Skocz do zawartości
Adi-C

S.T.A.L.K.E.R. 2

Rekomendowane odpowiedzi

@up up up

A póki co czekamy aż się zlecą antyfani. Nasłuchamy się jaką to folałt3 był porażką i w ogóle jak oni zepsują stalkera

:E Jak na zawołanie :E

 

Jeszcze nie wiadomo czy to na bank prawda, nawet jeśli to i tak pozostaje pytanie kto będzie developerem. O ile oczywiście cokolwiek zrobią z tą licencją. A może np. film zrobią?

Myślę że bethesda to nie jakaś firemka która robi rzeczy z dnia na dzień i jak jej wpadnie licencja na stalkera to rzucą wszystko i wezmą się za niego... Mają jakieś dłuższe plany typu "skończymy skajrima to mniejszy zespół zostaje do dlc, część pomaga przy dumie4 reszta brać się za folałta4" itp. Więc sądzę że jest b.duża szansa -żeby nie powiedzieć pewność- że to jakieś inne studio będzie devem. Co za różnica kto jest wydawcą, tak długo jak nie jest nim acti? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile czasu jedynka wychodziła, co chwile przesuwana premiera była z roku na rok. Teraz znowu takie cyrki. Ten stalker coś pod nieszczęśliwą gwiazdą się znajduję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STALKER jest tak specyficzną grą, że musi być tworzona przez "ojców" tej marki, gdyż w przeciwnym razie wyjdzie nic ciekawego, wyróżniającego się wśród tłumu. Przecież to nie była idealna gra, miała masę błędów, niedoróbek i kiepską optymalizację, a i tak jest dużo ludzi, którzy w to grają/grali itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daliby sobie spokoj.

Z takich popluczyn przewaznie nie wychodzi nic dobrego. Znajac Bethesde pewnie zrobia mix Fallout i S.T.A.L.K.E.R.A ktory ani nie bedzie ciekawy, niczym nie zaskoczy i bedzie nudny i nuzacy :P

Trzymaliby sie przy swoich projektach i je ulepszali a nie lapia ile sie da i rozbijaja ludzi na x projektow.

Takie moje ciche narzekanie, oby tylko to nie bylo tak zabublowane jak Fallout 3/New Vegas no ale zycze Bethesdzie jak najlepiej, powodzenia :thumbup:

 

@Kreeg

Jesli tak to super.

Edytowane przez Dzifny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież ta plota z Bethesdą została już dobre parę godzin temu zdementowana

<- pierwsza odpowiedź z góry

 

oraz

http://www.facebook.com/officialstalker

"There is no truth to the allegations that the Stalker rights have been sold to Bethesda. The rights belong to Sergiy Grygorovych, the founder of GSC Game World."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie pozostaje nam zamknąć temat i odtworzyć za 50 lat, aż im się zwróci to co stracili męcząc się nad grą ;)(i zdecydują się wskrzesić Stalkera)

Edytowane przez Cypers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te same źródła jeszcze niedawno wmawiały wszystkim że niby stalker2 dalej się robi i wszystko gra.

Go figure.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do antyfanów - to nie jest kwestia antyfaństwa, ale wystarczy popatrzeć na profil reprezentowany przez Bethesdę - to tak jak by oddać prawa do marki Baldur's Gate dla BioWare - nie, nie, nie i jeszcze raz NIE.

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

True, nie mam nic do Bethesdy, ale nie chciałbym żeby robili Stalkera, nic dobrego by z tego nie wynikło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy popatrzeć na profil reprezentowany przez Bethesdę

Tzn?

Czy np. z rage było coś nie tak przez bethesdę? Z folałtem nie będę się kłócił- ale jak dla mnie źle nie było, a już z NV tym bardziej.

Inna sprawa że gdyby beth. nie miała praw do tej akurat marki (fallout) to mielibyśmy chyba nowego lidera dotacji na kickstarterze :E Ale umówmy się- czy paroma milionami z kickst. dałoby się zrobić stalkera2? To nie izometryczna gierka + parę plików .txt :E

 

Ktoś się za tę markę będzie musiał wziąć, a jak sobie z tym radzą nasi sąsiedzi? Stalkera1 robili z 1000lat i kasę o ile się orientuję wykładało... thq. Bez dużego wydawcy nie mielibyśmy być może tej gry wcale.

Kto ma finansować dwójkę- acti? Bioware? EA? Jak już to może 1C, ale widać na razie nic z tego.

Edytowane przez Adi-C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn?

Czy np. z rage było coś nie tak przez bethesdę? Z folałtem nie będę się kłócił- ale jak dla mnie źle nie było, a już z NV tym bardziej.

Inna sprawa że gdyby beth. nie miała praw do tej akurat marki (fallout) to mielibyśmy chyba nowego lidera dotacji na kickstarterze :E Ale umówmy się- czy paroma milionami z kickst. dałoby się zrobić stalkera2? To nie izometryczna gierka + parę plików .txt :E

 

Akurat sRAGE to zasługa id.

Jest możliwość zrobienia stalkera dzięki dotacjom z kickstarter. GSC raczej nie jest jakimś wielkim studiem, z drugiej strony to wpływa znacząco na czas tworzenia gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to twórcy stalkera robię teraz survivor czy stalkera2 czy dwa projekty jednocześnie bo w tym nie mogę się połapać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stalker 2 poszedł w zapomnienie. Teraz oficjalna nazwa to Survior, ale moim zdaniem niewiele to ma wspólnego ze Stalkerem, nie wiem jak waszym zdaniem. Stalker od Bethesdy to nie będzie już to samo. To tak jakby EA miało zrobić Forzę Motorsport.

Edytowane przez teamdox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę szkoda i w sumie trochę też dziwne, że tą grę anulowali, bo bądź co bądź jedynka była hitem. Chociaż z drugiej strony - STALKER 1 rodził się w potwornych bólach, jak został zapowiedziany w 2002r tak wyszedł dopiero w 2007 i został nieźle wykastrowany z contentu (gra miała byc dużo bardziej rozbudowana). Widocznie te studio nie było w stanie robić tak dobrych i ambitnych gier, za mało doświadcznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qrde, już się ucieszyłem że Bethesda robi STALKERa, a mówicie że jednak nie ?

Ja chce STALKERa na silniku Skyrima !!!!! :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że Bethesda mogłaby tego Stalkera zrobić, przynajmniej by wyszedł, a tak to prawdopodobnie nigdy nie ujrzy światła dziennego.

 

Inna sprawa, że Fallouta chłopaki z Bethesdy popisowo spieprzyły ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a miał ktos kiedys taki problem ze STALKERem ze nie da sie zmienic ustawien graficznych? probowalem juz wszystkiego, szukam w google i nie wiem jak to wpisać po angielsku, że po prostu moge sobie zmieniać na minimalne, maksymalne. włączam gre i mimo że widnieje maximum to wygląda jak z dupy tzn DX8 chyba :E tylko rozdzielczosc normalnie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem takiego problemu. W Cieniu Czarnobyla, Czystym Niebie i Zewie Prypeci ani razu nie spotkałem się z problemem, który opisujesz. Próbowałeś patcha wgrywać albo wymusić w plikach config lepszą grafikę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, patche wszystkie najnowsze. to jest zew prypeci. configów nie zmieniałem ręcznie, to te pliki ltx czy w moich dokumentach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie - masz system 32 bit ?

 

Jak zapewne z wielu z was zauważyło (lub nie), w najnowszym Stalkerze maksymalna jakość tekstur na systemach 32 bitowych jest ograniczona (suwak od jakości tekstur po ustawieniu go w pozycji max po restarcie gry samoczynnie cofa się). Ten mały programik pozwoli nam ominąć tą barierę

 

Działa na wersji Stalkera: 1.6.01 (prawdopodobnie na każdej pójdzie)

Skopiuj oba pliki do folderu głównego gry. Robimy skrót do StalkerLoader.exe i odpalamy grę przez niego.

 

http://www.mediafire.com/?yrmmhyaav3y

Edytowane przez teamdox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ciekawe mam win7 x64, ale może pomoże. bardzo dziwne te problemy, a taka fajna gra

 

kurde to nie działa. u mnie nie ma błędu out of memory, nie wywala żadnego błędu. po prostu ustawiam na maxa, zapisane w grze jest na maxa, a wygląda jak oswietlenie statyczne + niskie tekstury itd próbowałem też na winxp 32 bit i jest to samo :hmm:

Edytowane przez FinisherDude

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to na prawdę nie wiem jak Ci pomóc. Szukam, szukam i nie umiem znaleźć przypadku, który dotyczyłby 64 bitowca :hmm: A jeśli chodzi o ten program, który Ci podałem, to w większości przypadkach pomaga. Choć u niektórych zadziałał po kilkukrotnym uruchomieniu gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ciekawe mam win7 x64, ale może pomoże. bardzo dziwne te problemy, a taka fajna gra

 

kurde to nie działa. u mnie nie ma błędu out of memory, nie wywala żadnego błędu. po prostu ustawiam na maxa, zapisane w grze jest na maxa, a wygląda jak oswietlenie statyczne + niskie tekstury itd próbowałem też na winxp 32 bit i jest to samo :hmm:

W Call of Prypiat zmodyfikowano X-Ray Engine dla potrzeb DirectX 11 i stąd takie problemy. Sytuację trochę ratują mody. Zajrzyj tutaj - http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2644880 i forum.stalker.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.pcgamer.com/2012/06/01/rumour-ex-stalker-devs-form-union-studio-developing-falloutrage-inspired-shooter/

Wygląda na to że z ludzi z gsc uformowało się nie jedno nowe studio (vostock games- ci co robią survarium) a dwa- drugie to (ponoć, bo na razie nie jest to nic oficjalnego) UnionStudio. Robią ponoć futurystycznego szutera na pc i konsole ("ps i xbox"- nie jest powiedziane czy te obecne czy te przyszłe...) którego ogłoszą jesienią'12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...