Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wojas

StarCraft 2 PCLab Cup #1

Rekomendowane odpowiedzi

wysłąłem na Youtube 2 filmiki z SC2 w 720p jedna miała az 320 mb :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O której graliście finał? Jakies repki sa dostepne?

To finał był już rozegrany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To finał był już rozegrany ?

Nie był, wstępnie umówiliśmy się na 17 jutro, więc jeśli Bugguy nie ma nic przeciwko, to zapraszamy do obserwowania. :) Niestety ja swojej obecności nie mogę zagwarantować, jutro mam dość napięty grafik, no ale zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

duży procent na terrana bo wydaje się być najsilniejszy i dobrze się nim gra, mało ludzi nim gra ale ci co grali dawali rade

 

Warning this was leaked on US forums after 20min blue post deleted thread this means it must be legit and it means US blue post are more active than EU am i surpised? no this just means this thread will stay alive longer

 

Maps

- Destructible Rocks have been added to the natural expansions of Desert Oasis, and the center has been narrowed.

- Various ladder maps have been added.

 

General

- Ground Units of type Psionic now have vision in the air plane.

 

Protoss

- Zealot build time increased from 33 to 38 seconds.

- Zealot warp-in cooldown increased from 23 to 28 seconds.

- Warp Prisms now unload their cargo instantly while in Phasing Mode.

- Chronoboost cooldown increased from 0 to 20 seconds.

- Dark Shrine build time decreased from 100 to 80.

- Dark Shrine cost decreased from 100 minerals 250 gas to 100 minerals 200 gas.

- Carrier cost increased from 350 minerals 250 gas to 400 minerals 250 gas.

- Carriers now spawn with four Interceptors prebuilt.

 

Terran

- Reaper build time increased from 40 to 45 seconds.

- Bunker build time increased from 30 to 35 seconds.

- Siege Mode damage decreased from 50 to 35, +15 armored.

- Siege Mode damage upgrades per level changed from +5 to +3, +2 vs. armored.

- Battlecruiser damage vs. ground decreased from 10 to 8.

- Calldown MULE cooldown increased from 0 to 40 seconds.

- Planetary Fortress build time decreased from 50 to 40 seconds.

- 250 mm Cannons research time decreased from 110 to 80 seconds.

- 250 mm Cannons cost decreased from 150 minerals 150 gas to 100 minerals 100 gas.

- 250 mm Cannons may now be used on friendly and neutral structures and units.

 

Zerg

- Ultralisk damage decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored.

- Ultralisk Ram attack removed.

- Nydus Worms can now be cancelled and refunded while building.

- Overlord base speed increased to from 0.469 to 0.938.

- Overlord upgraded speed increase from 1.875 to 2.344.

- Overlords can now use Excrete Creep while moving.

- Overlord base speed now decreases from 0.938 to 0.469 while Excrete Creep is active.

- Overlord upgraded speed now decreased from 2.344 to 1.875 while Excrete Creep is active.

- Spawn Larvae energy cost reduced to 20 from 25.

 

Bugfixes

- Fixed a bug that caused cloaked units to cast shadows.

- Fixed a bug where Larva would sometimes accidently die by walking off cliffs.

- Fixed a bug where a Nuclear Strike target could be hid behind a Lair.

- Fixed a bug that allowed SCVs to construct halted buildings from within Bunkers.

- Fixed a netcode bug that enabled players to warp in Immortals from Warp Gates.

- Fixed a bug that caused Random players to not see their cursor during the loading screen.

- Fixed a bug where Changelings morphed slower while coming into range of enemy units than when dropped from an Overseer over enemy units.

 

General

- Improved the functionality of voice chat.

- Manually queued waypoints can now be set to all 5 basic commands.

- Numerous performance and stability improvements.

 

gdyby to byla prawda to moze z powrotem popróbuje grać zegiem tak jak na początku (zaraz po zakupie sc2) :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bugguy

Jabky to była prawda, to popłakałbym się ze szczęścia :) Spokojnie bym się rozwijał do laira bez ryzyka reaper rusha albo fast lotów. Poza tym ovi byłby znowu dobrym scoutem, nie tylko na z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cooldown na Mule i Chronoboost, a Spawn Larvae zabiera jeszcze mniej energii. Dodatkowo osłabione Zety i Reapery. Śmiech na sali, nic tylko się przesiadać na Zerga...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bugguy

Ok gramy z Vulciem dzisiaj o 17, jakby ktoś był chętny na obs to zapraszamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok gramy z Vulciem dzisiaj o 17, jakby ktoś był chętny na obs to zapraszamy.

juz sie loguje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cooldown na Mule i Chronoboost, a Spawn Larvae zabiera jeszcze mniej energii. Dodatkowo osłabione Zety i Reapery. Śmiech na sali, nic tylko się przesiadać na Zerga...

W zasadzie nie dziwie się że zealoty są nerfowane.. Na każdej małej mapie praktycznie można przeprowadzić 100% działający rush na terranie lub protosie, na zergu to nie wiem czy by sie udało jak on tak szybko te zerglingi swoje robi :P Ja się zastanawiam czy nie przerzucić się z protosa na terrana, bo nie wiem czy zerga bym ogarnął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bugguy

Bardzo dziękuję Vulcowi za grę, było na prawdę miło, a wojasowi za zorganizowanie turnieju. Czekamy z niecierpliwością na następny :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasyfikacja końcowa :

 

I. Bugguy

sc2-zerg.jpg

 

II. Vulc

sc2terran.jpg

 

III. Master_Chief

sc2-protoss.jpg

 

IV. Bleiddwn

sc2-protoss.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz jeszcze gratuluję zwycięzcy i również dziękuję wszystkim graczom. :) Myślę, że turniej naprawdę się udał i chętnie jeszcze kiedyś w nim zagram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje,niestety nie było mnie w domu na finały:( czy ktoś wrzuci na youtube repka z komentarzem z finałów:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...