Skocz do zawartości
Adi-C

S.T.A.L.K.E.R. 2

Rekomendowane odpowiedzi

EDIT 2018- grę ponownie zapowiedziano- https://www.stalker2.com/

Robi się w gsc

https://www.gsc-game.com/

Na razie innych informacji nie ma, tylko data- 2021

 

EDIT 2012- gra (na razie?) nie powstanie :( studio się rozpadło.

 

Original story- 2010:

Cieszmy się i radujmy! Długo oczekiwana chwila nadeszła...! No kurka nareszcie. Na razie praktycznie nic o grze nie wiadomo. Może poza jedną rzeczą która może się nie podobać, tym bardziej pecetowcom.

Oficjalna strona GSC

http://www.gsc-game.com/

leży, nie ma się co dziwić zresztą.

 

GSC Game World announces S.T.A.L.K.E.R. 2 - the official sequel to best-selling game series - in development now. A completely new multi-platform technology developed by GSC will make the core of the game.

 

"After the official sales of the series exceeded 4 million copies worldwide, we had no doubts left to start creating a new big game in the S.T.A.L.K.E.R. universe. This will be the next chapter of the mega-popular game players expect from us" - said Sergiy Grygorovych, CEO of GSC Game World.

 

The game is scheduled for release in 2012.

 

Na razie wiadomo tyle. Mi wystarczy. A teraz jedziemy z flejmem z powodu "multi-platform".

Edytowane przez Adi-C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc jako, że będzie multiplatformowa to spodziewam się głupiego odnawiania paska życia (nie cierpię tego w grach) oraz zapewne niższego poziomu trudności :D no i pewnie co chwile będzie jakiś save point tudzież checkpoint :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasny gwint! co oni chcą zrobić z moją ukochaną grą :mad2::pila:

no tak, to znaczy, że Stalker się skończył, a zacznie coś stalkero podobne :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie niestety jak będzie na konsole to zapomnijmy o starym survivalu. No chyba że jakimś cudem Ukraince pójdą po rozum do głowy i dla konsol zrobią inną wersję. Swoją droga co za idiota wpadł na pomysł FPS-ów na konsole?!?! Przecież to chore nielogiczne i nie praktyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojej, już się tak cieszyłem jak zobaczyłem nazwę tematu...

Miejmy nadzieję, że zrobią jednak normalnego STALKERA, z bandażami, konserwami i zacinającą się bronią :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, do 2012 to się zestarzeję. Może chociaż przed 2012 (czyt. końcem świata) wyjdzie wreszcie mod Lost Alfa, to umili to czekanie.

Edytowane przez januery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli życie samo będzie się odnawiało to nic tylko ich zastrzelić wtedy będzie 0 poziom trudności!

Mam nadzieję ,że tego nie skopią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, że Stalker wychodzi również na konsole, bo teraz ją mam :lol2: (punkt patrzenia...) . 2 miesiące temu, sam uważałem, że multiplatformowość "czyni grę płytką" Tak faktycznie jest i nic niestety już tego nie zmieni. Trzeba się z tym pogodzić, bo nic nie wskóracie. Kapitalizm, a nie jakość, to teraz w głównej mierze motto producentów, na szczęście jeszcze nie wszystkich, dlatego i PC się przydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wychodzi na konsole, czyli QTE jest już na 100% pewne :] Data 2012 jest nie przypadkowa pewnie nigdy nie wyjdzie :P

 

Pozdrawiam

Alek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja ulubiona seria wreszcie na konsolach <3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo po prostu data wyszła taka bo chcą nas straszyć końcem Świata :P

 

Swoją drogą to muszę ograć najpierw poprzednie stalkery. Tak że zabawy mam do tego 2012 roku :P

 

Ale również czekam na jakieś większe informacje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przydałyby się jakieś kobitki w grze :P

 

 

kib...toaleta :E

 

chociaż...no dobra stalkerzy to twardziele i sie nie myją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

według informacji w necie stalker 2 będzie się rozgrywał na jednej wielkiej lokacji, bez przechodzenia na inne terytoria

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak gra ma mieć swoją premierę za 2 lata to można tylko gdybać, może się jeszcze w niej milion rzeczy zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FPSY są zarezerwowane na pecety, na konsole są ekskluzywne fpsy tylko i wyłącznie dobre i sensowne (przykład: Halo Reach).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będą póki co nic wielce publikować by nie wkurwiać fanów PC informacjami o tym, jak jeszcze bardziej uproszczą tą już uproszczoną grę. Na pewno będą mówić o dopracowanej fabule, pięknych lokalizacjach (oczywiście z brzydką grafiką, w końcu witajcie multiplatformy i po co robić wersję na pc i konsole różne) i kilku duperelach by nas zapchać do premiery. Przed premierą, w końcu podczas jakichś targów zaprezentują kawałek kodu, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że gra została zdebilniona do granic możliwości 13 letnich meksykaniców hamburgerów z ju es ej grających na swoich eksboksach z hejlo ricz i tyle.

Edytowane przez OjciecRoku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przynajmniej gra będzie chodzić lepiej jak poprzednie części chociaż patrząc na metro to mam wątpliwości ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stalker został i tak znacznie uproszczony względem pierwszego projektu. Wiele elementów rpg wycięto, wg. wielu na niekorzyść. I tak powstała strzelanka, z pomniejszymi elementami rpg. Jeżeli planuja multi-platformę to niestety, ale oddalimy się jeszcze bardziej od pierwotnego założenia, a szkoda... Z drugiej strony, nie ma co się dziwić. Jeżeli większość graczy PC piraci, to jaki oni mają z tego zysk? Na konsolach ten proceder jest chociaż mniejszy, więc i zyski będą większe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
większość graczy PC piraci, to jaki oni mają z tego zysk?

 

Nie zgodzę się do końca. To że większość masowo ściąga gry nie znaczy że większość to piraci. Jeżeli chodzi o stalkera to ja akurat kupowałem czyste niebo oraz zew w ciemno bo po cieniu wiedziałem ze ta gra jest świetna. Jednakże co do innych gier nie mam takich wątpliwości przez co zdarza mi się pobrać "rozszerzoną" wersję demo aby zobaczyć finalny produkt. Potem jak mi się spodoba to kupuję(przede wszystkim dla multi). Suma sumarum, jak ktoś będzie miał kupić grę to to zrobi. A co do zysków to wydanie na więcej niż 1 platformę zawsze niesie ze sobą większe wpływy. Stalker na PC sprzedał się naprawdę dobrze więc na zyski nie powinni narzekać. Ja ciągle mam nadzieję że wersję na PC robią osobno i finalny produkt będzie co najmniej tak samo dobry jak poprzednie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mylicie pojęcia, wchodzenie w multipaltformy, aby zysk powiększyć jeszcze bardziej, a robienie tego samego by móc zrealizować kolejny projekt to dwie różne rzeczy. Jeśli będziemy rozmawiać o piractwie, które dotknęło jakąkolwiek poprzednią grę (dotknęło wszystkie) to zawsze można użyć argumentu, że wchodzą w multiplaformy z powodu piractwa. Świetny argument dla każdego producenta, choćby zarobił setki milionów $ na czysto na tytule. Do multiplaform trzeba podejść tak; czy wydawca był stratny, czy zyski były na tyle małe, że stawiają pod znakiem zapytania nową odsłonę, czy wchodząc w multiplatformy developer gry z wydawcą zakładają bezdyskusyjnie konieczne stworzenie nieco różniących się wersji na konsole oraz pc - jeśli nie czy dlatego, że zakładają, że inwestycja mogłaby się nie zwrócić czy po prostu chcą mieć jeszcze większy zysk poprzez mniejszą inwestycję? Gdybyśmy znali odpowiedzi na te pytania można by się czegoś domyślać, bez tego to wróżenie z fusów ze wskazaniem na opcję oczywistą, według której wydawca ma plany wydania nowej gry dlatego, że poprzednia się dobrze sprzedała, czyli musiał być dobry zysk (już nie mówiąc o slakerze, którego wyszły trzy części). Skłaniając się ku multiplatformom, chce zarobić/zainwestować więcej licząc, że znowu mu się to opłaci, ale na pewno biczuje studio, by to wydało grę bardziej "friendly" i "less hardcore" i tańszą, ponieważ trzeba będzie trochę zainwestować w to by dopasować ją do wielu konsol i pc. Co z tego wyjdzie napisałem stronę wcześniej, skończyło by się happy endem, czyli innym poziomem trudności na PC, zmienioną charakterystyką gameplay-u, lepszą grafiką itp. gdyby nie maksymalna pazerność wydawców.

Edytowane przez OjciecRoku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wydawcy zmuszają odbiorców czyli nas graczy swoim NACHALNYM dubbingiem BARDZO niskich lotów, którego nie da się wyłączyć w opcjach to się nie dziwie piractwa. Kupiłem wiele tytułów z dubbingiem, którego nie chciał i co ? Mam grę wykastrowaną według własnego uznania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...