  • Czy Waszym zdaniem wprowadzenie WL ograniczy w pewien sposób "noob'ostwo" w trybie "Multiplayer"?
  • Macie już określony sposób jazdy? (dokładniej chodzi o to, czy z assystami, czy nie :E)

 

To by było na tyle :E. Proszę nie krzyczeć bo to jest mój pierwszy trochę bardziej rozbudowany temat ;). Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ladnie sie na screenie prezentuje, pewnie jak wyjdzie sobie zagram bo chetnie bym pogral w dobra gre tego typu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli będzie w pre-orderze do 100zł to wezmę bez pytania, ale zobaczy się co z tego wyjdzie, a jak już za nią wezmę to będę grać na padzie od X360, no i for fun only z kumplami (broń boże jakieś ligi), pewnie bez drobnych asyst się nie obejdzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli będzie w pre-orderze do 100zł to wezmę bez pytania, ale zobaczy się co z tego wyjdzie, a jak już za nią wezmę to będę grać na padzie od X360, no i for fun only z kumplami (broń boże jakieś ligi), pewnie bez drobnych asyst się nie obejdzie ;)

tylko nie crashuj na necie ;). Zapomniałem dodać, ale to już tutaj napiszę. Wiem, że mają być kary dla graczy jadących "pod prąd". Nie pamiętam dokładnie czy to kick, czy dyskwalifikacja, ale wiem, że coś takiego będzie. W sumie do zaskarżania graczy może posłużyć sam Live, więc osobiście uważam że w porównaniu do Race Driver GRID poziom gry znacznie wzrośnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tak samo nie mogę się doczekać , widziałem pare gameplayów i jestem zaskoczony "realistyką" a raczej sposobu w jaki podchodzą do tej gry. Brud na kołach , bączki , kamery ,pit-stop , kary , etc.

 

Już się nie mogę doczekać kiedy dorwę tę grę w swoje łapska :) oj na padzie będzie niezła jazda :)

eGabeleXxX Mógłbyś dodać jakieś linki do trailerów etc. w pierwszym poście. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Podstawowe pytanie. Czy Wy też, podobnie jak ja nie możecie doczekać się tej gry?
    Tak, wreszcie jakieś mam nadzieję porządne F1 na PC :)
  • Czy macie jakiś ulubiony TEAM, w którym będziecie jeździć w F1 2010?
    Tak, McLaren :)
  • Jakiego kontrolera będziecie używać w tej grze?
    Pad od x360.
  • Czy Waszym zdaniem gra ma dużą szansę na zdobycie ogromnej popularności?
    Pewnie tak, dostanie wysokie oceny i się ludzie rzucą.
  • Co sądzicie o wymaganiach sprzętowych?
    Wymagania są ok.
  • Co sądzicie o wprowadzeniu do tej gry Windows Live?
    Live jest ok.
  • Czy Waszym zdaniem wprowadzenie WL ograniczy w pewien sposób "noob'ostwo" w trybie "Multiplayer"?
    Nie :D
  • Macie już określony sposób jazdy? (dokładniej chodzi o to, czy z assystami, czy nie:E)
    Tak, wszystkie asysty na off. Choć do poziomu realizmu z rFactor i tak się nie zbliży to może choć trochę jak sim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, osobiście dla mnie to najważniejsza premiera tego roku obok starcrafta 2 i tdu2. Filmiki prezentują się znakomicie jeśli chodzi o grafikę i tą całą otoczkę atmosfery F1. Gorzej z modelem jazdy, tu jestem sceptycznie nastawiony. Zastanawiam się ile będzie symulacji w grze codemasters, raczej nie mam co liczyć na coś w stylu rfactor, ale żeby chociaż sim przeważał wyraźnie nad arcade. Codies jak dotąd robili praktycznie same arcade (zwłaszcza grid i dirt 2), tryb simulation w Race Driver 2 i 3 coś tam próbował wybić się nad zręcznościowy model jazdy, ale z różnym skutkiem. No, ale cóż zobaczymy, prawdopodobnie i tak i tak kupię, choćby żeby pograć w przerwach między rfactor.

 

Co do Twoich pytań. Nie podoba mi się, że gra jest w systemie Windows Live, jeśli już, Steam byłby tutaj znacznie lepszy. Ulubiony team to pewnie Ferrari lub Renault. Jeździć będę na Driving Force GT (nie wyobrażam sobie grać na klawie lub padzie ;)) i oczywiście z wyłączonymi wszystkimi wspomaganiami i skrzynia manual, bo tylko wtedy jest najlepsza zabawa, jak nie walczysz tylko z przeciwnikami, ale i z własnym bolidem przez co nawet samotne kręcenie kółek na torze jest bardzo interesujące, kiedy próbujesz urwać ułamki sekund i poprawiasz setup bolidu co jakiś czas, by być choć ciut szybszym. To jest właśnie F1. Jak to Kubica powiedział kiedyś, że gdyby miał oglądać formułę 1 w TV to by raczej usnął ;). Tak samo jeżdżenie z włączonymi wspomagaczami jest usypiające, kiedy komp robi za ciebie wiele rzeczy.

 

 

EDIT: kilka filmików z E3:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5cZhRAOuJSU...player_embedded

http://www.golem.de/1006/75841.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trybie arcade model jazdy wygląda śmiesznie. Liczę że w simulation i z wszystkim na off będzie można się ładnie pobawić na DFGT. Czekam na premierę z niecierpliwośćią ! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeździć będę na Driving Force GT (nie wyobrażam sobie grać na klawie lub padzie ;)) i oczywiście z wyłączonymi wszystkimi wspomaganiami i skrzynia manual, bo tylko wtedy jest najlepsza zabawa, jak nie walczysz tylko z przeciwnikami, ale i z własnym bolidem przez co nawet samotne kręcenie kółek na torze jest bardzo interesujące, kiedy próbujesz urwać ułamki sekund i poprawiasz setup bolidu co jakiś czas, by być choć ciut szybszym. To jest właśnie F1. Jak to Kubica powiedział kiedyś, że gdyby miał oglądać formułę 1 w TV to by raczej usnął ;). Tak samo jeżdżenie z włączonymi wspomagaczami jest usypiające, kiedy komp robi za ciebie wiele rzeczy.

em.de/1006/75841.html[/url]

i tutaj się z Tobą zgodzę ;) fakt, że trochę MOMO brakuje do DFGT, ale myślę że frajda z jazdy w oby przypadkach będzie jednakowa ;). Zapomniałem również dopisać o kącie skrętu, gdzie ma być ograniczony podobno do 360*. Bardzo zadziwia mnie Pit-Stop, w końcu widać co oni mi będa wymieniać ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hoodedman

F1 od Codemasters będzie miało tyle wspólnego z symulatorem co Operation Flashpoint 2 z symulatorem wojskowym. Wszystko ograniczone do kilku przycicków pada i banalna mechanika gry. Podejżewam że LFS zeżre F1 i nawet czkawką się nie odbije.

 

Zaraz wyskoczą znawcy, że skąd ja wiem, że gra nie wyszła że to że sramto, a ja mam 30 lat na karku i niejedną zapowiedź widziałem i wiedziałem że Fallout3 będzie taki jaki był i wiedziałem dokładnie przed premierą jaki będzie Operation Flashpoint 2 pomimo zapowiedzi Codemasters..... Pewne rzeczy są do przewidzenia, tak samo to że F1 od Codemasters to będzie arcade pełną gębą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

endurance mode 8 lapow <lol>

 

ludzie jezdza wyscigi po kilkadziesiac minut (sam jezdzilem godzinne nawet) a oni wyskakuja z endurance 8 lapow :D

 

ciekawe czy ta gra bedzie tak samo jak grid wygladac - ze kazdy "pro" sciana zakrety i szykany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
endurance mode 8 lapow <lol>

 

ludzie jezdza wyscigi po kilkadziesiac minut (sam jezdzilem godzinne nawet) a oni wyskakuja z endurance 8 lapow :D

 

ciekawe czy ta gra bedzie tak samo jak grid wygladac - ze kazdy "pro" sciana zakrety i szykany.

czytałem też, że długość wyścigu będzie można znacznie przedłużyć na prywatnej sesji, zaraz zedytuję 1 post ;)

 

co do ścinania zakrętów, nie jest wykluczone, że do czasu będą doliczane dodatkowe sekundy, a może nawet; tak jak w Superstars V8; zatrzymanie pojazdu, w tym przypadku bolidu na czas np. 5 sek.

 

@Krendzel

 

dzięki za uwagę, wstawione ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się szału po tej grze nie spodziewam , pewnie będzie bardzo podobne do GRID'a tyle że będzie to F1. Jedyne pozytywy to bardzo ładna grafika , warunki atmosferyczne , licencja F1 zespoły , tory itp. no i właściwie tyle :/ , fizyka pewnie będzie czysto arcadowa czyli to już skreśla tą grę z mojej listy "must have" , więc nie ma się czym podniecać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[*]Podstawowe pytanie. Czy Wy też, podobnie jak ja nie możecie doczekać się tej gry?

Tak, wreszcie jakieś mam nadzieję porządne F1 na PC :)

 

To się zbytnio nie interesowałeś. rFactor + mody = niesamowite wrazenia z jazdy F1 jesli tylko masz kierownicę...

 

Jakie mody? CTDP 2005, MMG 2007, FSONE 09 na przykład. Jest ich wiele wiecej.

LFS też świetne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo grałem i nadal gram w rFactor i mody F1. Chodzi mi o oficjalną grę, nie mody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe czy ta gra bedzie tak samo jak grid wygladac - ze kazdy "pro" sciana zakrety i szykany.

Być może kara przejazdu przez boksy (stop & go). Tak było przynajmniej w F1 Challange jeżeli wykonało się jakieś poważniejsze rzeczy :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Podstawowe pytanie. Czy Wy też, podobnie jak ja nie możecie doczekać się tej gry?
  • Czy macie jakiś ulubiony TEAM, w którym będziecie jeździć w F1 2010
  • Jakiego kontrolera będziecie używać w tej grze?
  • Czy Waszym zdaniem gra ma dużą szansę na zdobycie ogromnej popularności?
  • Co sądzicie o wymaganiach sprzętowych?
  • Co sądzicie o wprowadzeniu do tej gry Windows Live?
  • Czy Waszym zdaniem wprowadzenie WL ograniczy w pewien sposób "noob'ostwo" w trybie "Multiplayer"?
  • Macie już określony sposób jazdy? (dokładniej chodzi o to, czy z assystami, czy nie

 

  • No od kiedy dowiedziałem się zę ta gra jest w produkcji - czekam na nią z wielką niecierpliwością
  • Oczywiście Red Bull Racing i Mark Webber :)
  • Aktualnie pada mam ale w niedługim czasie (przed premierą na 100%) planuje zakup DFGT
  • Jasne w końcu rFactor czy F1 Challenge od EA to już przeżytek
  • Wymagania jak to wymagania - zawyżone
  • Mniej cheaterów i crasherów (raporcik i finito :)
  • Tak mam taką nadzieje
  • Jasne że bez asyst :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ajj czekam na ta gierke ;]

ktoś tu się domagał sima F1 , ekhm sory ale to nie jest zabardzo możlie , w real f1 samych opcji na kierownicy jest przeszło 300 ! , książka do obsługie jej jest bardzo gruba , musiały by wyjśc specjalne kierownice , a i tak uczylibyście się jeździć z rok.

Tak więc nie oczekuje sima F1 oczekuje fajnej gierki w stylu dirta 2 ;p

 

 

Podstawowe pytanie. Czy Wy też, podobnie jak ja nie możecie doczekać się tej gry?

tak

Czy macie jakiś ulubiony TEAM, w którym będziecie jeździć w F1 2010?

renault :P

Jakiego kontrolera będziecie używać w tej grze?

microsoft sidewinder FF

Czy Waszym zdaniem gra ma dużą szansę na zdobycie ogromnej popularności?

idk ;p

Co sądzicie o wymaganiach sprzętowych?

mi to wisi [via sygna]

Co sądzicie o wprowadzeniu do tej gry Windows Live?

do dupy , w dircie live mi przeszkadza tu tez pewnie będzie

Czy Waszym zdaniem wprowadzenie WL ograniczy w pewien sposób "noob'ostwo" w trybie "Multiplayer"?

mam nadzieje

Macie już określony sposób jazdy? (dokładniej chodzi o to, czy z assystami, czy nie )

raczej 50/50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[...]Tak więc nie oczekuje sima F1 oczekuje fajnej gierki w stylu dirta 2 ;p

 

[...]Co sądzicie o wymaganiach sprzętowych?

mi to wisi [via sygna]

 

Odpowiadając na twoje pierwsze obawy - Porównywujac DiRT 2 do F1 2010 to jak porównywać rFactor do NFS

 

Odpowiadając na twoje drugie stwierdzenie - to się bój bo aby grać na max to trzeba mniej więcej 5770 (aby grać z DX 11 bo dla mnie tylko wtedy można pisać że na max z włączonymi wszystkimi opcjami gry)

 

Edit: Uprzedzając wasze pytania czy można robić własne umalowania bolidu lub kasku odpowiada: Nie. Nie będzie można (tylko na modach) i tu zaczerpnięta z oficjalnego foruM CM odpowiedź własnie na to pytanie

 

no custom liveries / helmet designs.

F1 game = F1, not "Need For Speed: F1 Ghetto Style"

 

Aktualizacja: Macie tutaj liste rzeczy które będą a których nie będzie w F1 2010 (Potwierdzona)

 

(Jak by ktroś mógł przetłumaczyć będę wdzięczny bo ja już miałem ale mi się usunęło i jak coś to będzie dopiero na jutro lub pojutrze)

 

Features in the Game

  • All Official F1 Drivers, Teams, Tracks and Rules from the FIA 2010 WORLD CHAMPIONSHIP
  • Limited sets of tyres at a weekend.
  • Career mode is 3, 5 or 7 years (optional).
  • 8 Engines a Year.
  • You choose a engine for each session.
  • 12 people online.
  • There is engine wear, the more it wears out, the slower you go.
  • When you switch team on career mode, you replace the driver who hasn't done aswell.
  • Weather can change across sessions.
  • Track rubbers in during weekend, pick the right time to go out to Qualify.
  • You can change the Aero Balance and Engine Power.
  • Press Conference.
  • Media interest, before and after every session.
  • The better your results, the more media interest.
  • Optional races with no pitstops (without tyre wear).
  • You are your own driver career mode.
  • You use your own driver online.
  • Team performance changes during each season, from season to season.
  • Drivers have there own Personality, Weaknesses, Pros and Driving style
  • After race in the Paddock, your agent speaks to you.
  • Best ever weather system for a racing game, every 10m is different.
  • 3 Qualifying Sessions - Q1, Q2 and Q3.
  • Full Flag System.
  • There are different Settings to be played around with to cater both Sim and Arcade crowds.
  • In Career mode you can change difficulty between Sessions.
  • You grow a certain position in the team during you Career.
  • When you enter the Pits, a Pop-Up Menu appears, allowing you to pick the Tyre you want to change onto.
  • Weather can change mid-race, mid-session and during sessions.
  • Dirty air effect, engine cools less and less drag on the straights maybe more effects of downforce into the corner.
  • Your agent is a female.
  • In Practice sessions, Drivers go out for installation/recon laps and often return to the pits before returning to the track again.
  • The better you perform, the more XP you get. Which you then spend upgrading your car.
  • Assists don't drive the car for you, they just make it easier.
  • Assists make your car heavier.
  • You can turn Pit Lane Limiter off.
  • Abu Dhabi will change from Day to Night, and the Lighting will change on the hotel too.
  • There is Online Qualifying.
  • Your Race Engineer is Rob Smedley

Features not in the game, which maybe we would have expected.

  • No Safety Car.
  • No in-game save.
  • No Split Screen.
  • No mechanical Failures.
  • No livery Creator.
  • No helmet designer.
  • No Formation Lap.
  • No Commentry.
  • No Parade Lap.
  • No Parc Ferme.
  • PC version will use "Games for Windows LIVE".

Info on career mode

This is a list I've put together from various threads and previews:

  • you create you own driver
  • you can choose from 3, 5 or 7 seasons
  • you can change the difficulty before the start of every session
  • you start in a low or mid-tier team
  • you replace a driver in that team, but drivers don't swap between teams each season
  • you earn a contract based on performance (presumably testing)
  • the main goals are beating your team-mate and a close rivals
  • you move around the paddock/motor-home to access different parts of the game
  • once racing, results will affect the development of the car over the season
  • races have a minimum of 10-20% of the full distance
  • you decide with an engineer how to upgrade parts of your car
  • the media interview you before and in-between sessions
  • the media's interest depends on the results you achieve
  • you do the post-race TV conference if you finish on the podium
  • over the seasons, the teams performance changes based on their history and final constructor positions achieved during your game
  • you can save your progress, but not during a race
  • a form of engine management applies (+ the 8 engine rule)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie czy na moim kompie będzie chodziła F1 2010

 

 

Model Toshiba Satellite A 300- 15K

 

Procesor Intel®Core2 Duo CPU T550 1.83GHz

 

Pamięc RAM 3070 MB

 

Windows Vista Home Premium

 

Z góry dzięki za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę tylko o odpowiedz czy będzie chodziła tak czy nie

Na komputerach to ja się nie znam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ziomek:

ale mi tam do pełni szczęścia styknie w dx10 na full a jak nie to sie kupi 5870 i tak mam zamiar go kupić.

co do 2 częsci twojego postu , tak jak się spodziewałem gierka robiona z FIA to i przepisy będa , szykuje się fajna zabawa tyle ze powinna ona wyjść na początku sezonu 2010 czyli w marcu/kwietniu a nie pod koniec ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę tylko o odpowiedz czy będzie chodziła tak czy nie

Na komputerach to ja się nie znam

 

Ściągnij sobie demo Dirt 2 to się dowiesz. Poza tym masz złoma. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lilo90

nie napisałeś nawet modelu karty graficznej...

 

niech Ci będzie, pójdzie Ci, ale o ustawieniach wyższych o średnich możesz sobie pomarzyć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...