Skocz do zawartości
jarux

Królowa lawet 3.0V6

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, elkocuro napisał:

ilość wypitego alkoholu również 8:E

Daj spokój - nad garażem mam sklep, momentami to mnie poza kolejką obsługują :hahaha:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały, weekendowy transport gabarytu - szkielet pod folie :E

transport9njyz.jpg

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobra robota :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkupione od Top Gear?                :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda śmiesznie, ale jakby go krokodylki albo policja dorwała, to by to ciął na pół na parkingu :E bo ponad 4m wysokości ma to na pewno?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konstrukcja w tym położeniu ma 2.8m wysokości, 5m długości oraz 2m szerokości więc się mieści w limicie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te 2,8 to takie umowne chyba :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
6 godzin temu, jarux napisał:

Konstrukcja w tym położeniu ma 2.8m wysokości, 5m długości oraz 2m szerokości więc się mieści w limicie :P

No jasne :P 2metry szerokości i tylko 80cm więcej na wysokość. A na zdjęciu
wieżowiec :E

Edytowane przez marko125-91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysokosc mierzona byla przed postawieniem na bok :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sezon na żar w dolocie uważam za otwarty :E

184829819_40340789966naj3w.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadro, łopatka i posypywać suchym lodem :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Dzięki za teścik przyda się zawsze to człowiek dowie się więcej o sprzęcie chociaż nie musiałeś bo temat został już wyjaśniony 🏆 Bardzo ładnie skaluje się ten RX5600XT w FullHD 1080p. Forza Horizon 4 zaskakuje optymalizacją. Zatem tym bardziej zastanawia mnie czemu w konsoli XBOX SERIES X mając do dyspozycji GPU zbliżone między RX6700XT a 6800 muszą tak kombinować? Przecież to jest sporo mocniejsze GPU od tego RX5600XT Wyjaśni to ktoś?  Z testu od Hardware Unboxed (link wyżej) wynika że GPU z XSX bez problemu powinno sobie radzić. Punktem odniesienia był na tych wykresach GTX1080Ti którego miałem i wiem jak sobie radził w grach. Przecież konsola to zamknięta platforma i łatwiej to zoptymalizować pod jeden config niż setki różnych na PC PS> Czekam teraz na pomiary w 4K jeśli będzie Ci się chciało je robić oczywiście 😉.
    • @JeRRy_F3D, też mi się wydaje, że nie ma takiego info Próbował ktoś tego moda --> Not a RESHADE (NAR) (UE4 tweaks performance visuals and stutter fix)?
    • Włączałeś kiedyś RT na 3070 i ustawiałeś najlepszą jakość obrazu? Dziwnym trafem RT był często zbyt wymagający dla 2080S czy Ti a tu nagle 3070 jest wystarczająco mocne, aby to dźwignąć   Grałeś kiedyś mój drogi z włączonym RT na 3070 w jakiejś wymagającej produkcji? Taki Cyber wspomagany DLSS na Balanced z włączonym RT ma trudności aby utrzymać 60fps. A weź wyłącz DLSS to masz coś takiego :  Jedynie DLSS faktycznie na chwilę obecną jakieś znaczenie, ale w okolicy lipca AMD wypuszcza swoje rozwiązanie, gdzie również będzie się w czasie rzeczywistym trochę kombinowało z teksturami i dzięki temu będą duże przyrosty fps. Także mniej podatności na marketing życzę ..  
    • A co ma Jensen do tego? Lubisz sobie ponarzekać? Ty chyba nie wiesz jak w ogóle wygląda generowanie grafiki w DirectX 12 lub w innych niskopoziomowych API. O całym procesie renderowania decyduje programista, śledzenie promieni nie jest wyjątkiem. Dla mnie to oczywiste, że jeżeli w grze realizowane jest prawdziwe odbicie a nie SSR to wymaga to większej ilości obliczeń, ponieważ trzeba przygotować nie tylko obiekty w widoku kamery ale również te, które się odbijają. To co widać na tym screen'ie to wynik optymalizacji polegającej na zmniejszeniu ilości obliczeń.
    • Ja do dzisiaj wiedze sporo bledow w BF1 i BF V, niestety ale tak to bywa jak sie pracuje na silniku ktorego sie nie zna  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...